AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Hilsen thai-lover Anonymkode: 467e2...886
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #2 Skrevet 20. august 2016 Tenker at hvis damen jobber, tar utdanning, alt annet enn hjemmeværende husmus så er det like greit som å ha en norsk dame? Anonymkode: 7b00f...486 18
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3 Skrevet 20. august 2016 Tenker at de er desperate og ingen norske damer vil ha de. Litt sånn som med meg og norske menn, alle hater meg så jeg må reise til Thailand for å kjøpe meg en mann. Eller Jamaica kanskje. Er ganske trist men.. Anonymkode: d9a3e...f40 21
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #4 Skrevet 20. august 2016 Tenker at han er en taper som er bitter for å ikke lykkes på sjekkemarkedet hjemme, siden de må rakke ned på norske hele tiden. Anonymkode: af421...bd8 18
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #5 Skrevet 20. august 2016 Jeg tenker at det er menn som ikke får seg noe annet. Selvsagt vet jeg at det kan være en million andre grunner, men det er nå sånn jeg tenker. Jeg kjenner mange med thai og filipinerkoner, og INGEN av de har forelsket seg uten at kontakten er opprettet mtp "postordrebrud". Når det er sagt, så tror jeg både thai og filipinekoner kan gi mennene sine et godt ekteskap. Og jeg unner de alle snille, gode menn, uavhengig av hvordan de møttes. Anonymkode: a5696...50b 16
Aamu Skrevet 20. august 2016 #6 Skrevet 20. august 2016 Helt ærlig så tenker jeg at den kona er kjøpt og betalt. Ikkeno' kjærleik 25
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7 Skrevet 20. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenker at han er en taper som er bitter for å ikke lykkes på sjekkemarkedet hjemme, siden de må rakke ned på norske hele tiden. Anonymkode: af421...bd8 Menn med thaidamer rakker ikke nødvendigvis ned på norske kvinner. Det at noen menn eventuelt foretrekker asiatere har med preferanser å gjøre, akkurat som at noen kvinner foretrekker høye menn (blant annet meg) Anonymkode: 7b00f...486 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #8 Skrevet 20. august 2016 At han er lav med liten penisAnonymkode: b9bd9...028 11
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #9 Skrevet 20. august 2016 Tenker han er griseheldig som får knulle slike trange deilige asiater. I motsetning til norske, hvor et stort antall har altfor romslig fitte. Dessuten smiler thaidamer mer. Norske damer, mange av de, har et surt drag over ansiktet og er arrogante overlegne. Anonymkode: ec830...555 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #10 Skrevet 20. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at han er en taper som er bitter for å ikke lykkes på sjekkemarkedet hjemme, siden de må rakke ned på norske hele tiden. Anonymkode: af421...bd8 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenker han er griseheldig som får knulle slike trange deilige asiater. I motsetning til norske, hvor et stort antall har altfor romslig fitte. Dessuten smiler thaidamer mer. Norske damer, mange av de, har et surt drag over ansiktet og er arrogante overlegne. Anonymkode: ec830...555 Og der kom det. Anonymkode: 58193...989 25
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #11 Skrevet 20. august 2016 Tenker ikke stort. Hva om mannfolket liker Asiatiske damer? Ikke stort arena for slikt her hjemme. Anonymkode: 17582...24e 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #12 Skrevet 20. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker han er griseheldig som får knulle slike trange deilige asiater. I motsetning til norske, hvor et stort antall har altfor romslig fitte. Dessuten smiler thaidamer mer. Norske damer, mange av de, har et surt drag over ansiktet og er arrogante overlegne. Anonymkode: ec830...555 Tenker ingenting med mindre mannen har slike holdninger som denne^ Anonymkode: 3b020...eff 19
Coronas Skrevet 20. august 2016 #13 Skrevet 20. august 2016 Tenker som når jeg ser en norsk mann med en norsk dame, de har funnet kjærligheten 4
Lady Skrevet 20. august 2016 #14 Skrevet 20. august 2016 Kommer ann på. Hvis de er på samme alder. Begge jobber og lever et likeverdig forhold, tenker jeg ikke noe over det. Men de gamle gubbene som tar med seg en 20-åring hjem fra Thailand, ser jeg på som ekle gubbegriser. Ikke kjærlighet i det hele tatt. Bare en stakkars ung jente som er i en så desperat situasjon at hun blir med en av de lugubre gubbene for å få et "bedre" liv, og det utnytter disse gamle grisene. 22
Gjest antbug Skrevet 20. august 2016 #15 Skrevet 20. august 2016 Jeg tror ikke jeg tenker så mye om det. Jeg tenker i grunnen ikke så mye over hvem folk er sammen med med mindre de skiller seg veldig ut på en eller annen måte, eller virker totalt ulike. Det hender jeg skvetter når jeg ser godt voksne menn med tahi-kjærester som ser ut som de er 13-14 år gamle. Det er sikkert en god del eldre enn det, men noen av thaiene ser veldig unge ut.
Chizue Skrevet 20. august 2016 #16 Skrevet 20. august 2016 Kommer ann på , Kjenner til flere menn som har fått seg thai koner, de fleste av de er en helt gj.snittlig mann. Ett par av de kan velge å vrake mellom kvinner her hjemme,veldig kjekke menn med bra jobber-og de damene de har tatt med tilbake til Norge, er det ikke mer enn 2-5års forskjell på. De har jeg ikke noe imot.. Men så har du de gamle gubbene, som tar med seg ei på 20... En mann i den bygda jeg bodde i, var en av de mannfolka som ikke fant seg norske kvinner og det var ingen som ville ha han heller..Typisk svett og overvektig,dårlig hygiene drakk gjerne 4-5dager i uka.. Uføretrygded, dro til Thailand, tok med seg ei på 25, jenta er den eneste som jobber når hun ikke er i permisjon og mannen; Han drikker og behandler henne rett og slett som en slave. Det er de type mannfolka jeg ikke liker.. 9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #17 Skrevet 20. august 2016 Naboen har en thai dame. Ho kan ikke snakke norsk, og fra vinduet ser jeg ho sitter foran PC-en 24/7. Ho jobber ikke heller. Når norske menn får seg thai-damer mener jeg at det ikke noe kjærlighet mellom dem, og at det er siste utvei for å få seg dame. Jeg kunne aldri blitt forelsket i en dame som KUN snakker filippinsk, og sitter på raua hele dagen. Anonymkode: ead8e...764 5
I Grosny Skrevet 20. august 2016 #18 Skrevet 20. august 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: At han er lav med liten penis Anonymkode: b9bd9...028 Jeg tror thaidamer ofte er ganske små, så da burde det kanskje passe. 2
I Grosny Skrevet 20. august 2016 #19 Skrevet 20. august 2016 (endret) 35 minutter siden, Chibi skrev: Kommer ann på , Kjenner til flere menn som har fått seg thai koner, de fleste av de er en helt gj.snittlig mann. Ett par av de kan velge å vrake mellom kvinner her hjemme,veldig kjekke menn med bra jobber-og de damene de har tatt med tilbake til Norge, er det ikke mer enn 2-5års forskjell på. De har jeg ikke noe imot.. Men så har du de gamle gubbene, som tar med seg ei på 20...En mann i den bygda jeg bodde i, var en av de mannfolka som ikke fant seg norske kvinner og det var ingen som ville ha han heller..Typisk svett og overvektig,dårlig hygiene drakk gjerne 4-5dager i uka.. Uføretrygded, dro til Thailand, tok med seg ei på 25, jenta er den eneste som jobber når hun ikke er i permisjon og mannen; Han drikker og behandler henne rett og slett som en slave. Det er de type mannfolka jeg ikke liker.. Bad boy. Endret 20. august 2016 av I Grosny 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #20 Skrevet 20. august 2016 Kommer an på. Vet jo om flere som norske kvinner aldri ville hatt,og det med god grunn. Gjerne sånne som er alkoholikere,har dårlig hygiene,fælt kvinnesyn osv. Der synes jeg egentlig mest synd i henne,men hun har jo også gått frivillig inn i det. Ellers så synes jeg det er spesielt med gamle gubber som henter seg veldig mye yngre damer fra Asia. Vet om en gammel fyr på sikkert 70,som har fått barn med ei fra Asia og hun er rundt 30 eller noe. Ellers tenker jeg fint lite. Flott at folk finner kjærligheten på tvers av landegrensene,men det er jo noen ville endt opp alene for alltid som nå kan få seg dame. Noen ganger er det vel bra,men andre ganger ikke så bra. Anonymkode: 392be...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå