Superlammet Skrevet 12. november 2004 #1 Skrevet 12. november 2004 Nei jeg har ikke det. Si fra hvis du finner. Har du ikke sett Fahrenhei 9/11? ganske morsom dokumentar som forteller endel rart..Riktig nok er Moore en mester når det gjelder klipping, og filmen er helt og holdent full av anti-bush propaganda. Jeg tok endel av det med en klype salt, men når de det er snakk om innrømmer åpent at de eier det og det firmaet, og er styreformann i de firmaene, og samtlige firmaer har kontakt med arabiske familier, deriblandt Bin Laden familien, begynner ejg å lure litt på om alle er så uskyldige som de skal ha det til. Pengebeløp i de størreslene det er snakk om får maktsyke folk til å se på 3000 menneskeliv som lite verdt. Grådighet har ingen grenser vet du Men som sagt, har tatt endel av dette med en klype salt.. Fortsatt er det forstyrrende...
Gjest Valhalla Skrevet 12. november 2004 #2 Skrevet 12. november 2004 Bin Laden familien er enorm og de er mektige. Det er ikke rart at amerikanske firmaer har kontakt med dem.
Superlammet Skrevet 12. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2004 Bin Laden familien er enorm og de er mektige. Det er ikke rart at amerikanske firmaer har kontakt med dem. Rart at dette var snakk om halvbroren og fettern til Osama da.. Rimlig nær familie spørr du meg.. Og med tanke på at det er endel milion/miliarder dollar det er snakk om, og i og med at mennesker tenker som de gjør er jeg ikke overrasket over endel av avsløringene som kommer frem i nevnte dokumentar..
Gjest Valhalla Skrevet 12. november 2004 #4 Skrevet 12. november 2004 Kapitalisme er kapitalisme. Familien hadde stort sett brutt med Osama før 9/11. Man straffer ikke familiemedlemmer for hva en annen i familien gjør.
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #5 Skrevet 12. november 2004 Hmm.. har du en lignende faktaside om Bush? bare tenker på Bushfamilien sitt nettverk som omhandler endel firmaer med stor kontakt med arabiske familier, deriblandt Bin Laden familien... *gruble litt* Osama har vel noe sånt som 53 søsken. Faren har fått disse med 11 kvinner. Ikke akkurat tette bånd i den familien.
Superlammet Skrevet 12. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2004 Kapitalisme er kapitalisme. Familien hadde stort sett brutt med Osama før 9/11. Man straffer ikke familiemedlemmer for hva en annen i familien gjør. Det er godt mulig, men vet man det sikkert? Hvor får Osama pengene fra da? Mye av det fant veien til han fra familien han har "brutt" med. Men det blir igrunn spekulasjoner så lenge mektige folk sitter på hemmeliugheten..
Gjest Conspiracy-head Skrevet 12. november 2004 #7 Skrevet 12. november 2004 Men det blir igrunn spekulasjoner så lenge mektige folk sitter på hemmeliugheten.. Det er sikkert de samme folkene som vet alt om ufoene som besøker jorda. Tror det er Sions brorskap de kalles.
Gjest Valhalla Skrevet 12. november 2004 #8 Skrevet 12. november 2004 Er faktisk en artikkel om broren til Osama i dagens Dagbladet. http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/11/.../10/414102.html DE VAR 54 SØSKEN. Han har aldri hatt noe spesielt nært forhold til terroristbroren. - Han har blitt et navn i avisa, sier bin Ladin. Yeslam og Osama er to av 54 barn Mohammed bin Laden fikk med sine 23 koner. Barna vokste opp med sine respektive mødre, og ifølge Wikipedia var Osama bin Laden den eneste av barna som hadde en saudiarabisk mor. Familien forøvrig er delt i en syrisk, en libanesisk og en egyptisk gruppe etter mødrenes nasjonalitet. Yeslam hadde lite å gjøre med den sju år yngre broren. Noe husker han likevel. - Han var mer religiøs enn resten av oss. Han var en av veldig få som ikke forlot Saudi-Arabia for å studere. Jeg kjenner ham ikke veldig godt. Jeg tror jeg traff ham før han reiste (til Afghanistan på 1980-tallet) og jeg har ikke sett ham siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå