Gå til innhold

Louis Vuitton Neverfull eller lignende type veske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ny veske/"tote" ettersom jeg klarte å ødelegge den jeg hadde! Har sett på flere forskjellige men er så usikker. Jeg liker LV Neverfull, det er jo egentlig en klassiker men er redd den er blitt for mainstream/fjortis. Jeg er 20 år og godt interessert i klær og tilbehør så vil helst ikke se ut som ei som prøver for hardt eller kjøper det samme som "alle andre". En ting er når en veske er en klassiker, men det er noe annet når halvparten av alle jenter fra 16-23 bærer samme veske. Hva synes dere, er veska blitt "ut" siden den eies av så mange nå? 

Videre, er det noen andre vesker i lignende størrelse (tenker på Neverfull i MM) som dere kan anbefale? Helst med gullfarget hardware i brunt eller svart og maks 10 - 15 000kr. Vær så snill ikke begynn med diskusjoner om pris på vesker eller andre ting som ikke svarer på spørsmålene mine :)

Anonymkode: 8b16e...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har selv 2 neverfull MM i både damier azur og ebene. De veskene går aldri ut på dato, alltid en klassiker! I følge meg da. Føler heller ikke at den er for "mainstream" eller noe nå i 2016, siden prisen har jo øket en del de siste årene noe som gjør at mindre folk kjøper den nå enn før. Damier ebene er perfekt på vinteren og høst, da den tåler regn/snø, mens monogram og azur passer bra til sommer og våren! Den er ikke bare nydelig men også praktisk. Spør om du lurer på noe :)

Anonymkode: 5e2dc...5d9

Gjest Cartina
Skrevet

Jeg har den og er kjempefornøyd. Synes den er klassisk og pen og har ikke inntrykk av at det er noe alle fjortisene her. Har hatt den i over 3 år og er like fornøyd enda, både med design og kvalitet.

Skrevet (endret)

Jeg har Neverfull i damiere ebene og har hatt den i fem år. Fordelen med Neverfull er at den tåler alt i og med at den er laget av canvas. Mansur Gavriel har også fine, minimalistiske totes, men de må behandles ganske forsiktig for ikke å få stygge merker i skinnet. 

Endret av Kelsier
Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe Neverfull? Drit i om "alle" har den hvis du liker den. Jeg tenkte litt som deg, men jeg skal kjøpe mm monogram selv, tenker den er klassisk :-) 

Skrevet

Jeg syns neverfull er kjempefin!

Skrevet
Den 19. august 2016 at 1.07, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har selv 2 neverfull MM i både damier azur og ebene. De veskene går aldri ut på dato, alltid en klassiker! I følge meg da. Føler heller ikke at den er for "mainstream" eller noe nå i 2016, siden prisen har jo øket en del de siste årene noe som gjør at mindre folk kjøper den nå enn før. Damier ebene er perfekt på vinteren og høst, da den tåler regn/snø, mens monogram og azur passer bra til sommer og våren! Den er ikke bare nydelig men også praktisk. Spør om du lurer på noe :)

Er den veska noe de alltid har inne på lager i butikk? Er noen timer med reise så kjipt om det blir bomtur fordi de er tomme akkurat da.. Og bruker du bunnplate i din? På bilder ser bunnen så slaskete ut av og til! Hvorfor sier du forresten at monogram er bedre til sommeren og våren? Er den jeg hadde tenkt å kjøpe, men dumt hvis den ikke tåler litt regn:sukk:Tusen takk for hjelp og hyggelig svar!

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er den veska noe de alltid har inne på lager i butikk? Er noen timer med reise så kjipt om det blir bomtur fordi de er tomme akkurat da.. Og bruker du bunnplate i din? På bilder ser bunnen så slaskete ut av og til! Hvorfor sier du forresten at monogram er bedre til sommeren og våren? Er den jeg hadde tenkt å kjøpe, men dumt hvis den ikke tåler litt regn:sukk:Tusen takk for hjelp og hyggelig svar!

Det er bare å ringe LV butikken i Oslo og spørre om de har den inne da, noe de som oftest har. Jeg spurte om de kunne holde av en veske for meg på mitt navn i et par dager og det var ingen problem. 😊 Jeg bruker bunnplate i min ja, da holder den formen godt og blir ikke saggy! Da monogram og damier azur ikke tåler regn da det er ubehandlet canvas materiale (om jeg ikke tar feil) i motsetning til damier ebene som tåler regn og som ikke får denne patinafargen etterhvert. Med monogram så vil den naturlige svetten fra hendene dine gjøre at skinnet blir mørkere etterhvert. Derfor egner den seg best til sommer og sol, men jeg har selv en speedy i monogram som holder seg utrolig bra men føler at den må jeg babye ennå mer, haha. Bare hyggelig☺️

Skrevet

Jeg er omtrent urgammel (45 år) og har hatt min Neverfull i 8 år. Har aldri tenkt over at det er noe fjortispreg over denne,  jeg bor i en mindre småby nord i landet. Hadde kanskje følt litt på det om jeg bodde i Oslo.

Bruker den kanskje et par ganger i måneden, mao ikke ukentlig, og selv etter 8 år er veska like fin.

Anonymkode: 9ecaa...59d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...