Gå til innhold

Dere som mistet jomfrudommen sent...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor gamle var dere,og hvorfor ventet dere? Med sent mener jeg etter fylte 19-20. Selv hadde jeg akkurat fylt 21. Jeg var veldig kresen og fikk ikke de guttene jeg var interessert i. Jeg manglet ikke tilbud,men jeg var aldri interessert i dem,og det kunne ikke falle meg inn å ligge med noen jeg ikke likte ganske godt, spesielt ikke første gangen. Da jeg var 21 dukket det endelig opp en fyr som var veldig interessert i meg,og som jeg heldigvis ble gradvis interessert i også. Første gangen ble en super opplevelse med han. 

Interessant å høre om det er flere der ute som også ventet lenge, jeg føler meg ofte veldig alene om det. 

-Jente 25

Anonymkode: 1a944...aa6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med sent mener jeg etter fylte 19-20

Det er vel nettopp dette som er det store problemet i verden i dag. Hvis man debuterer seksuelt når man er 19 år, er man altså sent ute. Det er absurd, og dette sexpresset er særdeles ødeleggende. Hvor mange unge, spesielt jenter, har ikke debutert mye tidligere enn de burde pga det voldsomme presset i samfunnet i dag? Det største presset kommer fra vennegjengen, der det nærmest blir sett på som flaut og stakkarslig å være jomfru.

Men også mediene og kvinnemagasinene må ta sin del av skylda.

Jeg var for øvrig også 21.

Anonymkode: f4c52...d02

• Liker 5
Skrevet

Jeg var 31 år gammel og "mistet" den hos en prostituert. Jomfrudommen min var i motsetning til deg totalt ufrivillig. Er idag aktiv sexkunde.

Anonymkode: ad830...7d3

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 31 år gammel og "mistet" den hos en prostituert. Jomfrudommen min var i motsetning til deg totalt ufrivillig. Er idag aktiv sexkunde.

Hvorfor?

Anonymkode: 5d8c7...453

Skrevet

Var 20. Ønsket ikke å ha sex med noen jeg ikke virkelig likte godt. Ble sammen med en flott, snill og omtenksom gutt da jeg var 20, og etter noen måneder hadde vi sex. Var en flott og god opplevelse. Vi er faktisk fortsatt sammen etter 15 år, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg ikke har hatt sex med andre. Har masse god og variert sex med mannen min.

Anonymkode: e66e8...aad

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke sent å miste ved 20-års alder. Ei heller 23-års alder. Sent er 30 år+

Selv var jeg 18. 

Anonymkode: 1cfb0...723

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Anonymkode: 5d8c7...453

Fordi det er slik jeg får sex selvfølgelig. Har aldri vært i nærheten av noen uten å betale for det. Er idag 34 år gammel.

• Liker 2
Skrevet

Var 26, mann 36 år gammel

Anonymkode: 53a38...504

Skrevet

Mann. Av samme årsaker som TS så rakk jeg å bli 24. Giftet meg med henne og hadde mange gode år :)

Anonymkode: 92ef6...c12

Skrevet

26. Ville hatt sex før det om jeg ikke hadde innbilt meg gjennom hele oppveksten at jeg var stygg og dum. Fikk en del tilnærmelser fra ei litt eldre dame som var interessert, men syntes det ble feil og at jeg heller skulle vente til jeg fant noen jeg kunne tenke meg å være kjæreste med. Men tenkte "pokker heller" til slutt og lå med henne. Hun var bare glad for det og hadde ingen illusjoner om at vi skulle bli sammen.

Ellers har jeg kun hatt sex med min kone, og er veldig fornøyd med det. At jeg hadde hatt sex før gjorde at jeg slappet veldig av med henne og ikke hadde det travelt med å få henne til sengs. Skulle ideelt sett kun hatt sex med henne, men jeg er glad jeg ikke hadde en lang historie med ONS før vil ble sammen.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sent å miste ved 20-års alder. Ei heller 23-års alder. Sent er 30 år+

Selv var jeg 18. 

Anonymkode: 1cfb0...723

30 + er ikke sent. Er kvinne og føler meg slett ikke som en gammel jomfru. Venter heller til jeg blir 50 +om jeg ikke finner en snill mann før det. Det er bedre å være jomfru og velger heller å være jomfru enn å ha sex med en mann jeg ikke føler noe for bare for å ha gjort det...nei så desperat er jeg ikke og jeg gir meg ikke til hvem som helst bare pga sex..det er fint å være jomfru også. Møter mye annerkjennelse for det. Kjenner også andre som er jomfru .Men det er ikke noe tema til vanlig.

Anonymkode: 120ec...9ab

• Liker 4
Skrevet

Var 18, er 22 idag, sex med 7

Anonymkode: 98104...804

Skrevet

Jeg var 19, og syns det var tidlig.. Ble presset av daværende type, da han var 7 år eldre en meg, og veldig opptatt av sex. 

Jeg er nå 35, og skjønner hvorfor sexen med han var så kjedelig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg var 21 og det var fordi jeg hadde bestemt at jeg skulle vente til jeg fikk kjæreste. Var litt kresen, derfor tok det litt tid.  Er veldig glad for at jeg ventet 😊

Skrevet

Jeg ventet til jeg var 25 og gift. Angrer veldig på dette og lurer veldig på hva jeg har gått glipp av.

Anonymkode: 7acf4...39a

• Liker 1
Skrevet

Så godt å høre at det er flere som mener det er greit å vente på den rette. Flott å høre!

TS

Anonymkode: 1a944...aa6

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

30 + er ikke sent. Er kvinne og føler meg slett ikke som en gammel jomfru. Venter heller til jeg blir 50 +om jeg ikke finner en snill mann før det. Det er bedre å være jomfru og velger heller å være jomfru enn å ha sex med en mann jeg ikke føler noe for bare for å ha gjort det...nei så desperat er jeg ikke og jeg gir meg ikke til hvem som helst bare pga sex..det er fint å være jomfru også. Møter mye annerkjennelse for det. Kjenner også andre som er jomfru .Men det er ikke noe tema til vanlig.

:tommelsmil:

Skrevet
Den 8/21/2016 at 10.48, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder vel bare hos jenter/kvinner? Tror ikke det blir sett så positivt hos menn.. dessverre..

Anonymkode: 3285d...0db

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...