Gå til innhold

Dere menn i alderen 20-30 år. Hvor mye eldre enn deg kan du godta at en potensiell kjæreste er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:P

Anonymkode: e7371...79c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg godtar alt fra 20 til 35:erter:

Anonymkode: f9cfd...403

• Liker 1
Skrevet

Opp til max 50. De har jo ikke stempel i panna med alderen på, så enten har de den erotiske "magien" over seg eller så har de det ikke. Noen modne damer har bare en sånn dyrisk tiltrekningskraft på meg at jeg glemmer fornuft og alt annet. Bare må ! :sprettoy:  Sex først  -  spør etterpå !  ( Om alder )

Anonymkode: d81e4...fa0

Skrevet

Helst ikke så mye, tar min egen alder +- ca 4 år som regel.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opp til max 50. De har jo ikke stempel i panna med alderen på, så enten har de den erotiske "magien" over seg eller så har de det ikke. Noen modne damer har bare en sånn dyrisk tiltrekningskraft på meg at jeg glemmer fornuft og alt annet. Bare må ! :sprettoy:  Sex først  -  spør etterpå !  ( Om alder )

Anonymkode: d81e4...fa0

Så sex er det viktigste for deg når det gjelder å velge partner? Ut ifra hvordan du formulerer innlegget virker du ikke som førstevalget blant "modne" kvinner. 

Anonymkode: 7850a...a3a

• Liker 1
Skrevet

0 år

Kunne datet ei eldre men det ville aldri blitt noe seriøst

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
47 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

0 år

Kunne datet ei eldre men det ville aldri blitt noe seriøst

Hvorfor ikke det? Hvor gammel er du da?

Skrevet

Jeg er 30 år, ser for meg ca. 34 som maksalder. Dog ville jeg vel ikke avslått hvis drømmedama dukket opp i form av en 36-åring.

Skrevet

Jeg har et vennepar der fyren er 24 og dama 40. Det funker bra for de. Skal sies at de begge er veldig smarte og jeg tror ikke noen av dem har lyst på barn

Anonymkode: 9da43...6c9

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Hvorfor ikke det? Hvor gammel er du da?

23.

Jeg ser overhode ingen fordel i å bli sammen med en jente som er eldre enn meg. Så om jeg ikke trenger det, hvorfor gjøre det

• Liker 1
Skrevet

0

Anonymkode: d0a16...a93

Skrevet

Opp til 50, men husk at du må ha råd til meg da. 

Anonymkode: 53e90...cd7

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

23.

Jeg ser overhode ingen fordel i å bli sammen med en jente som er eldre enn meg. Så om jeg ikke trenger det, hvorfor gjøre det

Hva om du blir forelsket i ei som er to år eldre da ? :laugh: Men klart, du skal få ha din egen preferanse :)

Skrevet
40 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hva om du blir forelsket i ei som er to år eldre da ? :laugh: Men klart, du skal få ha din egen preferanse :)

Skjer ikke. Men om det skjer så lurer jeg meg unna med å si ingen regel uten unntak

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Skjer ikke. Men om det skjer så lurer jeg meg unna med å si ingen regel uten unntak

Er det fordi du er sent utviklet at du identifiserer deg mest med 16-18 åringer?

Anonymkode: 2fb54...ddf

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det fordi du er sent utviklet at du identifiserer deg mest med 16-18 åringer?

Ja der har du det!

Har lurt på det her en stund nå. Takk! :hug: :kghjerte:

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ja der har du det!

Har lurt på det her en stund nå. Takk! :hug: :kghjerte:

:sprettoy:

Skrevet

Usikker. Erfaringsmessig tiltrekker jeg meg uansett ikke de som er eldre enn meg uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...