AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 Noen her som kjennskap til dette? Jeg leser stadig om det på utenlanske blogger og hører om det på youtube. Så jeg ble nyskjerrig og lastet ned appen. Har ikke satt meg så mye inn i dette enda, men lurer på om dette funker for oss her også? Isåfall, er det noen måte å lett finne frem til nettbutikkene som sender hit? Synes det virker interessant, hvis man handler en del på nettet. Anonymkode: 816a6...330
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Usikker på om det funker i Norge, men du kjenner sikkert til de norske variantene av dette som finnes, f.eks. kickback.no og viatrumf.no? Anonymkode: 27d11...a98
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Usikker på om det funker i Norge, men du kjenner sikkert til de norske variantene av dette som finnes, f.eks. kickback.no og viatrumf.no? Anonymkode: 27d11...a98 Viatrumf vet jeg om, bare ikke prøvd enda. Men kickback har jeg ikke hørt om, tusen takk for tips, skal sjekkes ut ;-) ts Anonymkode: 816a6...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå