Gjest ZINA Skrevet 12. november 2004 #1 Del Skrevet 12. november 2004 Vi har et stort loftstue ca 50 m2., men pga skråtak er det begrenset hva man skal innrede det. Vi har lyst å bruke det som en ekstra stua med lave sitte plasser, og som visningsrom med stor kjerm. Problemet er at man kan ikke sitte komfortabelt med ryggen til veggen når man har en sånn skrå tak. Har noen av dere noen tips eller råd på hvordan vi skal innrede det? Er stor takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. november 2004 #2 Del Skrevet 12. november 2004 Kan dere ikke ha to sofaer midt i rommet? Det synes jeg er stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. november 2004 #3 Del Skrevet 12. november 2004 Som Arwen sier er det fint med sofagruppe midt i rommet. Hvis du vil ha noe under skråtaket og det er plass til det kan du sette lave hyller/benker o.l der. Fin plass til oppbevaring. Litt vanskelig å foreslå noe når jeg ikke ser planløsningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZINA Skrevet 12. november 2004 #4 Del Skrevet 12. november 2004 Takker Midnattsol for tipset. Det var akkurat det jeg tenkte på, men da trenger mange kister, eller benker for både oppbevaring, og lene ryggen til. Sofaer er kanskje ikke aktuelt. Kan være litt høyt. Kan gjerne sende et bilde fra loftstua hvis du ikke har noe imot det, fordi det ser ut som om du kan hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. november 2004 #5 Del Skrevet 12. november 2004 Det hadde vært fint. Jeg tenkte mer på at det skulle være mulig å gå/komme seg imellom sofagruppe og hyller/kister/oppbevaring under skråtaket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 12. november 2004 #6 Del Skrevet 12. november 2004 Hva med noen myke madrasser som du pynter opp med tepper og puter i forskjellige størrelser? Det fins jo også sakkosekker som faktisk ser bra ut..i cordfløyel osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. november 2004 #7 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis du registrerer deg kan du sende pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #8 Del Skrevet 12. november 2004 Vi har grublet på samme problem! Ettersom vi ønsket å ha hjørnesofa der ble løsningen at vi festet en lang Lack-hylle fra Ikea (finnes i flere farger og tresorter) på veggen rett under skråtaket. Sofaen plasserte vi med ryggen mot hylla. Nå hr vi en fin plass å sette litt pynt - eller evt legge spill o.l. - på og vi har et hulrom der ting kan plasseres under. Ideelt for f.eks. gjestemadrasser. Langs den andre veggen har vi lave bokhyller. Man kan også sette kjøkkenskap (f.eks. overskap) med eller uten dør rett på gulvet eller på sokkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZINA Skrevet 12. november 2004 #9 Del Skrevet 12. november 2004 Takker alle som har kommet med tips. myke madrasser er også en kjempe god idé! :-) Vet dere hvor jeg kan få kjøpt både madrasser og puter i forskjellige størrelser til rimelige priser? Cons foreslo sakkosekker ..i cordfløyel. Jeg har egentlig veldig lyst til å ha de, men den rimeligste koster kr. 990,- på Skeidar. Skal ha minst 4 stk. Et spørsmål til Midnattsol: Vil gjerne sette inn et bilde av loftue men finner ikke insert knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. november 2004 #10 Del Skrevet 12. november 2004 Du kan ikke sette inn bilde her. Enten kan du legge et bilde i albumet her på kg (kan gjester det?) eller så kan du maile meg, men så lenge du ikke er registrert får jeg ikke sendt deg noen mailadresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. november 2004 #11 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har kjøpt noen store deilige puter på IKEA... der har de jo et fint utvalg.. Nå vet jeg jo ikke hva slags butikker du har i lokalområdet ditt da... men Indiska har også mange flotte puter til en rimelig pris! Når det gjelder madrasser så finner man jo også det på IKEA, eller så kan du jo kjøpe noen billige skumgummi-madrasser og trekke dem om selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå