Miranda Skrevet 12. november 2004 #1 Skrevet 12. november 2004 Inspirert av tråden om BDSM, lurer jeg litt på hvordan din instilling er til å ha trekant/firkant? Jeg mener helt klart at det kan være sundt for et stabilt parforhold å involvere flere i sitt sexliv. Selv har jeg opplevd det både inspirerende og spennende. Det kan vel ikke være galt å krydre tilværelsen litt?
bølla Skrevet 12. november 2004 #2 Skrevet 12. november 2004 Hmmm...har prøvd trekant en gang. Skremte meg ikke det. Firkant hadde helt sikkert vært digg det. Men som du sa forholdet bør være stabilt, og alle må være inneforstått med at dette kun er pga lyst. Ikke noe med følelser å gjøre. Men det er jo alltid forskjell på teori og praksis.....
Miranda Skrevet 12. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2004 Personlig har jeg best erfaring fra firkant. Enig i at det ikke handler om følelser, men jeg synes det er viktig at kemien er i orden. Samtidig skal man ha snakket sammen som par, først, og tenkt igjennom hvordan man har det med å se partneren sin sammen med andre enn seg selv. Og seg selv sammen med andre.
Gjest Odense Skrevet 12. november 2004 #4 Skrevet 12. november 2004 Kommer aldri til å ha trekant eller firkant, men det det hender at jeg tenker på det. Det er spennende å tenke på , men det stopper i fantasiene, hadde aldri klart det følelsemessige med å ha sex med en annen eller å se mannen min ha det.
Hu i Svingen Skrevet 12. november 2004 #5 Skrevet 12. november 2004 Har hatt begge deler, og synes det er oppskrytt! Mye bedre å konsentrere seg helt om én person om gangen!
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2004 #6 Skrevet 12. november 2004 Tre- og firkant er totalt uaktuelt for min del. Har ikke en gang fantasert om det - det byr meg rett og slett bare i mot... Så så forskjellige kan man være! K
Gjest gjest nå Skrevet 12. november 2004 #7 Skrevet 12. november 2004 Har hatt både firkant of trekant... Firkant var greit å prøve det, men ikke noe jeg tror jeg kommer til å gjenta... Trekant med to menn og meg i midten derimot, gjør jeg gjerne enda flere ganger.....
Selma Skrevet 12. november 2004 #8 Skrevet 12. november 2004 Inspirert av tråden om BDSM, lurer jeg litt på hvordan din instilling er til å ha trekant/firkant? Jeg mener helt klart at det kan være sundt for et stabilt parforhold å involvere flere i sitt sexliv. Selv har jeg opplevd det både inspirerende og spennende. Det kan vel ikke være galt å krydre tilværelsen litt? Overhodet ikke galt
Gjest GreenSky Skrevet 12. november 2004 #9 Skrevet 12. november 2004 Jeg har ikke fordommer mot det, men har ikke prøvd det, og kommer ikke til å prøve heller. Kjenner bare at det ikke er min greie.
Gjest gjest1 Skrevet 12. november 2004 #10 Skrevet 12. november 2004 Kunne sikkert hatt det, men ikke med to mannfolk, jeg er redd for gangbang.
Gjest Tex Skrevet 12. november 2004 #11 Skrevet 12. november 2004 Ingenting i hele verden kunne få meg til å si at det er greit at mannen min gjør noe som helst seksuelt med andre enn meg! Så det stopper seg selv.... Tror ikke det er min greie...........
Gjest Madam Felle Skrevet 12. november 2004 #12 Skrevet 12. november 2004 Min kjære er og blir min på det planet, og jeg vil ikke dele han med noen.
~Viva~ Skrevet 12. november 2004 #13 Skrevet 12. november 2004 Skulle jeg prøvd måtte jeg vært singel. Ikke noe for meg eller mannen å involvere flere i vårt sexliv. Vi er trygge på hverandre vi det er ikke det, men det ville likevel vært unaturlig og føltes veldig feil å ha tre-/ firkant sammen med han. Finnes da nok av andre måter å "krydre" sexlivet på...
Noorgie Skrevet 12. november 2004 #14 Skrevet 12. november 2004 Dette kan absolutt kryddre hverdagen. Vi har prøvd det og liker det. Vi har vært sammen lenge og er veldig trygge på hverandre.
Gjest Chrizzy Skrevet 12. november 2004 #15 Skrevet 12. november 2004 Må være nån fra en anna planet, som drar å aldri kommer tilbake for anna enn sex me oss, eller mæ
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2004 #16 Skrevet 12. november 2004 Hvis jeg hadde vært singel kunne jeg kanskje hatt det,.......
Pinocchio Skrevet 12. november 2004 #17 Skrevet 12. november 2004 Heldigvis kan jeg både si at jeg er singel OG at det ikke frister...(Tok du han?) Værste jeg vet er sånne kjekke og greie: "been there, done that" folk. Tenner du virkelig på det, så er det noe annet. Men sånn "har vel prøvd det og, jeg" holdning spyler jeg villig vekk med utstyr fra Majorstua bannkorps. På ein måda.
Christer Skrevet 13. november 2004 #18 Skrevet 13. november 2004 Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Men personlig kunne jeg ikke delt min kjære med noen annen man. Selv om det bare handler om lyst og ikke følelser så hadde jeg ikke orket å se at min kjære hadde hatt mer lyst på enn annen enn meg selv. Og da er det jo følelser det handler om allikevel... :klø:
Gjest Hel Skrevet 13. november 2004 #19 Skrevet 13. november 2004 Kommer aldri til å ha trekant eller firkant' date=' men det det hender at jeg tenker på det. Det er spennende å tenke på , men det stopper i fantasiene, hadde aldri klart det følelsemessige med å ha sex med en annen eller å se mannen min ha det.[/quote'] Enig med denne. Kunne kanskje gjort det hvis jeg var singel da.
Arkana Skrevet 13. november 2004 #20 Skrevet 13. november 2004 Jeg ser ingenting galt i det, så lenge alle parter er enige. Selv har jeg ikke noe behov for å ha sex med andre enn min samboer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå