Gå til innhold

Varighet på orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge varer vanligvis dine orgasmer? Er du dame eller mann? Hvis du er dame, er vaginal- eller klitorisorgasme lengst?

Anonymkode: 127a4...155

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varer vanligvis dine orgasmer? Er du dame eller mann? Hvis du er dame, er vaginal- eller klitorisorgasme lengst?

Mann: 8-10 sek (tok faktisk tida for noen år siden :fnise:)

Anonymkode: d44a7...d0e

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orgasmene til typen kan vare i mer enn 5 minutter, fra skjelvingene starter til kroppen faller til ro.

Anonymkode: cf97c...e70

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orgasmene til typen kan vare i mer enn 5 minutter, fra skjelvingene starter til kroppen faller til ro.

Hvis dette skjer ved samleie, penetrerer han deg eller er han inni deg hele tiden mens hans kommer?

Skrevet

Et par sek, er jente 

Anonymkode: e480c...09b

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette skjer ved samleie, penetrerer han deg eller er han inni deg hele tiden mens hans kommer?

Er inni meg å butplug i rumpa, blir helt vill da.

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Mellom 3-6 minutter ca. Er også flink til å få serieorgasmer. 

Skrevet

1-4 sekunder men som oftest bare to. Klitoris orgasme.

Vaginal orgasme varer noen sekunder lengre men gir ikke samme høydaren.

Et fåtall ganger har jeg fått klitoris orgasme og vaginal orgasme samtidig. , etter å allerede ha hatt en eller flere klitoris orgasmer rett før  (er mye mer sensitiv til ny orgasme etter å først ha hatt en eller helst to og blir utsatt for en til )og da satt orgasmen i underlivet i kanskje 40 sekunder og de påfølgende minuttene lå jeg bare å pusta ut og smilte og lot det strømme gjennom kroppen - now thats a good fuck 

Anonymkode: dd024...59a

Skrevet

Nå, etter å ha født barn nr to, kan jeg plutselig få noen skikkelig lange orgasmer (jeg er altså dame). Jeg har alltid bare fått orgasme ved klitorisstimulering, og før varte orgasmene i noen sekunder, kanskje inntil 10 sekunder. Nå derimot, varer faktisk orgasmene som oftest i 3-4 minutter(!!) (og på tross av dette har jeg forøvrog dessverre en omtrent totalt fraværende sexlyst om dagen, så det er sjelden det blir noen orgasmer på meg...)

Anonymkode: 94905...501

Skrevet

Mellom 20-50 sekunder med vibrator, er jente, klitorisorgasme (evt med buttplug..)

Anonymkode: 745c2...16f

Skrevet

5 sekunder kanskje, mann

Anonymkode: c47a7...a23

Skrevet

Noen få sekunder+ etterskjelvinger. Er jente

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå, etter å ha født barn nr to, kan jeg plutselig få noen skikkelig lange orgasmer (jeg er altså dame). Jeg har alltid bare fått orgasme ved klitorisstimulering, og før varte orgasmene i noen sekunder, kanskje inntil 10 sekunder. Nå derimot, varer faktisk orgasmene som oftest i 3-4 minutter(!!) (og på tross av dette har jeg forøvrog dessverre en omtrent totalt fraværende sexlyst om dagen, så det er sjelden det blir noen orgasmer på meg...)

Anonymkode: 94905...501

Deilig, hender 2-3 minutter med skjelvinger når klitoris og vaginal kommer samtidig. 

Typen får orgasmer som varer 5-6 minutter når jeg gir han prostataorgasme. Av og til får han serieorgasmer å da holder vi på type 30 minutter før han svimet av:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...