Londres Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 Hei. Jeg skal kjøpe meg sorte joggesko. Jeg er mest glad i Nike sine, men har i det siste funnet flest joggesko der tunga er sydd fast i selve skoen dersom du skjønner hva jeg mener. For meg som har høy vrist er det upraktisk- trenger liksom skohorn for ikke å ødelegge hælen. Noen som har kjennskap til om Air Max Thea også har fastsydd tunge? Vurderer å bestille på nett da jeg ikke har sett den i butikk.
Ella1 Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Nike Air Max Thea har ikke fastsydd tunge. Har et par i sort, bare husk å gå opp en halv eller hel str. hvis du bestiller på nett, de er små på str. Veldig fine og gode sko
Londres Skrevet 19. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2016 3 minutter siden, Ella1 skrev: Nike Air Max Thea har ikke fastsydd tunge. Har et par i sort, bare husk å gå opp en halv eller hel str. hvis du bestiller på nett, de er små på str. Veldig fine og gode sko Takk for svar og tips! Jeg fant noen i sølv også- det trenger jeg jo ikke men... 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå