Gå til innhold

Har du lyst til å bli kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker du å være berømt, å ha status som kjendis?

Isåfall hvor stor kjendis?

Type kjendis uten privatliv ala Michael Jackson, Britney Spears og Justin Bieber, eller bare litt kjent ala Petter Pilgaard?

Hvorfor vil du være berømt? Hvorfor vil du ikke være berømt?

Vil du være norsk kjendis, slik at du kan reise til utlandet og være nogen lunde anonym, eller internasjonal kjendis som blir elsket og hatet hvor enn du reiser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg vil bli kjendis, men jeg kunne godt tenke meg å utrette noe som jeg kan bli husket for. Noe jeg er god på. Ikke at jeg tror det kommer til å skje, men det er noe jeg drømmer om. 

Har ikke tenkt på i hvilken grad jeg vil være kjent, men bare at noen vet hvem jeg er. Nå er jeg helt anonym, ingen venner og hatt en dårlig oppvekst. Litt sånn, jeg lider meg igjennom livet, og hvis jeg dør nå, har alt vært forgjeves, hvis jeg ikke gjør noe spesielt. (Ja, depressivt, men det er derfor jeg tenker på dette)

Anonymkode: b71e8...c02

Skrevet

Nei, jeg vil ikke at masse hjernedøde mennesker skal vite hvem jeg er og blande seg i mitt privatliv. Hadde jeg død nå hadde det vært en bra ting, da denne verdenen er gjennomsyret av pengegriskhet, korrupsjon og krig som følge av det.

Anonymkode: dc55a...84f

Skrevet

Jeg kunne godt vært kjent for noe innen et akademist felt. Som for eksempel en annerkjent forsker eller lignende. En som er kjent innenfor spesielle sirkler, men som sladder bladene ikke bryr seg mye om. Det hadde vært greit for meg, ikke noe jeg higer etter, men jeg hadde ikke hatt noe i mot det. 

Men kjendis av typen Bristney Spears og slikt kunne jeg ikke tenke meg. Alle skal ha en mening om en, og man får sjelden fred. Jeg liker privatliv :) 

Anonymkode: 33b16...ff1

Skrevet

Hvis denne kjendisstatusen automatisk gjorde meg styrtrik ville jeg takket ja. Men bare å bli kjent slik her jeg sitter i dag vil jeg absolutt ikke bli.

Anonymkode: 61fae...1a8

Skrevet

Jeg vil være en profesjonell idrettsutøver. I en type idrett som drar mange damer.

Skulle ønske jeg var 2.05 m høy basketballspiller i nba. Og afro-amerikaner. Tror det er de idrettsutøverene som drar flest damer.

Skulle boltrer meg i damer dagen lang, utenom den tiden jeg må spille basket da.

Anonymkode: 15906...9d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...