Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så sinnsykt stygt med korte, lyse vipper!

Bruk i det minste mascara. Det finnes faktisk mascara som du påfører i to omganger, en primer med forlengende fibre, og mascara som gjør vippene tykkere og mørkere!

Du kan bruke løsvipper som du limer på - men jeg vil anbefale at du får de støpt på, det varer mye lengre.
Jeg har fått mange kommentarer om hvor vakkert og bedårende blikk jeg har etter at jeg fikk satt på lash extensions! Angrer ikke et sekund.

De færreste norske jenter har naturlig, lange mørke vipper, så absolutt alle bør bruke mascara daglig.

Anonymkode: d5b9c...205

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette begynner å bli veldig kjedelig...

Anonymkode: 0c22d...36d

• Liker 26
Skrevet

Om du ikke har råd til å få støpt på vipper, så finnes det rimelige alternativer. 
På ebay får du kjøpt rimelige løsvipper!

Eller du kan bruke sånn primer som jeg snakket om http://www.makeupmekka.no/products/copy-of-famous-mega-volume-mascara?variant=17085467075

Husk at vippene blir tykkere for hvert strøk.

Jeg vil også anbefale vippeserum. Iglow skryter masse av sitt, men jeg har sett et fra Etude House - et koransk merke, mange på ebaygruppen på facebook skryter av.

Selv har jeg naturlige lange vipper, men mye vil ha mer - så jeg har støpt på noen lekre :) De ser naturlige ut altså... bare litt lengre.

NOen som har testet vippeserum og syns det funker?

Skrevet

Jeg har laaaaange, naturlige vipper, nesten ltt for lange. :D Dog ikke mørke, men bruker volummascara hver dag. Bruker vippeserum fra etude house, syns de virker sterkere av det. 

Hva er forresten verst av kommunegrått hår, korte vipper, ublekede tenner, nesehår og liten jadestav? :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Om du ikke har råd til å kjøpe deg en bedre personlighet så finnes det billigere alternativer. Du kan kjøpe løsvipper, pinsett til å dra ut nesehår og bleke håret hos frisøren. Det er ikke en varig løsning, men det kan føre til at folk ikke umiddelbart legger merke til den dårlige, overfladiske personligheten din :) 

Anonymkode: e0363...370

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, Salka skrev:

Jeg har laaaaange, naturlige vipper, nesten ltt for lange. :D Dog ikke mørke, men bruker volummascara hver dag. Bruker vippeserum fra etude house, syns de virker sterkere av det. 

Hva er forresten verst av kommunegrått hår, korte vipper, ublekede tenner, nesehår og liten jadestav? :fnise: 

Korte vipper :D Øynene blir så kjedelige da... 

zzzzzzzzzzzzzzzz

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke har råd til å kjøpe deg en bedre personlighet så finnes det billigere alternativer. Du kan kjøpe løsvipper, pinsett til å dra ut nesehår og bleke håret hos frisøren. Det er ikke en varig løsning, men det kan føre til at folk ikke umiddelbart legger merke til den dårlige, overfladiske personligheten din :) 

KONGE :D

Seff må man jobbe med personligheten. Men jeg kan ikke starte en tråd her inne på hudpleie osv om personligheten

Synd på de som har dårlig personlighet :D

Hvordan få bedre personlighet? JO, ved å føle seg vel, å gjøre disse ytre tingene, så får du mer energi og selvtillit, til å vise frem den egentlige deg... Du føler deg fresh - og klar til å erobre verden.

Skrevet

Jeg elsker å hjelpe folk, så jeg lurer på å starte en blogg!
Der kan jeg dele bilder av klær jeg har kjøpt meg, for å vise hvor lite som skal til for å føle seg fresh!

Slanketips, selvbruningstips, vippetips, sminketips,  frisørtips osv.

Markedet er stort for slike bloggere, så uansett hvor jordnære dere KG-brukere later som dere er, så er den store almuen opptatt av å se bra ut. 

Skrevet

Er så heldig å har mange laaaange, tykke fine øyenvipper som jeg bare av og til piffer opp med litt maskara på tuppene. 

Men en gang for noen år siden så brukte jeg Stimulash, vippene ble etter 6 -8 uker kjempelange, syntes de ble for lange faktisk. Ulempen med sånn serum er at når en slutter å bruke det så har en forstyrret de naturlige vekstsyklusene slik at man i en periode nesten ikke har vipper igjen etterpå. En annen ulempe er at man kan bli veldig mørk i huden rundt øynene av å bruke det.

Og så er det dette med vippe extentions, når noen først har begynt å bruke det så ser de jo rare og nakne ut når de slutter, det ser ut som om det også ødelegger vekstsyklusene. Kjenner flere som ser ut som de har fått "griseøyne" etter å ha brukt det. Og de fleste sier at de blir avhengige av å bruke det da de ikke har noe vipper igjen etterpå. 

Skrevet

Disse trådene dine begynner å bli et stort gjesp

Anonymkode: bd5a5...437

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det beste er vel egentlig å bare ignorere disse tåpelige trådene. Hva vil du egentlig oppnå for andre med dette? 

Smaken er som baken. Selv om jeg mener at alle er finest uten å gjøre noe kunstig, så snakker jeg ikke nedlatende om sånne som deg for det. Du kan gjøre det du liker og foretrekker. Men det er så dårlig gjort av deg å snakke nedlatende og fortelle hvor stygt det er med korte lyse vipper osv. Det hører du vel selv?

Det er ikke å hjelpe folk. Hvis du mener at det er så viktig med løsvipper for å se nydelig ut, for selvbilde mm. , så kan du heller formulere deg med å komme med forslag om bruk av løsvipper dersom noen ønsker å ville markere øynene mer, få åpent blikk osv. Ikke trakke ned på folk. Det er det motsatte av å hjelpe. Forstår du?

Endret av exictence
Skrevet
1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Er så heldig å har mange laaaange, tykke fine øyenvipper som jeg bare av og til piffer opp med litt maskara på tuppene. 

Men en gang for noen år siden så brukte jeg Stimulash, vippene ble etter 6 -8 uker kjempelange, syntes de ble for lange faktisk. Ulempen med sånn serum er at når en slutter å bruke det så har en forstyrret de naturlige vekstsyklusene slik at man i en periode nesten ikke har vipper igjen etterpå. En annen ulempe er at man kan bli veldig mørk i huden rundt øynene av å bruke det.

Og så er det dette med vippe extentions, når noen først har begynt å bruke det så ser de jo rare og nakne ut når de slutter, det ser ut som om det også ødelegger vekstsyklusene. Kjenner flere som ser ut som de har fått "griseøyne" etter å ha brukt det. Og de fleste sier at de blir avhengige av å bruke det da de ikke har noe vipper igjen etterpå. 

At man blir mørk rundt øynene er bare positivt for meg, grunnen til at jeg MÅ bruke sminke på øynene er fordi jeg har lys hud og lite markerte øyne og ikke så mørke vipper, de som sier de ser så bra ut uten sminke, er gjerne brunetter som har litt pigment rundt øynene og på øyenlokkene. 

Skrevet

*snork* 

kan du gi deg nå? 

Anonymkode: 9690b...63d

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

At man blir mørk rundt øynene er bare positivt for meg, grunnen til at jeg MÅ bruke sminke på øynene er fordi jeg har lys hud og lite markerte øyne og ikke så mørke vipper, de som sier de ser så bra ut uten sminke, er gjerne brunetter som har litt pigment rundt øynene og på øyenlokkene. 

Huff, ja det skjønner jeg godt at du må. Jeg synes sååå synd på slike med lite markerte øyne..

• Liker 1
Skrevet

Nå må jeg altså bleke håret hos frisør og få en meter lange vipper. Ikke fordi jeg vil det selv, men fordi en bimbo på KG sier det :fnise: 

Anonymkode: 68664...aab

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå må jeg altså bleke håret hos frisør og få en meter lange vipper. Ikke fordi jeg vil det selv, men fordi en bimbo på KG sier det :fnise: 

Jeg er absolutt ikke bimbo.

Men du - jeg syns dere er litt dobbeltmoralister. Her ser dere opp til bloggere som Sophie Elise og Caroline osv, 

som har både hairextensions, lashextensions, fake tan, tannlegeblekede tenner, frisørblondt hår osv...

men når en stakkars debatant på kvinneguiden bare vil tipse dere om at dere også kan bli like vakre, nei da er det gale. Da er jeg plutselig bimbo. Så Caroline og andre bloggere er ikke bimboer de  altså... de er tross alt forbildene deres og dere finansierer deres bimboutseende hver gang dere klikker dere inn på bloggen, ja faktisk når dere diskuterer bloggene deres har på kvinneguiden, for all reklame er god reklame... og selv om dere skriver dritt om de her inne, så genererer dere klikk... og deres markedsføringsinntjeningen er blant annet antall klikk... for det genererer flere visninger på reklamene de har på siden, og kanskje blir dere til og med fristet til å klikke på en av reklamene, enda mer inntekter, og kanskje dere kjøper noe fra den linken, enda flere inntekter!

Så ikke kom her og si at dere r så imot å pynte seg litt... for å bli en "bedre seg".
Jeg sier ikke at dere er støgge, dere er bare kjedelige som ikke gidder å pynte dere :)

Men bare gå der som grå mus dere, med korte øyevipper, lange nesehår som stikker ut av nesen og gulgrå tenner... lekkert :)

Skrevet

Jeg trodde det var skolestart denne uken jeg. 

Anonymkode: 32e5c...7c0

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde det var skolestart denne uken jeg. 

Anonymkode: 32e5c...7c0

Hva har det med saken å gjøre? Det er neste uke her jeg bor. Men jeg jobber som hudpleiekonsulent i eget firma, så skolestart er ikke så veldig aktuelt for meg ;-)

Skrevet

Folk tar deg ikke seriøst på grunn av måten du kommer med tips på. Du fordømmer og forteller andre at de er enkle og stygge, at du synes synd på de og blir trist av å se de. Hadde du bare kommet med tips uten å rakke ned, så hadde du fått en helt annen reaksjon. Det er virkelig ikke så vannskelig å forstå :) 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er absolutt ikke bimbo.

Men du - jeg syns dere er litt dobbeltmoralister. Her ser dere opp til bloggere som Sophie Elise og Caroline osv, 

som har både hairextensions, lashextensions, fake tan, tannlegeblekede tenner, frisørblondt hår osv...

men når en stakkars debatant på kvinneguiden bare vil tipse dere om at dere også kan bli like vakre, nei da er det gale. Da er jeg plutselig bimbo. Så Caroline og andre bloggere er ikke bimboer de  altså... de er tross alt forbildene deres og dere finansierer deres bimboutseende hver gang dere klikker dere inn på bloggen, ja faktisk når dere diskuterer bloggene deres har på kvinneguiden, for all reklame er god reklame... og selv om dere skriver dritt om de her inne, så genererer dere klikk... og deres markedsføringsinntjeningen er blant annet antall klikk... for det genererer flere visninger på reklamene de har på siden, og kanskje blir dere til og med fristet til å klikke på en av reklamene, enda mer inntekter, og kanskje dere kjøper noe fra den linken, enda flere inntekter!

Så ikke kom her og si at dere r så imot å pynte seg litt... for å bli en "bedre seg".
Jeg sier ikke at dere er støgge, dere er bare kjedelige som ikke gidder å pynte dere :)

Men bare gå der som grå mus dere, med korte øyevipper, lange nesehår som stikker ut av nesen og gulgrå tenner... lekkert :)

Hvem ser opp til rosabloggere sa du? Så OK, la oss bruke din logikk her. Hvis 1 person på hele Kvinneguiden (som er mange tusen brukere) ser opp til en rosablogger, er jeg da dobbeltmoralist om jeg ikke ser opp til rosabloggere og skriver at det er latterlig at en bimbo på KG sier hva folk skal gjøre? Forstår du ikke at brukere på KG er forskjellige mennesker kanskje? 

Jeg leser ikke rosablogger, synes det er latterlig og overfladisk. Men da er jeg dobbeltmoralist fordi noen helt andre enn meg går inn på bloggen deres. 

Jeg håper for din egen del at du finner noen andre kvaliteter med deg selv enn utseende ditt. Jeg håper du klarer å finne det som virkelig er viktig i livet og at du kan bli lykkelig med den du er i stedet for å sette på alt som er fake og tro du er så pen som bimbo. Jeg synes det er veldig synd. Skulle gjerne hatt deg med på en tur og vist deg det virkelig flotte med å leve, og at det absolutt ikke handler om utseendet ditt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...