Gå til innhold

I hvilken "stilling" står du når du barberer deg nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg synes det er ufattelig vanskelig å finne en "god" stilling når jeg skal barbere meg nedentil. Før hadde jeg dusjkabinett med innebygd sete, så da satt jeg og spredte beina for å komme til "under". Men nå har jeg et mindre kabinett og det er trangt. Føler det er vanskelig å barbere om jeg står og sprer beina. Har prøvd å sitte på huk, men klarer ikke det i lengden + er fremdeles knotete. 

Har du noen tips?

Anonymkode: 52f24...719

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter på huk. Du kan jo ta deg pauser om du sliter med å sitte slik til jobben er gjort da. 

Skrevet

Står i badekar med en fot oppå kanten. 

Skrevet

Nå bruker ikke jeg høvel, men en ladyshaver som kan brukes i vann.

Setter meg bare ned på gulvet i dusjen, kommer til overalt da. Evt jeg rasker bare over mens jeg sitter på doskåla. 

(anbefaler ladyshaver, slipper å bruke skum, får ikke nupper som klør, og man risikerer ikke å kutte av seg vitale deler)

Skrevet
1 time siden, skruf skrev:

Nå bruker ikke jeg høvel, men en ladyshaver som kan brukes i vann.

Setter meg bare ned på gulvet i dusjen, kommer til overalt da. Evt jeg rasker bare over mens jeg sitter på doskåla. 

(anbefaler ladyshaver, slipper å bruke skum, får ikke nupper som klør, og man risikerer ikke å kutte av seg vitale deler)

Blir du helt glatt med ladyshaver?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir du helt glatt med ladyshaver?

Ja.. 

Synes ladyshaver er helt genialt for min del. Jeg liker ikke å være helt raket, har litt hårvekst på venusberget mens resten er glatt. Så, den ladyshaveren jeg har både trimmer og shaver helt ned. 

Skrevet

Står rett opp og ned og bøyer knærne litt som en sånn plie (ballett-stilling). 

Anonymkode: d8cb3...f47

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, skruf skrev:

Ja.. 

Synes ladyshaver er helt genialt for min del. Jeg liker ikke å være helt raket, har litt hårvekst på venusberget mens resten er glatt. Så, den ladyshaveren jeg har både trimmer og shaver helt ned. 

Hva heter den? Er alltid redd for å kutte meg med høvelen 😂 På leggen er greit nok, men der? Dritvondt 😑😅

Skrevet

Sitter enten på huk i dusjen eller står på badegulvet foran speilet  med en fot på vasken

Anonymkode: 9f3ec...e6b

Skrevet

Sitter på huk i dusjen, da kommer jeg til over alt å ser hva jeg holder på med.

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Står rett opp og ned og bøyer knærne litt som en sånn plie (ballett-stilling). 

Anonymkode: d8cb3...f47

Samme som jeg gjør.

Anonymkode: 41aae...d0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...