Gå til innhold

Er han forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært med hverandre nå i noen måneder, vi møtes rundt 3-4 ganger i uka. Når han kommer hit så legger han seg alltid ved siden av meg på sofaen, kysser meg i panna, munnen og kinnet. Holder rundt meg og stryker på meg. Vi har hatt sex, men det er ikke hver natt han er her, han kan godt bare ligge å kose med meg uten noe mer. Når han drar på jobb om morgenen så sover jeg som oftest enda, men da kommer han alltid inn på soverommet før han drar bare for å holde rundt meg litt og kysse meg hadet før han drar 😊 Jeg er kanskje litt mer sjenert, og tar veldig sjelden initiativ til kyssing osv, er redd for å bli avvist. Han vil sjelden legge seg før jeg skal legge meg for han sier han vil ha meg sammen med seg før han sovner, vi ligger som oftest i skje hele natten, og jeg føler meg veldig trygg på han. Han jobber veldig mye så vi finner sjelden på noe på dagtid. Er han forelsket eller er det noe annet? 😊

Anonymkode: 80b7c...0bf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

FVi har vært med hverandre nå i noen måneder, vi møtes rundt 3-4 ganger i uka. Når han kommer hit så legger han seg alltid ved siden av meg på sofaen, kysser meg i panna, munnen og kinnet. Holder rundt meg og stryker på meg. Vi har hatt sex, men det er ikke hver natt han er her, han kan godt bare ligge å kose med meg uten noe mer. Når han drar på jobb om morgenen så sover jeg som oftest enda, men da kommer han alltid inn på soverommet før han drar bare for å holde rundt meg litt og kysse meg hadet før han drar 😊 Jeg er kanskje litt mer sjenert, og tar veldig sjelden initiativ til kyssing osv, er redd for å bli avvist. Han vil sjelden legge seg før jeg skal legge meg for han sier han vil ha meg sammen med seg før han sovner, vi ligger som oftest i skje hele natten, og jeg føler meg veldig trygg på han. Han jobber veldig mye så vi finner sjelden på noe på dagtid. Er han forelsket eller er det noe annet? 😊

Heldige deg :-) Han liker deg veldig godt og virker som han ønsker å vise det og å tilbringe tid med deg. Nyt det og prøv å vis tilbake til han at du også er interessert tilbake. Ellers kan det være han kan bli usikker, med mindre han er flink å prate og spørre hvor dere evt står.

Masse lykke til videre ;)

Anonymkode: 4988d...610

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heldige deg :-) Han liker deg veldig godt og virker som han ønsker å vise det og å tilbringe tid med deg. Nyt det og prøv å vis tilbake til han at du også er interessert tilbake. Ellers kan det være han kan bli usikker, med mindre han er flink å prate og spørre hvor dere evt står.

Masse lykke til videre ;)

Anonymkode: 4988d...610

Takk for svar, håper inderlig det! Har vært alene nå i 6 år, og det føles veldig godt at noen bryr seg så mye om meg. Og at jeg bryr meg så mye om noen andre, godt å være forelska igjen. Men er så redd for at det bare er fra min side 🙈

Skrevet

Turtelduer :rodmer:

Anonymkode: 38f51...a3c

• Liker 2
Skrevet

:hjerte:

Anonymkode: a9ba5...0f8

• Liker 1
Skrevet

love is in the air :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for innlegg skrevet på dialekt.

Raven Emerald, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...