Gå til innhold

Single i distriktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg registrerte meg nylig på sukker som mann, og tenkte at det kunne være en grei start etter å ha vært single litt for lenge(Er i midten av 30 åra). Har hørt veldig mye snakk om at slike sider er der folk møtes nå til dags, men ble litt overrasket over hvor utrolig få damer som er der inne fra Sør og Nord- Trøndelag, Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane og Oppland som er de fylkene i mitt "nedslagsfelt". Er det noen her inne fra de fylkene som bruker slike sider og vet om de dere kjenner som er enslige bruker dem? Er det andre datingsider enn sukker som brukes mer av folk fra utenfor Østlandet? Kikket litt og fant ut at det var ekstremt mange fra Oslo og omegn, faktisk om lag 30 ganger så mange som i resten av landet.

Anonymkode: 528b0...a4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke bor i Oslo bør du finne noe annet. 

Anonymkode: 648b2...ba2

Skrevet

Er i samme båt, litt eldre. Trodde det var lurt å reise fra byen til bygda for å jobbe, og at jeg alltids ville møte noen, men nei.

Jeg er kvalm og lei av datingsider og av at alle bor i Oslo. Har nok har innsett at jeg må flytte eller forblir single for alltid.

Noen enslige må det være rundt omkring, men gudene vet hvor de har gjemt seg. Kanskje i en korforening, husflidslag eller turistforening, hvem vet:forvirret:

Blant de jeg jobber med er de fleste damene nær pensjonistalder, og her har eldrebølgen slått inn for alvor. Noen må redde bygde- Norge. Det skorter ikke på afrikanske damer med skaut som Listhaug bosetter her i bakevja med stor iver, men jeg er ikke klar for å konvertere riktig ennå...

Anonymkode: f1742...3b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...