søndagsengel? Skrevet 12. november 2004 #1 Del Skrevet 12. november 2004 Skal jeg bare helle vanlig pannekakerøre i langpanna og steke den i ovnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2004 #2 Del Skrevet 12. november 2004 Litt natron så den ikke blir helt flat og bittelitt mer mel lønner seg - dessuten kan du ta den ut etter en stund og ha på blåbær og litt melis eller sukker slik at det blir varmt sammen med pannekaka. Godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. november 2004 #3 Del Skrevet 12. november 2004 ehh.. hva bruker man det til hvorfor lager man en stor istedenfor mange mindre? *aline eeeelsker pannekaker men har aldri hørt om dette* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 12. november 2004 Litt natron så den ikke blir helt flat og bittelitt mer mel lønner seg - dessuten kan du ta den ut etter en stund og ha på blåbær og litt melis eller sukker slik at det blir varmt sammen med pannekaka. Godt! Mmm!!! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2004 #5 Del Skrevet 12. november 2004 ehh.. hva bruker man det til hvorfor lager man en stor istedenfor mange mindre? *aline eeeelsker pannekaker men har aldri hørt om dette* lettvint aline - mindre steking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 12. november 2004 #6 Del Skrevet 12. november 2004 Eller man kan puttet oppi stekt baconbiter og så blir det fleskepannekake! namnamnam. Nå kom barndomens favoritt middag frem i pannebrasken og serveres til middag her i huset i dag gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. november 2004 #7 Del Skrevet 12. november 2004 lettvint aline - mindre steking hmm.. har aldri tenkt på det som en mulighet engang jeg.. blir det liksom like godt når det stekes i ovnen? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 12. november 2004 #8 Del Skrevet 12. november 2004 hmm.. har aldri tenkt på det som en mulighet engang jeg.. blir det liksom like godt når det stekes i ovnen? :oops: BEDRE!!!! NAMENAM! Om du ikke har forsøkt dette anbefales det på det sterkeste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. november 2004 #9 Del Skrevet 12. november 2004 hmm.. men må man snu den da? eller trenger man ikke det når den er i ovnen? (aline er GRØNN på matlaging....) og dersom jeg f.eks vil ha en grovere pannekake og bruke grovere mel, hva slags mel og hvordan forhold bør jeg ha om jeg både skal ha grovere mel + i langpanne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #10 Del Skrevet 12. november 2004 Dette hørtes godt ut! Hva slags temperatur og hvor lenge steker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs williams Skrevet 12. november 2004 #11 Del Skrevet 12. november 2004 hmm Ikkje for å være stygg men vist du elskar pannekake så må du ikkje finne på å lage noko slikt... det kan ikkje sammenlignast med vanlege gode fleske pannekaker med blåbær :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naima Skrevet 12. november 2004 #12 Del Skrevet 12. november 2004 Om du tar å lager vanelig pannekake røre med litt smør i har det i en ildfastform eller lang panne. tar der etter pølse ,becon eller bogskinke litt revet ost og hakket purreløk og strør over. Steker det i ovnen på 175 grader i ca 15-20 min så får du en kjemmpe god kvelds eller lettvindt middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2004 #13 Del Skrevet 13. november 2004 ... det kan ikkje sammenlignast med vanlege gode fleske pannekaker med blåbær :-) Har aldri laget pannekake på denne måten, og har heller ikke tenkt over at det går ann. Ikke høres det særlig fristende ut heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 13. november 2004 #14 Del Skrevet 13. november 2004 Åjo! Det der skal prøves i dag! En litt grovere variant med pølse og purre, kanskje. Åh... ble sulten nå, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. november 2004 #15 Del Skrevet 13. november 2004 Pannekake med pølse og purre.....? :o Hmmm fristet ikke så veldig nei............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 14. november 2004 #16 Del Skrevet 14. november 2004 Eller man kan puttet oppi stekt baconbiter og så blir det fleskepannekake! namnamnam. Nå kom barndomens favoritt middag frem i pannebrasken og serveres til middag her i huset i dag gitt. det er kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. november 2004 #17 Del Skrevet 15. november 2004 fleskepannekake og bacon på pannekaka er jeg med på, men purre og pølse..... da blir det jo ikke pannekake lenger.... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. november 2004 #18 Del Skrevet 15. november 2004 Eller gå for mitt originalforslag - ta på hele blåbær og et lett dryss med melis.. det er dødsgodt! (jeg tar i en teskje natron også fordi det får den til å bli litt luftig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 15. november 2004 #19 Del Skrevet 15. november 2004 men hvor mye røre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 15. november 2004 #20 Del Skrevet 15. november 2004 Bare ikke glem at håndtaket på panna er varmt når det kommer ut fra ovnen.. *lærte på den vansklige måten :oops: * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå