Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er lei av å fryse på vinteren, og er derfor på utkikk etter en ny parkas for kalde høst -og vinterdager. Det viktigste er at jakken holder meg varm i gjennom vinteren. Har vurdert flere ulike merker, blant annet Didriksons. Noen som har noen tips/erfaringer? Del gjerne! :-)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 20. august 2016 at 22.36, Aaso skrev:

Hei. Er lei av å fryse på vinteren, og er derfor på utkikk etter en ny parkas for kalde høst -og vinterdager. Det viktigste er at jakken holder meg varm i gjennom vinteren. Har vurdert flere ulike merker, blant annet Didriksons. Noen som har noen tips/erfaringer? Del gjerne! :-)

Vil anbefale deg å se på parkaser fra Fjällreven :)

Anonymkode: ce59b...b81

Skrevet
Den 30.8.2016 at 14.19, AnonymBruker skrev:

Vil anbefale deg å se på parkaser fra Fjällreven :)

Anonymkode: ce59b...b81

Signerer denne!
Har selv en Fjällräven Greenland winter parka, den er helt fantastisk! Noe stiv pris - men den er verdt hver krone.

Anonymkode: 79ddf...83a

Skrevet

Jeg kan anbefale deg The North Face Artic Parka. Beste vinterjakka jeg noensinne har hatt. Den veier lite, er vanntett/vindtett og veldig varm. Har gått med T-skjorte under den. Jeg kjøpte min på XXl for noen år siden på salg til 1499,- de ligger vanligvis rundt 3000 tror jeg. På nettsiden til TNF kan du lese over 600 anmeldelser av den 😊

Anonymkode: 8c39a...06a

Skrevet

Kan anbefale Didriksons :laugh:

Skrevet

Takk for tips! skal sjekke det ut :)

Skrevet
Den 5.9.2016 at 17.39, Fredsmegleren skrev:

Kan anbefale Didriksons :laugh:

Hvilken type didriksons har du? :)

Skrevet
57 minutter siden, Aaso skrev:

Hvilken type didriksons har du? :)

Tror ikke at de har helt min modell i nettbutikken, jeg finner den i alle fall ikke igjen. Likevel minner den veldig mye om Lindsey parkasen i blå, men bare litt mindre "voldsom" :) 

Skrevet
6 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Tror ikke at de har helt min modell i nettbutikken, jeg finner den i alle fall ikke igjen. Likevel minner den veldig mye om Lindsey parkasen i blå, men bare litt mindre "voldsom" :) 

Okey :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...