Gå til innhold

hvorfor vil ingen ha meg etter første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vart singel i ca. 3 år nå jeg har date mange gutte som er villig til å møte meg, men etter at jeg har møtt de så slutter de å kontake meg igjen.

jeg følger meg veldig dum og tom når jeg møter noen... 

jeg klarer ikke å tenke blir veldig stressa og klarer ikke å svare på noe spørsmål.

jeg er ikke meg selv rette og slett. 

jeg trenger virkelig hjelp.

jeg har blitt ganske lei av å være alene og ikke ha en som jeg kan kose med og kysse som alle andre.

hva burde jeg gjøre? for å bli bedre 

Anonymkode: 78b86...6e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

være alene, fokusere på deg selv, hvordan selvtillitt og selvbilde kan bli bede, jobbe med deg selv og trene.

Anonymkode: d29c4...f0a

• Liker 1
Skrevet

Øve , øve , øve :) Fortsett å gå på dates så blir det nok bedre :) Helt naturlig å være stresset :)

Anonymkode: 5859e...869

• Liker 3
Skrevet

Dating kan være brutalt. Men det å finne den rette er ikke lett.

Ei venninne av meg daten mange menn, over flere år, noen ble det klinings med, andre sex...men noen date nr to ble det aldri. Til slutt møtte hun en som ville bade to og tre dates...selv om de var forskjellige og han ikke behandlet henne bra, så ble hun hos ham, slippe å være singel. Nå er de samboere og har to nydelige døtre. Men hun er ikke lykkelig, elsker ikke mannen, men igjen..blir hos ham for å ikke være alene. Han kjører sitt løp, hun tar alt med hus og barn.

Har datet ørten menn jeg også, men valgt å avslå videre dating da jeg vet at de ikke er rett for meg. Kjedelig å være singel, helg etter helg. Men heller det enn å satse og leve med feil mann :) 

Anonymkode: 7ab03...79a

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg har vart singel i ca. 3 år nå jeg har date mange gutte som er villig til å møte meg, men etter at jeg har møtt de så slutter de å kontake meg igjen.

jeg klarer ikke å tenke blir veldig stressa og klarer ikke å svare på noe spørsmål.

jeg har blitt ganske lei av å være alene og ikke ha en som jeg kan kose med og kysse som alle andre.

Det trenger ikke være deg. Det virker å være ganske vanlig å kutte kontakten etter bare en date. Kutt ut nettdating og sats på å møte noen irl som du bare finner ut du kommer overens med. 

Anonymkode: 859dc...132

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du endre på typen date du går på? Hvis du går på kaffedate, velg istedenfor en aktivitet som tar vekk presset som ofte kaffedater skaper ved at du må være "på" hele tiden. F.eks at dere går å kjører go cart eller bowler?

Anonymkode: 4b936...ca2

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for svar av utestengt bruker.

Raven Emerald, mod.

• Liker 1
Skrevet

For at du skal kjenne deg tryggere kunne det kanskje være en ide at du hadde kontakt med dem litt lenger før dere møttes. Da blir dere bedre kjent før møtet, og de som ikke er seriøse blir raskt borte. Er også enig i at dere møtes for å gå en tur et sted, oppleve noe, i stedet for å sitte rett opp og ned for nærmest å "intervjue" hverandre.

Anonymkode: 551e8...499

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...