Gå til innhold

Oslo Jenter! *ber om hjelp* Haster!!!


missfidget

Anbefalte innlegg

Var en av de første på dørene for den nye Lagerfeld kolleksjonen. Fikk ei av de to tingene jeg hadde lyst på. Nå mangler jeg en spesiell blazer som du får bare i Oslo har jeg fikk vite nå.

Det er svarte, tettsittende, tror det er nok på websidene også. Armene er "puffy" på toppen og da veldig tett på lengden. Ser litt vintage/victorian ut. Om noen kan hjelpe meg få tak i en str. 44 hadde jeg vært veldig takknemlige....:)

Reise til USA i desember og kan gjerne ha med tilbake noe godis til deg som payback!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

søren. vi hadde i strl 44..Men leste meldingen din for sent.. beklager..

:grine::grine::grine::grine:

åååååååååååååå! Så leit....Ja vel, du får ikke påfyll i det hele tatt? Har hørte nemlig rykte at noen skal få det på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bedhead*ikkeinlogget*
Var innom på Karl Johan idag - der hadde de masse klær igjen fortsatt. Kanskje jakken din finnes der?

Om noen ser denne jakke i str. 44, og kjøper det så skal du får penge i kontoen din med en gang også en stort takk-pakke fra USA.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen ser denne jakke i str. 44, og kjøper det så skal du får penge i kontoen din med en gang også en stort takk-pakke fra USA.... :-)

Det er jo meg som skrev dette... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...