AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Altså, jeg synes det er ufattelig vanskelig å finne en "god" stilling når jeg skal barbere meg nedentil. Før hadde jeg dusjkabinett med innebygd sete, så da satt jeg og spredte beina for å komme til "under". Men nå har jeg et mindre kabinett og det er trangt. Føler det er vanskelig å barbere om jeg står og sprer beina. Har prøvd å sitte på huk, men klarer ikke det i lengden + er fremdeles knotete. Har du noen tips? Anonymkode: 52f24...719 1
Forundret.. Skrevet 20. august 2016 #2 Skrevet 20. august 2016 Sitter på huk. Du kan jo ta deg pauser om du sliter med å sitte slik til jobben er gjort da.
skruf Skrevet 20. august 2016 #4 Skrevet 20. august 2016 Nå bruker ikke jeg høvel, men en ladyshaver som kan brukes i vann. Setter meg bare ned på gulvet i dusjen, kommer til overalt da. Evt jeg rasker bare over mens jeg sitter på doskåla. (anbefaler ladyshaver, slipper å bruke skum, får ikke nupper som klør, og man risikerer ikke å kutte av seg vitale deler)
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #5 Skrevet 20. august 2016 1 time siden, skruf skrev: Nå bruker ikke jeg høvel, men en ladyshaver som kan brukes i vann. Setter meg bare ned på gulvet i dusjen, kommer til overalt da. Evt jeg rasker bare over mens jeg sitter på doskåla. (anbefaler ladyshaver, slipper å bruke skum, får ikke nupper som klør, og man risikerer ikke å kutte av seg vitale deler) Blir du helt glatt med ladyshaver? Anonymkode: 52f24...719
skruf Skrevet 20. august 2016 #6 Skrevet 20. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir du helt glatt med ladyshaver? Anonymkode: 52f24...719 Ja.. Synes ladyshaver er helt genialt for min del. Jeg liker ikke å være helt raket, har litt hårvekst på venusberget mens resten er glatt. Så, den ladyshaveren jeg har både trimmer og shaver helt ned.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7 Skrevet 20. august 2016 Står rett opp og ned og bøyer knærne litt som en sånn plie (ballett-stilling). Anonymkode: d8cb3...f47 1
estrella Skrevet 20. august 2016 #8 Skrevet 20. august 2016 20 minutter siden, skruf skrev: Ja.. Synes ladyshaver er helt genialt for min del. Jeg liker ikke å være helt raket, har litt hårvekst på venusberget mens resten er glatt. Så, den ladyshaveren jeg har både trimmer og shaver helt ned. Hva heter den? Er alltid redd for å kutte meg med høvelen 😂 På leggen er greit nok, men der? Dritvondt 😑😅
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #9 Skrevet 21. august 2016 Sitter enten på huk i dusjen eller står på badegulvet foran speilet med en fot på vasken Anonymkode: 9f3ec...e6b
FluffyJuggernaut Skrevet 21. august 2016 #10 Skrevet 21. august 2016 Sitter på huk i dusjen, da kommer jeg til over alt å ser hva jeg holder på med.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #11 Skrevet 21. august 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Står rett opp og ned og bøyer knærne litt som en sånn plie (ballett-stilling). Anonymkode: d8cb3...f47 Samme som jeg gjør. Anonymkode: 41aae...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå