MorTil2 Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 Vurderer å kjøpe mobil på cdon.com da de har best pris. Noen erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Glem cdon - elendig nettsted! Svært ofte er det jeg skal bestille billigst, men når du er ferdig i kassen er det plutselig utsolgt, og da skal de ha deg over på noe annet. Dårlig kundeservice, rotete opplegg alt sammen. Jeg har sluttet å besøke nettsiden etter mange dårlige erfaringer. Anonymkode: 195d8...a83
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Har brukt cdon en del og har aldri hatt noe problemer med de.
Titania Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Har brukt de i mange år, og ikke hatt noe problemer
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest chisandra Skrevet 19. august 2016 #6 Skrevet 19. august 2016 (endret) Har aldri opplevd noe negativt. Endret 19. august 2016 av chisandra
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #7 Skrevet 19. august 2016 Jeg har bestilt mye der, og det gikk greit frem til jeg skulle reklamere på et par sko som gikk i stykker etter en uke. Da svarte de nesten ikke, og jeg måtte purre på dem i flere uker før de gadd å svare;at det må ha vært meg selv som hadde ødelagt skoene. Fikk ingen hjem og ingen penger igjen. Kommer aldri til å bruke dem igjen. Uansett hvor gode tilbud de har. Anonymkode: b417d...756
Thorn Skrevet 19. august 2016 #8 Skrevet 19. august 2016 Har aldri hatt noen problemer med cdon, men har hørt at de ikke er de enkleste på reklamasjoner. 1
Gjest cbug Skrevet 19. august 2016 #9 Skrevet 19. august 2016 Jeg har bestilt mye fra CDON fra tid til annen, og har aldri oppstått noe problem, så tror det skal være ganske trygt
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #10 Skrevet 19. august 2016 de har elendig kundeservice, så trenger du hjelp så må du ha god tid. Anonymkode: a737b...a35
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #11 Skrevet 20. august 2016 CDON blir vel aller mest brukt til salg av filmer (både DVD og blu-ray) samt musikk og bøker. Hvorvidt nett-butikken er så veldig flinke på andre ting, er vel egentlig en annen sak... Jeg har bestilt en god del filmer og bøker der, og dette har gått helt fint. En gang jeg skulle bestille en haug DVD-filmer, så manglet det en film. Så jeg sendte en melding om dette, og da fikk jeg filmen i posten noen dager seinere. Samt ett slags "gavekort" på femti kroner eller noe, som ett slags "plaster på såret" Anonymkode: ff4e7...c65
PaperFlower Skrevet 20. august 2016 #12 Skrevet 20. august 2016 Brukt CDON mange ganger og har aldri hatt noe problemer der.
Million Skrevet 20. august 2016 #13 Skrevet 20. august 2016 Jeg har brukt CDON mange ganger opp gjennom årene, og alltid fått det jeg har bestilt til rimelig tid, ikke noen problemer. Nå har jeg aldri opplevd at det er noe galt med en vare eller at den går i stykker, så jeg kan ikke svare på hvordan kundeservicen deres er da i så fall. Siste par gangene jeg handlet hos dem kjøpte jeg en diger 55" tv, og gangen etter det en ny HP pc. Har ikke hatt noen problemer.
Gjest antbug Skrevet 25. august 2016 #14 Skrevet 25. august 2016 Siden jeg har gode erfaringer med tidligere kjøp(mobiler, filmer, etc) tok jeg sjansen på å bestille kjøleskap derfra. Det stod at leveringstiden skulle være 2-7 dager, og jeg tenkte det skulle gå greit. Ventet og ventet, men ingenting å høre fra dem da de 7 dagene hadde passert. Nå fikk jeg nettopp beskjed om at det tidligst kan leveres til uka, det vil si at det har tatt 2,5 uker. Det er altfor lenge når det er snakk om noe man egentlig trenger asap. Jeg kommer ikke til å handle ting jeg trenger raskt fra dem igjen.
makkapakka Skrevet 25. august 2016 #15 Skrevet 25. august 2016 Har bestilt mye opp igjennom, aldri hatt problem og heller ikke hatt retur til de eller reklamasjoner. Kjøpte mobil der den funka flott i flere år. men nå er de ikke billigst lenger syns jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå