Gjest ukjent nå Skrevet 12. november 2004 #1 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg vet ikke om det kan kalles vorter... de er på størresle med en liten kvise, men det kommer ingenting ut av dem hvis man klememr på dem og dem blir der.. lenge... Trodde først at det kunne komme av barberingen, men nå begynner jeg litt å lure.. De klør ikke og gjør heller ikke vondt på noen måte.. Noen som har peil på hva dette kan være?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 12. november 2004 #2 Del Skrevet 12. november 2004 Kanskje talg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. november 2004 #3 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis de er hvite er det nok talg. Det er ikke noe farlig i det hele tatt, og det er massevis av mennesker som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suzanne Skrevet 12. november 2004 #4 Del Skrevet 12. november 2004 Det kan være kjønnsvorter. De er hvite og nuppete, litt "blomkålaktige". Det er ikke farlig og veldig vanlig. Hvis du går til legen kan du få resept på et middel som svir dem bort, samme som brukes ved andre vorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #5 Del Skrevet 12. november 2004 Det kan være kjønnsvorter. De er hvite og nuppete' date=' litt "blomkålaktige". Det er ikke farlig og veldig vanlig. Hvis du går til legen kan du få resept på et middel som svir dem bort, samme som brukes ved andre vorter.[/quote'] kjønnsvorter klør og svir så jeg tviler på at det er det du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #6 Del Skrevet 12. november 2004 Kjønnsvorter behøver ikke klø og svi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. november 2004 #7 Del Skrevet 13. november 2004 Kjønsvorter trenger ikke klø eller svi! Veldig greit å fjerne hvis man bare tar en liten tur til legen! Får evt resept på noe som kan pensles på selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2004 #8 Del Skrevet 13. november 2004 Kan godt være opphopning av talg pga av barbering å. Får slike med jevnge mellomrom jeg, og de forsvinner av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå