Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden dere påstår jeg lager slike "synd på " tråder, så lager jeg en til :)

Den er mest for moro skyld, men det er en viss sannhet i det.

Jeg liker ikke nesehår!

Joda, eksperter sier  at de bør være der for de har en funksjon.
Greit nok det, men jeg napper de ut okke som, 

og jeg er aldri forkjølet eller noe... 

Før - da jeg ikke visste om at det gikk an å nappe - var jeg faktisk forkjølet 3-4 ganger i året.

Jeg vil ikke anbefale sånn maskin for å ta hårene, greit nok at det går fort og smertefritt,

men hårene vokser ut i løpet av 1-2 dager og blir tykkere pga hårene er kuttet rett av.

Når man napper de, blir hårroten skadet og håret som kommer ut blir tynnere og lysere. 
Når jeg napper får jeg tak i opptil 10 hår om gangen og jeg kjenner egentlig ikke så mye smerte,

har en god pinsett. Napper og napper. Litt gøyt egentlig :)

Heldige er de som er født uten nesehår, men det er vel noe vi alle har. Ikke at jeg har sånne lange mørke,

men jeg føler meg så ustelt med nesehår.

Så et skjønnhetstips for dere som verken gidder å bleke håret eller bleke tennene - napp i alle fall nesehårene da!
Og øyebrynene... hvis du har enormt tykke bry - eller viltvoksende hår, napp napp napp...

og om du har hakehår osv...

ikke begynn med barberhøvel, det vokser ut på 1 dag - ja kanskje en halv dag og... og du får mannfolkstubber!

Napp napp napp!

Det er litt gøyt å sitte der med pinsetten... napp napp napp, så kanskje du får napp? (på byn) lol

Anonymkode: d9328...3e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å lese at du har så mye, synlige nesehår fra naturens side som gjør deg syk. Har du vært hos legen angående det? Siden du ble så mye forkjølet av å ha så mye nesehår kan det kanskje være noe galt? Tror ikke det er vanlig å bli syk av å ha nesehår altså. Oppsøk lege du :) 

Anonymkode: 69741...d59

• Liker 2
Skrevet

Er ikke nesehår naturlig å ha, eller er det slik at de skal nappes? Stakkars frisøren min da som ser nesehårene mine hver gang han/hun vasker håret mitt. 

Anonymkode: 6cf58...bae

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke nesehår naturlig å ha, eller er det slik at de skal nappes? Stakkars frisøren min da som ser nesehårene mine hver gang han/hun vasker håret mitt. 

Ja, faktisk! Stakkars frisør! Det er jo til å bli kvalm av. Man ser så utrolig ustelt ut med nesehår.

Skrevet

VIrker som TS vil at alle skal se like ut... For det er jo meget spennende samfunn å lese i...

Anonymkode: a668a...355

Skrevet

Altså - siden KG-brukerne blir provosert over disse velmenende rådene, så lurer jeg på - er dere noe som helst opptatt av å se velstelt ut?
Dusjer dere noen ganger i uka, eller går det uker mellom hver gang? Grer dere håret hver dag?
Vi gjør vel alle litt for å se velstelt ut!

Har du bare n oen små dun i nesen så klart du slipper å nappe, men har du lange - så et godt råd, napp de! Du vil bli overrasket over hvor mye lettere det blir å puste!

Skrevet

Lettere å puste, faktisk? :ler: 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså - siden KG-brukerne blir provosert over disse velmenende rådene, så lurer jeg på - er dere noe som helst opptatt av å se velstelt ut?
Dusjer dere noen ganger i uka, eller går det uker mellom hver gang? Grer dere håret hver dag?
Vi gjør vel alle litt for å se velstelt ut!

Har du bare n oen små dun i nesen så klart du slipper å nappe, men har du lange - så et godt råd, napp de! Du vil bli overrasket over hvor mye lettere det blir å puste!

Slapp av frøken. Ingen blir provosert. Det er bare så dumt å se slike som deg som er så opptatt av overfladiske ting at du synes synd på de som ikke bryr seg så mye som deg. Vi prøver bare å hjelpe deg :) 

Skrevet

Mest synd på er det på ts? Hva med å innse at kropper kommer i ulike varianter? Noen med tenna på tørk og andre uten tenner, atter andre med svart, krøllete hår og og brun hud.

Nesehår kommer ikke før man er voksen. De med mye nesehår har faktisk langt bedre filtrering av forurensing i luften enn dem som fra naturens side har lite eller fjerner sine nesehår. Dermed får de og lettere kols, astma, lungeinfeksjoner og annet uønsket tull i sine luftveier. Her er det mest av alt synd på dem som mangler kunnskap.

Anonymkode: b6423...060

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av frøken. Ingen blir provosert. Det er bare så dumt å se slike som deg som er så opptatt av overfladiske ting at du synes synd på de som ikke bryr seg så mye som deg. Vi prøver bare å hjelpe deg :) 

har dere aspergers hele gjengen siden dere tar meg 100 % bokstavelig når jeg sier at jeg syns synd på? Dere tror nærmest jeg blir deppa av å se at dere ikke ser potensialet dere sitter på?
Alle kan bli divaer med litt innsats. Ingen grunn til å bli provosert bare for at noen tør å si dere sannheten.

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, faktisk! Stakkars frisør! Det er jo til å bli kvalm av. Man ser så utrolig ustelt ut med nesehår.

Så man bør fjerne de fordi en frisør kan se de?  Altså, en må jo kikke opp i neseborene på folk for å se dem. 

Det er vel mer kvalmende å tenke på alt pusset og dritten som ikke blir fanget opp av luftveienes rensesystem (nesehårene) og som blir dratt ned mot lungene og som kan gi infeksjoner. Det blir overproduksjon av snørr og slim av slikt. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har dere aspergers hele gjengen siden dere tar meg 100 % bokstavelig når jeg sier at jeg syns synd på? Dere tror nærmest jeg blir deppa av å se at dere ikke ser potensialet dere sitter på?
Alle kan bli divaer med litt innsats. Ingen grunn til å bli provosert bare for at noen tør å si dere sannheten.

Det virker sånn når du gjentatte ganger sier du synes synd på/blir trist av å se andre normale mennesker. Også litt fordi du anklager andre for ha dignoser og gjemmer deg bak "jeg tør å si sannheten", og skal gjentatte ganger si at folk blir provosert. Det er troll 101 ;) 

Skrevet
Den 19.8.2016 at 19.50, AnonymBruker skrev:

Siden dere påstår jeg lager slike "synd på " tråder, så lager jeg en til :)

Den er mest for moro skyld, men det er en viss sannhet i det.

Jeg liker ikke nesehår!

Joda, eksperter sier  at de bør være der for de har en funksjon.
Greit nok det, men jeg napper de ut okke som, 

og jeg er aldri forkjølet eller noe... 

Før - da jeg ikke visste om at det gikk an å nappe - var jeg faktisk forkjølet 3-4 ganger i året.

Jeg vil ikke anbefale sånn maskin for å ta hårene, greit nok at det går fort og smertefritt,

men hårene vokser ut i løpet av 1-2 dager og blir tykkere pga hårene er kuttet rett av.

Når man napper de, blir hårroten skadet og håret som kommer ut blir tynnere og lysere. 
Når jeg napper får jeg tak i opptil 10 hår om gangen og jeg kjenner egentlig ikke så mye smerte,

har en god pinsett. Napper og napper. Litt gøyt egentlig :)

Heldige er de som er født uten nesehår, men det er vel noe vi alle har. Ikke at jeg har sånne lange mørke,

men jeg føler meg så ustelt med nesehår.

Så et skjønnhetstips for dere som verken gidder å bleke håret eller bleke tennene - napp i alle fall nesehårene da!
Og øyebrynene... hvis du har enormt tykke bry - eller viltvoksende hår, napp napp napp...

og om du har hakehår osv...

ikke begynn med barberhøvel, det vokser ut på 1 dag - ja kanskje en halv dag og... og du får mannfolkstubber!

Napp napp napp!

Det er litt gøyt å sitte der med pinsetten... napp napp napp, så kanskje du får napp? (på byn) lol

Hvorfor synes du synd på oss?

Det er lekkert med flettede nesehår feks- se her:

Relatert bilde

Anonymkode: 406bf...078

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det var da veldig så mye man skulle gå rundt å syns synd på:roll:

Skrevet

Ryddet for personnangrep, spekulasjoner og svar til dette.

Tekola, forumansvarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...