AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Etter en vanskelig periode mtp sexlivet har vi kommet oss litt igang igjen. Men jeg føler han er litt "fjern" og at han motiveres av ting utenfor det som skjer mellom oss to om du skjønner? Som om han har sin egen "situasjon" gående i eget hode.... Noen som kjenner seg igjen eller opplevd det samme? Anonymkode: 5df53...806
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3 Skrevet 20. august 2016 Ikke spurt enda- orker ikke hvis han sier det er sånn... Men må jo ta det opp. Vil jo uansett ikke si at det er sånn, kjenner han såpass at han vil lyve. Så er jeg like langt... Anonymkode: 5df53...806
Paradoxx Skrevet 20. august 2016 #4 Skrevet 20. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke spurt enda- orker ikke hvis han sier det er sånn... Men må jo ta det opp. Vil jo uansett ikke si at det er sånn, kjenner han såpass at han vil lyve. Så er jeg like langt... Anonymkode: 5df53...806 Dere har litt tillits- og kommunikasjonsproblemer. Det må fikses ellers vil ting aldri bli bedre
Gjest AryaKillie Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Dere har tydelig større problemer enn akkurat dette.
Raven Emerald Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 Ryddet for personangrep. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 Menn er jegere, etter vi jar pult ei dame 10 ganger, så begynner vi å fantasere om hvordan det føles å knulle ei trangere og deiligere mus med deiligere kropp. Synd men sant.. Anonymkode: db979...87d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå