AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #1 Skrevet 20. august 2016 Pga tarifforhandlinger økes lønna for min stiling, men jeg er vant til å ha 100 % jobb og vet ikke hvordan det fungerer hvis man jobber 50 %`? Jeg har 50 % permisjon fra min faste jobb og mottar AAP for den prosenten, så det jeg lurer på er om jeg får økt timelønna slik som de andre, eller er det kun for de som jobber 100 %? Jeg regner med at AAP blir den samme, for det er vel noe sånn utregning for gjennomsnittlig av det jeg hadde før jeg fikk innvilget aap? Anonymkode: 2206f...749
ajarRun Skrevet 20. august 2016 #2 Skrevet 20. august 2016 AAP beregnes utifra hvor mange timer du jobber, så det er mer lønnsomt på AAP å jobbe i jobber med god lønn. Har du tarifflønn?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3 Skrevet 20. august 2016 2 minutter siden, amativeReflection skrev: AAP beregnes utifra hvor mange timer du jobber, så det er mer lønnsomt på AAP å jobbe i jobber med god lønn. Har du tarifflønn? Ja. LO stat. Anonymkode: 2206f...749
Glitnir Skrevet 20. august 2016 #4 Skrevet 20. august 2016 Justering etter tariff gis uavhengig av stillingsprosent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå