Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å ha Tinder på pc, eller kun mobil?

Og er det noen som vet om en selv kun kommer opp hos de en sel har satt som matcher eller også hos de som andre har satt som match, eks hvis jeg søker noen mellom 30 - 35, vil jeg kun være synlig for disse, eller også for eks. for de på 40 som har oppgitt at de søker noen på 29 (min alder)

Anonymkode: 9b987...3f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å ha Tinder på pc, eller kun mobil?

Og er det noen som vet om en selv kun kommer opp hos de en sel har satt som matcher eller også hos de som andre har satt som match, eks hvis jeg søker noen mellom 30 - 35, vil jeg kun være synlig for disse, eller også for eks. for de på 40 som har oppgitt at de søker noen på 29 (min alder)

Du kommer bare opp på de som har satt din alder i filteret sitt. Hvis ikke hadde pointet vært borte.

Anonymkode: 6776c...c87

• Liker 1
Skrevet

Det skal finnes programmer som kan kjøre android på pc, men husker ikke hva det heter. Vet heller ikke hvor bra det fungerer :P

Anonymkode: 65067...aea

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer bare opp på de som har satt din alder i filteret sitt. Hvis ikke hadde pointet vært borte.

Men vis jeg søker en annen alder enn de har da? Burde jeg ikke kun komme opp hos de som jeg søker alderen til?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vis jeg søker en annen alder enn de har da? Burde jeg ikke kun komme opp hos de som jeg søker alderen til?

Jo. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke styre ha andre får opp, kun hva du får opp. Som mann på over 30 får jeg opp lassevis av damer i alderen 18-21, og jeg tviler på at alle de har valgt menn opp til min alder i sine alderspreferanser.

Men hva er problemet? Hvorfor redd for at noen utenfor dine alderspreferanser skal se at du er på Tinder? Om du er singel ville det vært unormalt å IKKE være på Tinder, er helt normalt.

Anonymkode: b488f...3d4

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke styre ha andre får opp, kun hva du får opp. Som mann på over 30 får jeg opp lassevis av damer i alderen 18-21, og jeg tviler på at alle de har valgt menn opp til min alder i sine alderspreferanser.

Men hva er problemet? Hvorfor redd for at noen utenfor dine alderspreferanser skal se at du er på Tinder? Om du er singel ville det vært unormalt å IKKE være på Tinder, er helt normalt.

Anonymkode: b488f...3d4

Har du satt alderen ned til 18? 😳

Men altså, det er sånn det funker. De har din alder i sin preferanse, hvis ikke er det ikke noe poeng, bare bortkastet tid for deg. Jeg matcher med de aller fleste, fordi de er i min preferanse og jeg i deres. 

Skrevet

Bruk bluestacks til pc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...