Gå til innhold

Erotisk massasje - en god overraskelse?

HJELP321

Anbefalte innlegg

Hei! 
Tenkte jeg skulle overraske dama til helgen.

Planen er å:
1. Gå en koslig kveldstur
2. Lage middag sammen.
3. Se en film.
4. Massasje + avslapning

Det er punkt 4 som skal være overraskelsen. Jeg vil gjerne gi henne en erotisk massasje som forhåpentligvis vil være tilfredsstillende. (har aldri gjort det før, hehe) 

Tenkte å gå frem ved å ha på forhånd plassert en madrass, og noen stearinlys på det ene badet. (dette blir selfølgelig låst, slik at overraskelsen ikke blir avslørt) Har også tenkt å kjøpe inn en god massasjeolje fra kondomeriet. Har også på forhånd lovet at hun skal bli massert, men hun tror det er en 5-10 min "vanlig" massasje.

Når tiden er inne avslører jeg at jeg har planlagt noe spesielt for henne ved å gå inn på badet sammen. Deretter spøker jeg med at dette er et profesjonellt spa/massasjesenter. Jeg sier at hun må kle av seg klærne, og at det ligger håndkler som hun må legge over seg. Jeg går ut, og kommer inn igjen når hun er klar. Massasjen begynner rolig og forsiktig, men etterhvert vil den gradvis bygge seg opp. Hele kroppen skal masseres, og de mest intime stedene blir selfølgelig spart til slutt. Massasjen blir avsluttet med å gi henne orgasme. Etter massasjen tenkte jeg at vi kunne ta et felles bad, og bare nyte resten av kvelden.

Spørsmål:
-Er dette en god ide?
-Ville dere (kvinner) likt dette?
-Noe jeg kan legge til?
-Hvilken såpe bør jeg bruke til et felles bad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort noe lignende med dama mi. 

Det var veldig populært. Men det kan være lurt å lese litt om hvordan gi massasje. Jeg lot meg inspirere av tantrisk massasje. Søk yoni massasje. 

Og bruk god tid,masse olje. Du trenger egentlig ikke kjøpe noe dyrt. Druekjerne olje av mat kvalitet er ypperlig. Nesten smak og luktfri, og en behagelig konsistens. Og den er trygg til innvortes bruk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón

:rodmer:

Høres ut som en perfekt kveld, TS. Well planned! :blomst:

Legg gjerne til at du også har lite klær på, men tildekket på de mest sentrale plassene. Finn en sånn "massasje-musikk"-playlist og spill den på lavt volum i bakgrunnen.  Ikke si et ord til henne mens dere er i rommet, bruk bare hendene og kroppsspråk. Dempet belysning og stearinlys, en massasjeolje med sensuell duft og virkning (ikke avslappende sovne-type, body shop har noen bra), evt. en egnet nøytral matolje. Gjerne varme den lett om mulig, og bruk mye.

Ha gjerne badekaret halvfullt av vann med roseblader i. Det er fullt mulig å bruke en del av de massasjeoljene som badeolje, ellers finnes det "badebomber" eller "badekuler" med god lukt, f. eks. Velg noe med en svak, litt nøytral duft i så fall - ikke cherry-pop tuttifrutti tyggislukt :fnise:. Når dere er klar for å bade fyller du bare varmt vann i det lunke vannet først. Og ha badet ryddig og dolokket nede. :ler:

Ville passet på at det ikke var for tung mat i måltidet og at det ikke ble så sent at begge egentlig blir for trøtte (og hun sovner). Gi henne 5 min+ til å gjøre seg klar og vente og lengte litt etter at du skal komme inn og starte.

Lykke til! :strix:

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres deilig ut, og en slik overraskelse hadde jeg satt pris på. Men vet at jeg ville hatt sex også, så om hun er lik så blir det sikkert å skvulpe godt i badekaret. Så kan være en idé og flytte ut madrassen etter massasjen er ferdig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, stan skrev:

Har gjort noe lignende med dama mi. 

Det var veldig populært. Men det kan være lurt å lese litt om hvordan gi massasje. Jeg lot meg inspirere av tantrisk massasje. Søk yoni massasje. 

Og bruk god tid,masse olje. Du trenger egentlig ikke kjøpe noe dyrt. Druekjerne olje av mat kvalitet er ypperlig. Nesten smak og luktfri, og en behagelig konsistens. Og den er trygg til innvortes bruk. 

Takk for svar!
Druekjerneolje har jeg faktisk aldri hørt om. Hvor kan man få kjøpt det? Hvilken brukte du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

:rodmer:

Høres ut som en perfekt kveld, TS. Well planned! :blomst:

Legg gjerne til at du også har lite klær på, men tildekket på de mest sentrale plassene. Finn en sånn "massasje-musikk"-playlist og spill den på lavt volum i bakgrunnen.  Ikke si et ord til henne mens dere er i rommet, bruk bare hendene og kroppsspråk. Dempet belysning og stearinlys, en massasjeolje med sensuell duft og virkning (ikke avslappende sovne-type, body shop har noen bra), evt. en egnet nøytral matolje. Gjerne varme den lett om mulig, og bruk mye.

Ha gjerne badekaret halvfullt av vann med roseblader i. Det er fullt mulig å bruke en del av de massasjeoljene som badeolje, ellers finnes det "badebomber" eller "badekuler" med god lukt, f. eks. Velg noe med en svak, litt nøytral duft i så fall - ikke cherry-pop tuttifrutti tyggislukt :fnise:. Når dere er klar for å bade fyller du bare varmt vann i det lunke vannet først. Og ha badet ryddig og dolokket nede. :ler:

Ville passet på at det ikke var for tung mat i måltidet og at det ikke ble så sent at begge egentlig blir for trøtte (og hun sovner). Gi henne 5 min+ til å gjøre seg klar og vente og lengte litt etter at du skal komme inn og starte.

Lykke til! :strix:

Vil definitivt ta på meg noe som er lettere, og skal legge til litt rolig "massasje musikk". Skal også la henne vente litt. Tusen takk for gode tips! :D

Massasjeoljen er nok en av de tingene jeg er usikker på. Har ikke peiling.. Jeg fant en på kondomeriet som har fått gode omtaler, og den koster bare hundrelappen!  https://www.kondomeriet.no/tilbehor/type-tilbehor/massasjeoljer/ylang-ylang-sensuell-olje/ 
Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
3 minutter siden, HJELP321 skrev:

Vil definitivt ta på meg noe som er lettere, og skal legge til litt rolig "massasje musikk". Skal også la henne vente litt. Tusen takk for gode tips! :D

Massasjeoljen er nok en av de tingene jeg er usikker på. Har ikke peiling.. Jeg fant en på kondomeriet som har fått gode omtaler, og den koster bare hundrelappen!  https://www.kondomeriet.no/tilbehor/type-tilbehor/massasjeoljer/ylang-ylang-sensuell-olje/ 
Noen tanker?

Den er helt sikkert mer enn god nok. Her har det blitt brukt både forskjellige oljer fra kjøkkenskapet (til og med kokosolje), dyre oljer med sånne aromadråper man blander i selv fra spesialbutikk, body shop-oljer og sikkert en olje eller to fra kondomeriet også i årenes løp. Fellesnevneren er at det var bra hver gang, uansett hvilken olje som ble brukt. Så bare kjøp den oljen der du, og kos dere masse! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! TS her :) 
Har et par spørsmål:

1. Det har oppstått et lite "problem".. Fant ut at vi ikke er heeeelt alene i huset. Foreldrene mine er bortreist, men jeg har en eldre søster og en lillebror som er i huset. Lillebror sitter nok i overetasjen på rommet sitt å spiller dataspill. Storesøster er nok enten på byen sammen med venner, eller så er hun i underetasjen. Vi pleier å få fred og ro hvis vi ønsker å være alene. Men er dette for risikabelt? Det blir ikke akkurat høylytt, men...:dry:

2. Fant også ut at badekaret var mindre enn jeg trodde... Det er ikke et badekar som er unormalt lite, men det er ikke akkurat stort. Vil dette ødelegge stemningen? Hvordan gjør dere det når dere bader sammen med kjæresten? 

Tusen takk for alle svar så langt! :laugh:

Endret av HJELP321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Den er helt sikkert mer enn god nok. Her har det blitt brukt både forskjellige oljer fra kjøkkenskapet (til og med kokosolje), dyre oljer med sånne aromadråper man blander i selv fra spesialbutikk, body shop-oljer og sikkert en olje eller to fra kondomeriet også i årenes løp. Fellesnevneren er at det var bra hver gang, uansett hvilken olje som ble brukt. Så bare kjøp den oljen der du, og kos dere masse! :rodmer:

Takk for et veldig raskt svar! Da tenker jeg at oljen er i boks. Skal definitivt bli kos! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
9 minutter siden, HJELP321 skrev:

Hei! TS her :) 
Har et par spørsmål:

1. Det har oppstått et lite "problem".. Fant ut at vi ikke er heeeelt alene i huset. Foreldrene mine er bortreist, men jeg har en eldre søster og en lillebror som er i huset. Lillebror sitter nok i overetasjen på rommet sitt å spiller dataspill. Storesøster er nok enten på byen sammen med venner, eller så er hun i underetasjen. Vi pleier å få fred og ro hvis vi ønsker å være alene. Men er dette for risikabelt? Det blir ikke akkurat høylytt, men...:dry:

2. Fant også ut at badekaret var mindre enn jeg trodde... Det er ikke et badekar som er unormalt lite, men det er ikke akkurat stort. Vil dette ødelegge stemningen? Hvordan gjør dere det når dere bader sammen med kjæresten? 

Tusen takk for alle svar så langt! :laugh:

Er dere "for unge til å ha sex i foreldrenes øyne" eller har andre grunner til at dere ikke ønsker at familien skal vite at dere er seksuelt aktive? Om ikke, si ifra om at dere vil være i fred og gjør som planlagt. Med sånn massasje blir det som regel en mer roligere form for oppladning til orgasme og sex enn det gjør når man er overstadig klar for en kjappis, så dere klarer nok å holde det noenlunde under kontroll. Om ikke, skru musikken på fullt når dere er i gang. :fnise:

Det går HELT FINT å ha det digg i et badekar som ikke er så stort også, og det ødelegger ikke stemningen. Enten kan dere sitte mot hverandre i hver sin ende og du ha hennes bein liggende over dine, eller så kan dere bade i "skje". Altså at hun sitter med ryggen mot deg mellom beina dine (eller på fanget ditt). Er det et hjørnebadekar med sitteplass er det jo også uante muligheter for stillingsendringer, uten at jeg skal gå for mye inn på det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Er dere "for unge til å ha sex i foreldrenes øyne" eller har andre grunner til at dere ikke ønsker at familien skal vite at dere er seksuelt aktive? Om ikke, si ifra om at dere vil være i fred og gjør som planlagt. Med sånn massasje blir det som regel en mer roligere form for oppladning til orgasme og sex enn det gjør når man er overstadig klar for en kjappis, så dere klarer nok å holde det noenlunde under kontroll. Om ikke, skru musikken på fullt når dere er i gang. :fnise:

Det går HELT FINT å ha det digg i et badekar som ikke er så stort også, og det ødelegger ikke stemningen. Enten kan dere sitte mot hverandre i hver sin ende og du ha hennes bein liggende over dine, eller så kan dere bade i "skje". Altså at hun sitter med ryggen mot deg mellom beina dine (eller på fanget ditt). Er det et hjørnebadekar med sitteplass er det jo også uante muligheter for stillingsendringer, uten at jeg skal gå for mye inn på det. ;)

Vi er ikke for unge i deres øyne. De er fullt klar over at vi er seksuelt aktive. Men jeg personlig synes ikke det er så festlig om de kan høre da. :sjenert: Hvis noen hører noe som helst, trekker de seg nok sakte men sikkert tilbake:fnise: 

Da tror jeg jammen meg at badekar problemet er løst. Fantastisk! :laugh:

Igjen takk for gode svar! Det er alltid greit å få høre hva andre mener. Nå gjenstår det bare å fullføre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
5 minutter siden, HJELP321 skrev:

Vi er ikke for unge i deres øyne. De er fullt klar over at vi er seksuelt aktive. Men jeg personlig synes ikke det er så festlig om de kan høre da. :sjenert: Hvis noen hører noe som helst, trekker de seg nok sakte men sikkert tilbake:fnise: 

Da tror jeg jammen meg at badekar problemet er løst. Fantastisk! :laugh:

Igjen takk for gode svar! Det er alltid greit å få høre hva andre mener. Nå gjenstår det bare å fullføre :hjerte:

Lykke til! :rodmer: Forventer en full update her etterpå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Lykke til! :rodmer: Forventer en full update her etterpå. :fnise:

Takk! Hehe, skal se om jeg kan få skrevet en liten update ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, HJELP321 skrev:

Takk for svar!
Druekjerneolje har jeg faktisk aldri hørt om. Hvor kan man få kjøpt det? Hvilken brukte du? 

Det selges i butikker med godt utvalg. Eller asia butikker. Alle tørr-pressede oljer kan brukes om de er av mat kvalitet. Druekjerner er jo frøene inne i druer. 

Det går an å ha litt lavendel eller lignende i. Men jeg foretrekker at det er lite smak, for da kan jeg hjelpe til med munnen, noe dama setter pris på ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...