AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Jeg har altså et HBO-abonnement som jeg kjøpte mens jeg var i Norge. Nå er jeg i utlandt og vil gjerne få sett på yndlingsserien min. Men jeg kommer inn påå HBO siden til landet jeg er i. Og ikke den norske. På denne siden står det at jeg ikke har noe abbonnement. Selv om jeg har det. Hvordan kan jeg endre det slik at jeg kan bruke den norske HBO en mens jeg er i utlandet? Jge synes å huske noe om at jeg kan få HBO til å tro at jeg er i Norge selv om jeg ikke er det. Hvordan gjøres dette? Tusen takk på forhånd for all hjelp! Og kommenrarer jeg ser på osm spydige/irrelevante ignoreres Jeg prøvde å søke etter hvordan jeg skulle fikse dette. Men visste ikke helt hva jeg skulle søke etter og fant heller ingenting som hjalp meg. Anonymkode: 344b7...7da
Gjest star123 Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Vpn. Hidemyass.com. så kan du velge at du er i norge. Hidrmyass er ikke gratis men kan bestille for 1 mnd om gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå