Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken blogg platform/ portal blogger du fra.

Trives du der?

Om ikke, hvorfor trives du ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger ikke ut slik informasjon her.

• Liker 2
Skrevet

Vet om 3: Blogger, Blogg.no og Wordpress. Det finnes sikkert mange andre. Du får forsøke å google "blog platforms"

Skrevet
12 minutter siden, Honey Dew skrev:

Vet om 3: Blogger, Blogg.no og Wordpress. Det finnes sikkert mange andre. Du får forsøke å google "blog platforms"

Joda jeg vet av de 3. Den ene værre en den andre etter min mening. Spesielt blogg.no. den portalen er jeg lei av

Også  blogger com.

Skrevet

Har testet blogg.no, blogspot og wordpress - og den eneste av de jeg har likt er wordpress.

Syns oppsettet er enklere, og bloggen ser mye finere ut uten å måtte drive masse med koding for å finne fine temaer.

Startet med blogg hos wordpress, og endte opp med å kjøpe eget domene da lagringsplassen hos wordpress ble for liten, og er knallfornøyd :)

Ser en del bruker nouw.com også, men den har jeg ikke  testet

Skrevet
Et øyeblikk siden, Titania skrev:

Har testet blogg.no, blogspot og wordpress - og den eneste av de jeg har likt er wordpress.

Syns oppsettet er enklere, og bloggen ser mye finere ut uten å måtte drive masse med koding for å finne fine temaer.

Startet med blogg hos wordpress, og endte opp med å kjøpe eget domene da lagringsplassen hos wordpress ble for liten, og er knallfornøyd :)

Aha. Var ikke klar over at man kan kjøpe ekstra lagringsplass på WordPress. 

Lære stadig noe nytt.

Skrevet
Et øyeblikk siden, CKT skrev:

Lære stadig noe nytt.

Du kan både kjøpe mer lagring hos wordpress, og evt opprette en wordpress-blogg på et webhotell (dette jeg har gjort).

Skrevet
36 minutter siden, Titania skrev:

Lære stadig noe nytt.

Skrevet
32 minutter siden, Titania skrev:

Du kan både kjøpe mer lagring hos wordpress, og evt opprette en wordpress-blogg på et webhotell (dette jeg har gjort).

Takk for flottenergi tips.

Det visste jeg ikke.

Takk.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...