Jente0911 Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 (endret) Hei. Jeg har lenge ønsket nytt kjøkken og fant et utstillingskjøkken som jeg ønsket. Jeg takket ja til kjøkkenet igår og selgeren noterte kjøkkenet som solgt. i dag ringer hun og sier at kjøkkenet var allerede satt av til en annen kunde så jeg fikk ikke kjøkkenet av likevel. Men det er jeg som sa ja til kjøkkenet først. I mailen jeg fikk står det "Vi gjør oppmerksom på at løsningen ikke er reservert selv om den er priset til dere. Samme utstilling kan være priset til andre og første som takker ja til tilbudet gjelder" det er jeg som takket ja først, men siden den andre kunden hadde tegnet den så fikk hun det. Jeg ble irritert og skuffet. Føler at det er jeg som skulle hatt det siden jeg takket ja først. snakket med sjefen som beklaget veldig over feilen og beklaget over dårlig kommunikasjon mellom selgerne og nevnte at krg kunne få rabatt på et nytt kjøkken men det blir ikke like mye som utstillingskjøkkenet. Kan jeg heller spørre om litt mer reduksjon av et annet utstillingskjøkken? De har ett til men mye dyrere enn det jeg opprinnelig ville ha. Hvis jeg får 60 % avslag isteden for 50 % kjøper jeg heller det. hva hadde dere gjort? Endret 19. august 2016 av Jente0911
Legokloss Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Jeg skjønner ikke hva du mener med "opprevet kjøkken"? Og at det ikke blir like mye som utstillingskjøkkenet? Og ja selvsagt kan du spørre om rabatt på et annet, men de kan nekte deg det. Hvorfor ikke tegne/designe selv? Ikea har mye fint der og kanskje du får drømmekjøkkenet uten rabatt og uten at du taper noe økonomisk på det
Jente0911 Skrevet 19. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2016 3 minutter siden, niledh skrev: Jeg skjønner ikke hva du mener med "opprevet kjøkken"? Og at det ikke blir like mye som utstillingskjøkkenet? Og ja selvsagt kan du spørre om rabatt på et annet, men de kan nekte deg det. Hvorfor ikke tegne/designe selv? Ikea har mye fint der og kanskje du får drømmekjøkkenet uten rabatt og uten at du taper noe økonomisk på det Hei. Mente nytt kjøkken.. Har endret det nå. Enig med deg. Fant drømmekjøkkenet mitt.. Benkeplate i granitt i tillegg.. Veldig bra pris og ikke minst veldig fint.
Legokloss Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Det slo meg at alle utstillingskjøkken må ned en dag. Kanskje du kan få til en god avtale på det andre kjøkkenet om du f eks godtar at de har det oppe i X antall måneder før du får det? Skader ikke prøve.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå