Aaso Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Hei. Er lei av å fryse på vinteren, og er derfor på utkikk etter en ny parkas for kalde høst -og vinterdager. Det viktigste er at jakken holder meg varm i gjennom vinteren. Har vurdert flere ulike merker, blant annet Didriksons. Noen som har noen tips/erfaringer? Del gjerne! :-)
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Den 20. august 2016 at 22.36, Aaso skrev: Hei. Er lei av å fryse på vinteren, og er derfor på utkikk etter en ny parkas for kalde høst -og vinterdager. Det viktigste er at jakken holder meg varm i gjennom vinteren. Har vurdert flere ulike merker, blant annet Didriksons. Noen som har noen tips/erfaringer? Del gjerne! :-) Vil anbefale deg å se på parkaser fra Fjällreven Anonymkode: ce59b...b81
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #3 Skrevet 31. august 2016 Den 30.8.2016 at 14.19, AnonymBruker skrev: Vil anbefale deg å se på parkaser fra Fjällreven Anonymkode: ce59b...b81 Signerer denne! Har selv en Fjällräven Greenland winter parka, den er helt fantastisk! Noe stiv pris - men den er verdt hver krone. Anonymkode: 79ddf...83a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Jeg kan anbefale deg The North Face Artic Parka. Beste vinterjakka jeg noensinne har hatt. Den veier lite, er vanntett/vindtett og veldig varm. Har gått med T-skjorte under den. Jeg kjøpte min på XXl for noen år siden på salg til 1499,- de ligger vanligvis rundt 3000 tror jeg. På nettsiden til TNF kan du lese over 600 anmeldelser av den 😊 Anonymkode: 8c39a...06a
Aaso Skrevet 7. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2016 Takk for tips! skal sjekke det ut
Aaso Skrevet 7. september 2016 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2016 Den 5.9.2016 at 17.39, Fredsmegleren skrev: Kan anbefale Didriksons Hvilken type didriksons har du?
Fredsmegleren Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 57 minutter siden, Aaso skrev: Hvilken type didriksons har du? Tror ikke at de har helt min modell i nettbutikken, jeg finner den i alle fall ikke igjen. Likevel minner den veldig mye om Lindsey parkasen i blå, men bare litt mindre "voldsom"
Aaso Skrevet 7. september 2016 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2016 6 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Tror ikke at de har helt min modell i nettbutikken, jeg finner den i alle fall ikke igjen. Likevel minner den veldig mye om Lindsey parkasen i blå, men bare litt mindre "voldsom" Okey :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå