Gå til innhold

Hvilken fot oppå hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere sitter med den ene foren over kneet på den andre, hvilken fot er da øverst? For meg er det alltid høyre øverst, blir så unaturlig andre veien.

Anonymkode: 1b2ed...0d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest høyre øverst. Om jeg sitter lenge bytter jeg litt på. Tenker faktisk på dette selv noen ganger :fnise: Har tatt meg selv i å sjekke hvilket bein de rundt meg har øverst.

Anonymkode: ad156...275

• Liker 1
Skrevet

Høyre først. Bytter når den begynner å sovne. 

Anonymkode: c44ab...43e

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som oftest høyre øverst. Om jeg sitter lenge bytter jeg litt på. Tenker faktisk på dette selv noen ganger :fnise: Har tatt meg selv i å sjekke hvilket bein de rundt meg har øverst.

Anonymkode: ad156...275

Ja, jeg også!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høyre først. Bytter når den begynner å sovne. 

Anonymkode: c44ab...43e

Jeg også :) skjer ofte på jobb at foten oppå har sovnet, og da går jeg så rart gjennom kontorlandskapet når jeg reiser meg og skal på do f.eks, folk lurer på hva jeg har gjort dagen før..

Skrevet

Jeg pleier å starte med høyre over, så bytter jeg når foten begynner og sovne. Etter en stund oppdager jeg at høyre er øverst igjen.

En lignenede ting er når man folder hender. Hos meg havner alltid venstre tommel øverst

Anonymkode: b3869...826

Skrevet

Veksler mellom det og det spørs på sitte/liggestillingen eg er i, men som regel er det venstre som hviler over høyre. Tror eg. Eg legger ikkje så veldig merke til akkurat det der.

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Høyre øverst.

Skrevet

Høyre øverst her og. Men bytter litt på selv om det føles rart med venstre øverst. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å starte med høyre over, så bytter jeg når foten begynner og sovne. Etter en stund oppdager jeg at høyre er øverst igjen.

En lignenede ting er når man folder hender. Hos meg havner alltid venstre tommel øverst

Anonymkode: b3869...826

Eller krysser armer. 

Høyre bein over venstre når jeg krysser beina.
Venstre tommel øverst når jeg folder hender.
Høyre arm øverst når jeg krysser armene. (vanligst er visst venstre over høyre)

Anonymkode: 8d1c3...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...