Gjest CKT Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Hvilken blogg platform/ portal blogger du fra. Trives du der? Om ikke, hvorfor trives du ikke?
Honey Dew Skrevet 20. august 2016 #3 Skrevet 20. august 2016 Vet om 3: Blogger, Blogg.no og Wordpress. Det finnes sikkert mange andre. Du får forsøke å google "blog platforms"
Gjest CKT Skrevet 20. august 2016 #4 Skrevet 20. august 2016 12 minutter siden, Honey Dew skrev: Vet om 3: Blogger, Blogg.no og Wordpress. Det finnes sikkert mange andre. Du får forsøke å google "blog platforms" Joda jeg vet av de 3. Den ene værre en den andre etter min mening. Spesielt blogg.no. den portalen er jeg lei av Også blogger com.
Titania Skrevet 20. august 2016 #5 Skrevet 20. august 2016 Har testet blogg.no, blogspot og wordpress - og den eneste av de jeg har likt er wordpress. Syns oppsettet er enklere, og bloggen ser mye finere ut uten å måtte drive masse med koding for å finne fine temaer. Startet med blogg hos wordpress, og endte opp med å kjøpe eget domene da lagringsplassen hos wordpress ble for liten, og er knallfornøyd Ser en del bruker nouw.com også, men den har jeg ikke testet
Gjest CKT Skrevet 20. august 2016 #6 Skrevet 20. august 2016 Et øyeblikk siden, Titania skrev: Har testet blogg.no, blogspot og wordpress - og den eneste av de jeg har likt er wordpress. Syns oppsettet er enklere, og bloggen ser mye finere ut uten å måtte drive masse med koding for å finne fine temaer. Startet med blogg hos wordpress, og endte opp med å kjøpe eget domene da lagringsplassen hos wordpress ble for liten, og er knallfornøyd Ser en del bruker nouw.com også, men den har jeg ikke testet Aha. Var ikke klar over at man kan kjøpe ekstra lagringsplass på WordPress. Lære stadig noe nytt.
Titania Skrevet 20. august 2016 #7 Skrevet 20. august 2016 Et øyeblikk siden, CKT skrev: Aha. Var ikke klar over at man kan kjøpe ekstra lagringsplass på WordPress. Lære stadig noe nytt. Du kan både kjøpe mer lagring hos wordpress, og evt opprette en wordpress-blogg på et webhotell (dette jeg har gjort).
Gjest CKT Skrevet 20. august 2016 #8 Skrevet 20. august 2016 36 minutter siden, Titania skrev: Har testet blogg.no, blogspot og wordpress - og den eneste av de jeg har likt er wordpress. Syns oppsettet er enklere, og bloggen ser mye finere ut uten å måtte drive masse med koding for å finne fine temaer. Startet med blogg hos wordpress, og endte opp med å kjøpe eget domene da lagringsplassen hos wordpress ble for liten, og er knallfornøyd Ser en del bruker nouw.com også, men den har jeg ikke testet Aha. Var ikke klar over at man kan kjøpe ekstra lagringsplass på WordPress. Lære stadig noe nytt.
Gjest CKT Skrevet 20. august 2016 #9 Skrevet 20. august 2016 32 minutter siden, Titania skrev: Du kan både kjøpe mer lagring hos wordpress, og evt opprette en wordpress-blogg på et webhotell (dette jeg har gjort). Takk for flottenergi tips. Det visste jeg ikke. Takk.
Kragebein Skrevet 20. august 2016 #10 Skrevet 20. august 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå