AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 1) Er det noen brukere du ofte er uenig med om det meste men som allikevel av og til overrasker deg nok til at du trykker liker på deres innlegg? 2) Er det noen brukere du er uenig med om alt men allikevel liker som person? Anonymkode: ef42f...be3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Start tråden med å svare på spørsmålene selv da TS Anonymkode: 8031c...733 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Start tråden med å svare på spørsmålene selv da TS Anonymkode: 8031c...733 Kommer ikke på noen Anonymkode: ef42f...be3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer ikke på noen Anonymkode: ef42f...be3 Haha, ikke jeg heller! Jeg tenkte du kunne inspirere meg med noen eksempler Anonymkode: 8031c...733
PaperFlower Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 Jeg kommer ikke på noen brukere jeg er uenig med men ikke liker, så for så svare på spm. ditt: de fleste. Det skal mer enn et par uenigheter til for at jeg misliker de. Jeg misliker folk som er slemme, mobber, nekter å høre andre synspunkter og lignende. Men jeg har ingeting imot å like eller trykke på Liker på folk jeg ellers er uenige med. Når det er sagt så er jeg dårlig til å huske folks brukernavn, og hvem som har sagt hva, så de aller fleste jeg snakker med starter med blanke ark hos meg uansett. 2
Ardwinna Skrevet 19. august 2016 #6 Skrevet 19. august 2016 1) Ja, flere. Det hender ganske ofte at jeg liker innlegg til folk jeg vanligvis er uenig med. At de er uenige med meg betyr jo ikke nødvendigvis at de ikke har noen gode poenger eller skriver fornuftige innlegg. 2) Tror ikke det finnes noen brukere jeg er uenig med i alt, og uansett kan jeg ha sansen for brukere selv om de har andre meninger enn meg. Et eksempel på en bruker jeg ganske ofte har vært uenig med er Gothminister, likevel ser jeg jo at han er en intelligent fyr med gode argumenter. Nå skal det sies at han stadig oftere har skrevet innlegg jeg har vært enig i, så jeg liker han nok sikkert enda bedre nå enn før bare for det! 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7 Skrevet 20. august 2016 Jeg liker egentlig ingen her. Det er enten dumme idioter, som tar feil. Eller barnslige idioter, som bare er barnslige - og forsøker å vri alt mulig over på seg selv.... Anonymkode: 5757b...587
Gjest noe tilfeldig Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 (endret) Jeg tror de fleste jeg liker er jeg uenig med om et eller annet tema. De kanskje mest åpenlyse er @amativeReflection som jeg synes har vært for stille på forumet alt for lenge nå (savner tulletråder, bisarre innlegg og tørr humor. Du er savna dude!) og @WubWub som jeg nesten har lyst til å gå til fysisk angrep på etter en rekke ufattelig stupide innlegg og tråder, men som samtidig har noe veldig sjarmerende og "likanes" med seg. Har nok en "soft spot" for disse to sjarmtroll gutta. @Arabella synes jeg virker veldig sympatisk, men er hakket mer konservativ enn meg, så har vært uenig mange ganger med henne, må også nevne @a'lourage (så funker såklart ikke taggingen lenger, typisk..) - som tenker mye mer enn meg og ofte veldig alternativt, men alltid argumenterer grundig og godt, og @dr.a.kula som virker "gammel og vis", selv om jeg er uenig i mye. @silfen er jeg heller ikke alltid enig med, men hun har noe med seg som gjør at jeg finner henne modig, "sassy" og beundringsverdig. (Edit; prøver å tagge påny @Silfen @Dr. A. Kula @a l'orange - JIPPI det fungerte ☺️) Endret 2. september 2016 av noe tilfeldig
Dr. A. Kula Skrevet 2. september 2016 #9 Skrevet 2. september 2016 1 time siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg tror de fleste jeg liker er jeg uenig med om et eller annet tema. De kanskje mest åpenlyse er @amativeReflection som jeg synes har vært for stille på forumet alt for lenge nå (savner tulletråder, bisarre innlegg og tørr humor. Du er savna dude!) og @WubWub som jeg nesten har lyst til å gå til fysisk angrep på etter en rekke ufattelig stupide innlegg og tråder, men som samtidig har noe veldig sjarmerende og "likanes" med seg. Har nok en "soft spot" for disse to sjarmtroll gutta. @Arabella synes jeg virker veldig sympatisk, men er hakket mer konservativ enn meg, så har vært uenig mange ganger med henne, må også nevne @a'lourage (så funker såklart ikke taggingen lenger, typisk..) - som tenker mye mer enn meg og ofte veldig alternativt, men alltid argumenterer grundig og godt, og @dr.a.kula som virker "gammel og vis", selv om jeg er uenig i mye. @silfen er jeg heller ikke alltid enig med, men hun har noe med seg som gjør at jeg finner henne modig, "sassy" og beundringsverdig. (Edit; prøver å tagge påny @Silfen @Dr. A. Kula @a l'orange - JIPPI det fungerte ☺️) "Gammel og vis"... Hrmpf, jo takk. Fortsatt ikke enige skjønner jeg. Men takk for at jeg nevnes. Uavhengig av brukerens historikk så liker jeg innlegg om de er likbare (kanskje med noen få unntak). Det kan være et godt argument/poeng (som likevel understøtter motsatt av min mening), en morsom tvist, "avkledning" av andres argumenter, eller selvsagt også meninger i samsvar med mine egne. Ettersom @Raven.WritingDesk allerede har påpekt at vi er mye uenig, så er jeg likevel enig her i at min motpart er likandes. Det har veldig mye med måten man argumenterer på og hvordan man oppfører seg. Og trolig også tråder i sosialprat/humor. Det finnes brukere her på forumet det likevel sitter veldig langt inne å gi en liker til, men det skyldes konsistent manglende argumentasjon og bare bruk av hersketeknikker og manglende respekt for sine meddebattanter. Ofte er det AB brukere, men ikke bare. Men jeg synes ikke det er på sin plass å navngi disse, andre brukere får gjøre sine egne vurderinger. Men så langt har jeg heller ikke blokkert brukere. Jeg synes den funksjonen har en del mangler, men har forståelse om det faktisk dreier seg om hets. Men når den brukes til "jeg liker ikke argumentene til en bruker/jeg er uenig og vil ikke diskutere mer" så er det misbruk. Jeg skjønner bare ikke hvorfor så få liker det jeg skriver!
Gjest noe tilfeldig Skrevet 2. september 2016 #10 Skrevet 2. september 2016 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: "Gammel og vis"... Hrmpf, jo takk. Fortsatt ikke enige skjønner jeg. Men takk for at jeg nevnes. Uavhengig av brukerens historikk så liker jeg innlegg om de er likbare (kanskje med noen få unntak). Det kan være et godt argument/poeng (som likevel understøtter motsatt av min mening), en morsom tvist, "avkledning" av andres argumenter, eller selvsagt også meninger i samsvar med mine egne. Ettersom @Raven.WritingDesk allerede har påpekt at vi er mye uenig, så er jeg likevel enig her i at min motpart er likandes. Det har veldig mye med måten man argumenterer på og hvordan man oppfører seg. Og trolig også tråder i sosialprat/humor. Det finnes brukere her på forumet det likevel sitter veldig langt inne å gi en liker til, men det skyldes konsistent manglende argumentasjon og bare bruk av hersketeknikker og manglende respekt for sine meddebattanter. Ofte er det AB brukere, men ikke bare. Men jeg synes ikke det er på sin plass å navngi disse, andre brukere får gjøre sine egne vurderinger. Men så langt har jeg heller ikke blokkert brukere. Jeg synes den funksjonen har en del mangler, men har forståelse om det faktisk dreier seg om hets. Men når den brukes til "jeg liker ikke argumentene til en bruker/jeg er uenig og vil ikke diskutere mer" så er det misbruk. Jeg skjønner bare ikke hvorfor så få liker det jeg skriver! Gikk opp for meg i ettertid at "gammel og vis" kunne være like fornærmende som komplimerende 🙈🙊 😜
Gjest Emera Skrevet 2. september 2016 #11 Skrevet 2. september 2016 1. Innlegg med gode og saklige argumenter er bra innlegg selv om jeg er uenig. 2. Jeg kan umulig like noen her som personer, da man her er representert av et brukernavn eller AB-brukeren. Hva slags personer de er vet jeg jo ikke.
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2016 #13 Skrevet 11. september 2016 @Arabella @Gothminister Og @DreamOn har jeg alle vært uenig med ofte før i diverse tråder men liker de fordi
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2016 #16 Skrevet 11. september 2016 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jerry Lee. Er du ofte uenig med deg selv?
Aamu Skrevet 11. september 2016 #17 Skrevet 11. september 2016 Jeg er ofte uenig med AnonymBruker, men jeg liker HEN lell
a l'orange Skrevet 16. september 2016 #19 Skrevet 16. september 2016 (endret) Raven.WritingDesk skrev (På 2.9.2016 den 12.00): Jeg tror de fleste jeg liker er jeg uenig med om et eller annet tema. De kanskje mest åpenlyse er @amativeReflection som jeg synes har vært for stille på forumet alt for lenge nå (savner tulletråder, bisarre innlegg og tørr humor. Du er savna dude!) og @WubWub som jeg nesten har lyst til å gå til fysisk angrep på etter en rekke ufattelig stupide innlegg og tråder, men som samtidig har noe veldig sjarmerende og "likanes" med seg. Har nok en "soft spot" for disse to sjarmtroll gutta. @Arabella synes jeg virker veldig sympatisk, men er hakket mer konservativ enn meg, så har vært uenig mange ganger med henne, må også nevne @a'lourage (så funker såklart ikke taggingen lenger, typisk..) - som tenker mye mer enn meg og ofte veldig alternativt, men alltid argumenterer grundig og godt, og @dr.a.kula som virker "gammel og vis", selv om jeg er uenig i mye. @silfen er jeg heller ikke alltid enig med, men hun har noe med seg som gjør at jeg finner henne modig, "sassy" og beundringsverdig. (Edit; prøver å tagge påny @Silfen @Dr. A. Kula @a l'orange - JIPPI det fungerte ☺️) Enighet er oppskrytt. Målet er å finne de som kan utfordre og kanskje også overbevise. Endret 30. november 2020 av a l'orange
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #20 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg har opplevd å være uenig i @Nøste~ et par ganger men jeg liker henne fordi om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå