Gå til innhold

Jeans som er litt tykkere i stoffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske tynn så jeg vil tro at det passer meg bedre å bruke jeans/bukser som er litt tykkere i stoffet, men de fleste jeg har sett i butikkene er ganske tynne..

Noen som har en jeans eller bukse som er litt tykkere i stoffet? Helst tettsittende. :)

Anonymkode: 73df3...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rakk visst ikke å lese igjennom det jeg skrev før jeg postet den, men jeg mente altså å skrive om det er noen som har en bukse å anbefale?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Tiger of Sweden sine jeans. Dette er "ordentlige" jeans og ikke sånne superstrechy jeggings jeg finner over alt ellers, så de er en del tykkere i stoffet. Det er også godt utvalg av størrelser, både i livet og lengden i beina! Finnes på Carlings blant annet

Skrevet

Acne har fine jeans med tykt stoff. Levi's også, spesielt de som er vintage 

Skrevet
Den Friday, August 19, 2016 at 20.45, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske tynn så jeg vil tro at det passer meg bedre å bruke jeans/bukser som er litt tykkere i stoffet, men de fleste jeg har sett i butikkene er ganske tynne..

Noen som har en jeans eller bukse som er litt tykkere i stoffet? Helst tettsittende. :)

Tiger ofte Sweden, passer skinny kropper, er helt stramme å tykkere i stoffet. Men her litt stretch sånn at dem er behagelig på:)

Anonymkode: 72ec1...af6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...