Gå til innhold

NOCCO BCAA

Februarbarn

Anbefalte innlegg

Den nye trend-energidrikken. Alle drikker den, jo! Jeg har kjøpt den noen ganger før trening, men denne kan vel umulig være "sunn" om man drikker daglig? Ser at mange ungjenter hamstrer brett og hiver innpå. Den har jo ikke sukker og omtrent ingen kalorier, men jeg tenker på alt annet som er tilsatt og det faktum at energidrikker generelt ikke er bra i store mengder. De forklarer jo at det er BCAA (som for øvrig finnes i mat) som er bra. 

Tanker jeg gjør meg. Hva tenker du? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok at det er mer en trend-greie enn noe annet. Altså bortkastede penger. 

Anonymkode: 70525...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Jeg drikker en av de blå boksene når jeg trener om morgenen. De har koffein i seg så jeg føler at det er en kjapp liten oppkvikker før trening. Trener jeg om ettermiddagen/kvelden dropper jeg det, for da har jeg nok energi allerede. Hender jeg drikker en av de grønne som er koffeinfri etter trening. :)

Men drikker det aldri som tørstedrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

Generelt er jeg forsiktig med å få i meg for mye kunstige stoffer, men det er mer min egen skepsis. Har ikke funnet noe ordentlig forskning på at det faktisk er skadelig, men jeg synes likevel det er litt iffy. 

Reagerer mer på prisen... 30 kr for en liten boks er jo svindyrt. Bedre å bare kjøpe en boks PWO eller noe hvis man føler behov for litt energi før trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...