Gå til innhold

Er dette interessant for dere bruder kanskje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva dere vet om fra før, men det var etpar steder de hadde mye for dere bruder. Det ene var www.ebay.com, det er jo amerikansk, det andre var www.bodabrud.no, der var det mye på salg nå.

Men altså: hadde jeg skulle giftet meg nå hadde jeg budsjettert med 20 000 for kjole, jeg synes egentlig ikke det er så dyrt med brudekjoler jeg? 10 000 hadde jeg syntes var et kupp!

Men så blir jeg helt sjokkert igjen over priser for for eksempel fotograf, en bekjent av meg betalte 20 000 for det, det syntes jeg hørtes helt vilt ut.

Misunner dere på en måte, på en annen måte ikke... tror jeg skal hjelpe dere litt jeg ;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.snargift.no også! Det er jo vestlandsfirma da ;-) må støtte opp om de lokale næringene !

Skrevet

Linken fungerer ikke.....

20.000 kr for en brudekjole er laaaangt i overkant av hva jeg ville ha brukt.

Det er mye fint å få på salg eller som man kan kjøpe brukt til langt under den prisen der.

Samme gjelder også fotograf.

Det koster å feire bryllup med mange gjeser osv men man får som regel det man betaler for - eller er villig til å betale.

Skrevet

www.snart-gift.no , antar jeg at det skulle være. Mye fint der.

Skrevet

Men altså: hadde jeg skulle giftet meg nå hadde jeg budsjettert med 20 000 for kjole, jeg synes egentlig ikke det er så dyrt med brudekjoler jeg? 10 000 hadde jeg syntes var et kupp!

Misunner dere på en måte, på en annen måte ikke... tror jeg skal hjelpe dere litt jeg ;-D

:o

Skrevet

Jada, jeg har jo skjønt at man ikke må ut med så mye, men vet du Tex sånn på sparket hva en kiste koster da, til en begravelse? Det er LITT på samme måten, selv om det er en grusom sammenligning, man tenker ikke over sånt før behovet er der. Var den eneste høytidelige greien med en dyr ting inkludert jeg kunne komme på i farten....

Nå har jeg jo sett på cirka alle bryllupssidene som fins herfra til månen og ser at man får mye fint for 10 000 :-D

Skrevet

Denne tråden er totalt forvirrendes :klø: :ler:

Skrevet
Denne tråden er totalt forvirrendes :klø: :ler:

Det synes jeg også! Var bare meningen å komme med noen forslag til sider for dere som skal gifte dere men det er visst et eller annet ved det som plager noen virker det som... :roll:

Skrevet

Neida, men tror de fleste her inne har sett de sidene mange ganger før :wink:

Skrevet

Det synes jeg også! Var bare meningen å komme med noen forslag til sider for dere som skal gifte dere men det er visst et eller annet ved det som plager noen virker det som... :roll:

for meg var det bare det at 20 000 kr er veldig veldig veldig mye penger for en kjole så langt har ikke jeg sett en kjole til den prisen.

Ville aldri ha brukt så mye penger på en kjole.

Skrevet
Neida' date=' men tror de fleste her inne har sett de sidene mange ganger før :wink:[/quote']

Jada, det er godt mulig det, det kunne vel ikke jeg vite....

Skrevet

for meg var det bare det at 20 000 kr er veldig veldig veldig mye penger for en kjole så langt har ikke jeg sett en kjole til den prisen.

Ville aldri ha brukt så mye penger på en kjole.

Jeg vet jo at det var mye penger. Men når jeg hører at folk bruker 150 000 på et bryllup, må jeg si jeg er overrasket over at kjolene er så billige. For hva i huleste er det DA de bruker så mye penger på...??

Skrevet

Mat, drikke, lokaler, bryllupsreise.

Mange gjester=dyrt bryllup

Skrevet

La folk bruke så masse penger de vil på bryllup og kjole. Jeg bruker ikke 20.000 på selve kjole nei... :-?

Skrevet

Å sammenligne pris på brudekjole og begravelseskiste blir for meg fullstendig absurd.

Gjest ikkebrudriktigennå
Skrevet

såååå...poenget er å klemme inn så mange gjester som mulig, dra så mange veksler på venner og bekjente som mulig,og komme i sitt eget bryllup i tidenes billigste kjole??? eller misforstår jeg nå?

Skrevet
såååå...poenget er å klemme inn så mange gjester som mulig' date=' dra så mange veksler på venner og bekjente som mulig,og komme i sitt eget bryllup i tidenes billigste kjole??? eller misforstår jeg nå?[/quote']

:roll: Poenget er vel å feire kjærleiken brudeparet har til kvarandre saman med dei ein er glad i, på ein måte som er riktig for ein sjølv...

Gjest ikkebrudriktigennå
Skrevet

og da får man den perfekte dag, uavhengig av hvor mye penger man bruker.:).dessuten er det kjærlighetens store dag,og den som står i sentrum,uansett. lykke til til alle som skal gifte seg- dere blir nok tidenes vakreste og lykkeligste bruder-alle som èn. :bryllup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...