Møringen Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 Har dere opplevd å møte en snill og hygglig person, som gjerne er litt sky. Men når du blir bedre kjent med dem opplever du dem som frekkere, barnslige og uansvarlige? Nå tenker jeg ikke på personer som er frekke med vilije, men folk som tror de er snille og gode og ville aldri gjøre noe for å skade deg. De prøver sitt aller beste. Og i et forhold så elsker de deg og blir veldig lei seg når de gjør noe gale. Problemet er bare at: Når de unskylder seg sier de bare "sorry, sorry, sorry!" og blir veldig lei seg og deprimernt og du må trøste dem, eller de glemmer av hele greia og repeterer den samme tabben om og om igjen, med null innsatts på å ungå det. De ser ut til å ikke bry seg i det hele tatt, og tror at de vet ka andre føler, men ignorer fullstendig hva folk sier til dem. Kanskje fordi sannheten er for vond, og de låser den ute. Og de er de som mener at du kan bare gjømme alle tingene du har gjort som kan såre partneren og vennene demmes. Fordi det de ikke vet kan ikke såre dem, selv partneren kommer til å finne det ut en dag. De er typen som lyver veldig ofte, impulsivt, gjerne over ingenting. Lyver om de liker noe, eller om noe de gale de har gjort, fordi de føler seg "bedre" der og da. "Smerten går vekk en stund". De vill ikke endres, de stoler ikke på deg, og de vill lyve så ofte som de kan, fordi de ikke kan stoppe. Og de vill som oftest hate seg selv, og ofte finne på grunner for at du skal hate dem og. Og når de sårer deg, så springer de vekk og hater seg selv og skader seg selv, og ignorer deg. Og de lyver om alt for å få det de vill ha, selv om det bare er et smil der å da, uansett hva det er, og de bryer seg ikke om konsekvensene, fordi de blir belønnet der å da, og det er det som teller Kjenner noen seg igjen i dette? Jeg skjønner at de bare mener godt, men jeg føler det de lar frykt og vaner ta over. Mvh Møringen.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Litt som mild hjerneskade, med andre ord. Styrer unna slike Anonymkode: 16a6a...aff
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Ja, jeg har møtt en som er slik. Veldig selvdestruktiv... Anonymkode: 9aadf...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå