AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Uff, blir nok slaktet og kalt for verdens værste venninne nå, men jeg klarer ikke la være og tenkte stygge tanker om venninna mi. Hun ligger med alle. Nye hele tiden. Da hun hadde kjæreste var hun utro. På kjøpesenteret pulte hun en kompis på do. Ons så og si hver helg. Flere menn hun har er ff forhold med. Er det bare jeg som syns det er ekkelt? Kunne egentlig ønske at hun ikke var så åpen om det. Syns det er skikkelig ekkelt hvordan hun holder på. Vet alle skal få leve som de vil. Det er hennes liv, ikke mitt. Men jeg klarer bare ikke og la være og synes det er ekkelt. Ingen andre jeg kjenner holder på som henne. Jeg føler meg som en skikkelig dårlig venninne som tenker stygt om henne pga dette. Hun har et veldig dårlig rykte også pga dette. Andre omtaler henne som byens største felleshull blant annet. Jeg holder på å kutte henne ut nå pga dette. Jeg er enig i det alle omtaler henne som. Blir rett og slett kvalm av det. Er jeg fæl? Anonymkode: ca6d1...6a7 12
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #2 Skrevet 20. august 2016 Hva mener du med at det er ekkelt? Sex med mange er ekkelt, mens sex med en er bra: tankefeil. Kan løses ved å lese biologi. Det er ekkelt fordi det tyder på at noe vanskelig ligger bak: om du ikke føler deg "flink nok" til å hjelpe henne, rådfør deg med noen. Hjelpetelefoner f eks. Anonymkode: f4ad9...a14 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3 Skrevet 20. august 2016 Ja, du er fæl hvis du kutter henne ut. Det kan hende overdrevne seksuelle aktiviteten er et symptom på at hun sliter med noe. Hva med å spørre henne på en forsiktig måte? Eller det kan hende hun liker å leve sånn. Så lenge hun ikke oversvømmer deg med private detaljer eller det går direkte ut over vennskapet deres på noen måte burde du bare finne deg i det og slutte å bry deg om hva bygdedyret mener. Anonymkode: 75020...ab0 18
fiole Skrevet 20. august 2016 #4 Skrevet 20. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du er fæl hvis du kutter henne ut. Det kan hende overdrevne seksuelle aktiviteten er et symptom på at hun sliter med noe. Hva med å spørre henne på en forsiktig måte? Eller det kan hende hun liker å leve sånn. Så lenge hun ikke oversvømmer deg med private detaljer eller det går direkte ut over vennskapet deres på noen måte burde du bare finne deg i det og slutte å bry deg om hva bygdedyret mener. Anonymkode: 75020...ab0 Bra ment, enig i det at det er garantert et symptom på noe annet....mye dypere 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #5 Skrevet 20. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, blir nok slaktet og kalt for verdens værste venninne nå, men jeg klarer ikke la være og tenkte stygge tanker om venninna mi. Hun ligger med alle. Nye hele tiden. Da hun hadde kjæreste var hun utro. På kjøpesenteret pulte hun en kompis på do. Ons så og si hver helg. Flere menn hun har er ff forhold med. Er det bare jeg som syns det er ekkelt? Kunne egentlig ønske at hun ikke var så åpen om det. Syns det er skikkelig ekkelt hvordan hun holder på. Vet alle skal få leve som de vil. Det er hennes liv, ikke mitt. Men jeg klarer bare ikke og la være og synes det er ekkelt. Ingen andre jeg kjenner holder på som henne. Jeg føler meg som en skikkelig dårlig venninne som tenker stygt om henne pga dette. Hun har et veldig dårlig rykte også pga dette. Andre omtaler henne som byens største felleshull blant annet. Jeg holder på å kutte henne ut nå pga dette. Jeg er enig i det alle omtaler henne som. Blir rett og slett kvalm av det. Er jeg fæl? Anonymkode: ca6d1...6a7 Har du spurt venninnen din hvordan hun har det? Jeg synes ikke det er ekkelt slik venninnen din holder på, men jeg lurer jo litt på hva som ligger bak oppførselen hennes.`Det kan jo tenkes at hun bare er veldig glad i sex, eller det kan være hun sliter med noe som fører til at hun gjør som hun gjør. Hva du tenker gjør deg ikke til en fæl person, men hva du gjør avgjør din karakter. Å kutte henne ut når hun kanskje sliter med et eller annet- det ville jeg ha tenkt meg nøye om før jeg gjorde. Klarer du å vri fokus over på hvordan hun er som venninne? Eller er du kanskje redd for at hennes dårlige rykte skal gå utover deg på noen måte? Anonymkode: 511f9...99d 3
ajarRun Skrevet 20. august 2016 #6 Skrevet 20. august 2016 Jeg tenker at du kanskje er sjalu fordi du har følelser for henne? Kanskje du burde fortelle henne om følelsene dine? 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7 Skrevet 20. august 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, blir nok slaktet og kalt for verdens værste venninne nå, men jeg klarer ikke la være og tenkte stygge tanker om venninna mi. Hun ligger med alle. Nye hele tiden. Da hun hadde kjæreste var hun utro. På kjøpesenteret pulte hun en kompis på do. Ons så og si hver helg. Flere menn hun har er ff forhold med. Er det bare jeg som syns det er ekkelt? Kunne egentlig ønske at hun ikke var så åpen om det. Syns det er skikkelig ekkelt hvordan hun holder på. Vet alle skal få leve som de vil. Det er hennes liv, ikke mitt. Men jeg klarer bare ikke og la være og synes det er ekkelt. Ingen andre jeg kjenner holder på som henne. Jeg føler meg som en skikkelig dårlig venninne som tenker stygt om henne pga dette. Hun har et veldig dårlig rykte også pga dette. Andre omtaler henne som byens største felleshull blant annet. Jeg holder på å kutte henne ut nå pga dette. Jeg er enig i det alle omtaler henne som. Blir rett og slett kvalm av det. Er jeg fæl? Anonymkode: ca6d1...6a7 Kan det være at hun er nymfoman? Eller en psykisk lidelse som gjør at hun søker bekreftelse hos andre menn? Det kan være ting hun har opplevd i barndommen, at hun ikke var god nok, og søker derfor bekreftelse og når hun ser at menn vil ha henne, så føler hun at da er hun god nok... så egentlig er det faktisk synd på henne. Jeg syns ikke du skal dømme henne, men spør henne heller hvordan hun egentlig har det. Kanskje du kan hjelpe henne å finne en ny hobby som kan gi henne den bekreftelsen hun så desperat hungrer etter? Anonymkode: 29c39...5d1 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #8 Skrevet 20. august 2016 Sikkert mange som er slik.. Det er vel bare ikke alle som er like åpne om det. Anonymkode: 89063...789
ajarRun Skrevet 20. august 2016 #9 Skrevet 20. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at hun er nymfoman? Eller en psykisk lidelse som gjør at hun søker bekreftelse hos andre menn? Det kan være ting hun har opplevd i barndommen, at hun ikke var god nok, og søker derfor bekreftelse og når hun ser at menn vil ha henne, så føler hun at da er hun god nok... så egentlig er det faktisk synd på henne. Jeg syns ikke du skal dømme henne, men spør henne heller hvordan hun egentlig har det. Kanskje du kan hjelpe henne å finne en ny hobby som kan gi henne den bekreftelsen hun så desperat hungrer etter? Anonymkode: 29c39...5d1 Å like sex er ikke en psykisk lidelse. Hva er galt med dere? 16
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #10 Skrevet 20. august 2016 Jeg er ikke interessert i å være venninne med en person som bedrar kjæresten sin og deler åpenlyst om sexlivet sitt. Så nei, jeg synes ikke det er rart at man blir litt kvalm av dette. For all del, venninnene mine kan ha sex hvor mye og med hvem de vil (selv om mine venninner i utgangspunktet ikke er så begeistret for tilfeldig sex), men jeg forventer et filter. Anonymkode: 37d5c...7c5 11
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #11 Skrevet 20. august 2016 5 minutter siden, amativeReflection skrev: Jeg tenker at du kanskje er sjalu fordi du har følelser for henne? Kanskje du burde fortelle henne om følelsene dine? Morsom du. Jeg er kvinne. Ikke lesbisk. Ts Anonymkode: ca6d1...6a7 1
ajarRun Skrevet 20. august 2016 #12 Skrevet 20. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Morsom du. Jeg er kvinne. Ikke lesbisk. Ts Anonymkode: ca6d1...6a7 Det finnes sånn 27 legninger som ikke er lesbisk der man tiltrekkes kvinner. Kanskje du er en av dem? Hetrofleksibel? Bifil?
WubWub Skrevet 20. august 2016 #13 Skrevet 20. august 2016 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, blir nok slaktet og kalt for verdens værste venninne nå, men jeg klarer ikke la være og tenkte stygge tanker om venninna mi. Hun ligger med alle. Nye hele tiden. Da hun hadde kjæreste var hun utro. På kjøpesenteret pulte hun en kompis på do. Ons så og si hver helg. Flere menn hun har er ff forhold med. Er det bare jeg som syns det er ekkelt? Kunne egentlig ønske at hun ikke var så åpen om det. Syns det er skikkelig ekkelt hvordan hun holder på. Vet alle skal få leve som de vil. Det er hennes liv, ikke mitt. Men jeg klarer bare ikke og la være og synes det er ekkelt. Ingen andre jeg kjenner holder på som henne. Jeg føler meg som en skikkelig dårlig venninne som tenker stygt om henne pga dette. Hun har et veldig dårlig rykte også pga dette. Andre omtaler henne som byens største felleshull blant annet. Jeg holder på å kutte henne ut nå pga dette. Jeg er enig i det alle omtaler henne som. Blir rett og slett kvalm av det. Er jeg fæl? Anonymkode: ca6d1...6a7 Det første som slår meg når jeg leser innlegget her er at du virker sjalu. Har du følelser for denne jenta? Hvis nei: Hvorfor reagerer du emosjonelt på at hun har seg med andre mennesker? Hvis ja : Kanskje du skal fortelle henne om hva du føler for hu så hu ikke går rundt å tror at du er hennes venn når du egentlig ønsker en romantisk relasjon hvor det er deg hun har seg med? Endret 20. august 2016 av WubWub 2
Sparks Skrevet 20. august 2016 #14 Skrevet 20. august 2016 10 minutter siden, amativeReflection skrev: Jeg tenker at du kanskje er sjalu fordi du har følelser for henne? Kanskje du burde fortelle henne om følelsene dine? Sjalu pga følelser? Virkelig? 10
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #15 Skrevet 20. august 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at det er ekkelt? Sex med mange er ekkelt, mens sex med en er bra: tankefeil. Kan løses ved å lese biologi. Det er ekkelt fordi det tyder på at noe vanskelig ligger bak: om du ikke føler deg "flink nok" til å hjelpe henne, rådfør deg med noen. Hjelpetelefoner f eks. Anonymkode: f4ad9...a14 Jeg syns det er ekkelt. Jeg forsøker og ikke syns det, men jeg syns det er ekkelt. Fks tidligere i uken ringte hun meg etter at hun nettopp hadde ligget med en fyr. Han hadde pult henne, før han bare dro ut med noen venner. Så hun lå igjen hos han alene. Han gadd ikke engang å bruke litt tid på henne. Bare ligge med henne, så ut. Syns det er ekkelt å holde på sånn. Bare "tøm og røm" sex for mennene liksom. Æsj. Ts Anonymkode: ca6d1...6a7 5
Sparks Skrevet 20. august 2016 #16 Skrevet 20. august 2016 Til ts, du er ikke fæl i det hele tatt. Er ikke særlig behagelig å vite at venninnen din blir omtalt som byens 'felleshull', spesielt når det sånn sett er sant. Har du noen sinne snakket med henne om dette? Eller kommet med en kommentar om hva du synes, hvis hun har tatt det opp? Du kan jo bare være ærlig å si hva du føler (på en litt forsiktig måte) og se hva hun svarer 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #17 Skrevet 20. august 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, blir nok slaktet og kalt for verdens værste venninne nå, men jeg klarer ikke la være og tenkte stygge tanker om venninna mi. Hun ligger med alle. Nye hele tiden. Da hun hadde kjæreste var hun utro. På kjøpesenteret pulte hun en kompis på do. Ons så og si hver helg. Flere menn hun har er ff forhold med. Er det bare jeg som syns det er ekkelt? Kunne egentlig ønske at hun ikke var så åpen om det. Syns det er skikkelig ekkelt hvordan hun holder på. Vet alle skal få leve som de vil. Det er hennes liv, ikke mitt. Men jeg klarer bare ikke og la være og synes det er ekkelt. Ingen andre jeg kjenner holder på som henne. Jeg føler meg som en skikkelig dårlig venninne som tenker stygt om henne pga dette. Hun har et veldig dårlig rykte også pga dette. Andre omtaler henne som byens største felleshull blant annet. Jeg holder på å kutte henne ut nå pga dette. Jeg er enig i det alle omtaler henne som. Blir rett og slett kvalm av det. Er jeg fæl? Anonymkode: ca6d1...6a7 Ja du er fæl. Anonymkode: a0206...a36
Peter007 Skrevet 20. august 2016 #18 Skrevet 20. august 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, blir nok slaktet og kalt for verdens værste venninne nå, men jeg klarer ikke la være og tenkte stygge tanker om venninna mi. Hun ligger med alle. Nye hele tiden. Da hun hadde kjæreste var hun utro. På kjøpesenteret pulte hun en kompis på do. Ons så og si hver helg. Flere menn hun har er ff forhold med. Er det bare jeg som syns det er ekkelt? Kunne egentlig ønske at hun ikke var så åpen om det. Syns det er skikkelig ekkelt hvordan hun holder på. Vet alle skal få leve som de vil. Det er hennes liv, ikke mitt. Men jeg klarer bare ikke og la være og synes det er ekkelt. Ingen andre jeg kjenner holder på som henne. Jeg føler meg som en skikkelig dårlig venninne som tenker stygt om henne pga dette. Hun har et veldig dårlig rykte også pga dette. Andre omtaler henne som byens største felleshull blant annet. Jeg holder på å kutte henne ut nå pga dette. Jeg er enig i det alle omtaler henne som. Blir rett og slett kvalm av det. Er jeg fæl? Anonymkode: ca6d1...6a7 Kanskje du burde støtte henne og fortelle på en ordentlig måte hvilke MEDISINSKE risikoer hun tar. 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #19 Skrevet 20. august 2016 3 minutter siden, Sparks skrev: Til ts, du er ikke fæl i det hele tatt. Er ikke særlig behagelig å vite at venninnen din blir omtalt som byens 'felleshull', spesielt når det sånn sett er sant. Har du noen sinne snakket med henne om dette? Eller kommet med en kommentar om hva du synes, hvis hun har tatt det opp? Du kan jo bare være ærlig å si hva du føler (på en litt forsiktig måte) og se hva hun svarer Nei, vet ikke hvordan man skal ta opp noe sånt. Kan raskt trå veldig feil. Jeg bare føler det blir feil å være venninne med en jeg tenker stygge tanker om, men hun må få leve som hun vil. Alle har rett til å leve som de vil. Hun gjør ikke noe galt sånn sett. Det er bare jeg som syns det er ekkelt. Ts Anonymkode: ca6d1...6a7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #20 Skrevet 20. august 2016 Jeg hadde også kuttet ut om venninna mi hadde flydd rundt som det der. Jeg syns ikke noe særlig om mange seksuelle partnere, og det er bare min mening. Føler med deg, TS! Anonymkode: a24db...bdb 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå