Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 Jeg regnet med å gå opp en del siden jeg alltid gjør det i Mexico/USA. Men så har jeg trent mye,og holdt meg stabil til tross for et heftig inntak av margarita og corona. Vet ikke hvorfor,jeg har spist mye burritos og taco og. Men har vært nøye med å spise mye frukt og salat,i tillegg til å droppe dressinger og drikke med sukker (ja jeg vet margarita inneholder mye sukker). Hvordan har dere gått med dere i ferien?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Både og. Var på storbyferie og gikk ned i vekt fordi jeg var på beina fra morgen til kveld. Til tross for mye god mat og drikke. Gikk opp igjen etter en uke på hytta Anonymkode: 2fc4b...bfd
..... Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Ble nok 2-3 kg. Nesten borte igjen nå. Egentlig var det siste uka av ferien som var verst. Hjemme etter en tur i taxfree-butikken. 🙈 Tok helt av. I Spania har de jo bare elendig godteri...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Dessverre 5 kg opp. (Fortsatt innenfor kategorien normalvektig, heldigvis). Har blitt helt avhengig av sukker, så nå prøver jeg å ta skikkelig tak i kostholdet igjen. Anonymkode: 91f2c...27f
Nixnick Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 Tør ikke å veie meg ennå... Er sikker på at jeg har gått opp; har spist og drukket omtrent hva jeg ville i ferien. Men nå er det tilbake til normalkost igjen, så håper jeg normaliserer vekten i løpet av de neste ukene...
Gjest Ajax Skrevet 19. august 2016 #6 Skrevet 19. august 2016 Opp 3kg her! Gjør en "front double bicep" og gleder meg til vekta viser ytterligere 3kg opp 😄
Zzyzx Skrevet 20. august 2016 #8 Skrevet 20. august 2016 Jeg har ikke gått opp, heller ikke ned. Jeg er godt fornøyd med stagnasjon i en periode jeg etter alle solemerker burde ha gått opp 3-5 kilo.
drue Skrevet 20. august 2016 #9 Skrevet 20. august 2016 Jeg har gått opp 2-3 kg. Rister de fort av meg igjen nå som hverdagen har begynt
-jk- Skrevet 20. august 2016 #10 Skrevet 20. august 2016 7.2 kg opp her. Går alltid opp i ferien og i jula, da er det "kosetid" Men det meste er borte igjen allerede, mangler bare 0.6kg nå
Luckiness Skrevet 20. august 2016 #11 Skrevet 20. august 2016 Jeg har faktisk gått ned litt. Kommer nok av at jeg hele tiden har vært bevisst på mat-og kaloriinntaket. Jeg har forsøkt å holde "hverdagsrutinen", altså holde mer usunne matvarer til helgene og ikke "unne" meg noe hele tiden kun fordi det er ferie. Har også vært mer aktiv i form av å gå turer.
Mayoo Skrevet 20. august 2016 #12 Skrevet 20. august 2016 Har holdt meg stabil. Hadde planer om å gå ned, men sommeren ble ikke som forventet, derfor er jeg fornøyd med at vekten har holdt seg stabil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå