Blåklokke Skrevet 19. august 2016 #1 Del Skrevet 19. august 2016 Som nybakt vestfolding håper jeg at noen her kan gi meg tips. Jeg har kronisk migrene og gruer meg egentlig til å begynne "på nytt" med ny spesialist, men jeg får jo bare hoppe i det. Hen må være dyktig, snill og forståelsesfull. Offentlig eller privat spiller ingen rolle. Hadde blitt ufattelig glad for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #2 Del Skrevet 20. august 2016 Har opplevd helsevesenet i vestfold og ønsker deg lykke til. SiV har ligget på topp i klager til pasientombudet, til tross for at det ikke er blant landets største. Og det forbauser meg ikke. Hvis det finnes nevrologer på legelista, hadde jeg sjekket der. Anonymkode: 59783...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3 Del Skrevet 20. august 2016 Bor i nord her, og bruker nevrolig på Ahus. Ikke funnet noen som er så gode i nord. Denne nevrologen tar gjerne konsultasjoner via skype/telefon også dersom man ikke trenger fysisk undersøkelse. Anonymkode: 6c62b...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå