Gå til innhold

Melkeaktig utflod


Crissi25

Anbefalte innlegg

Prøver og prøver på og bli gravid. Men ikke skjedd ennå 😑 sluttet på ppille i dtarten av januar. Og nå plutselig i går fikk jeg ganske mye melkeaktig utflod. Kan minne litt om lett/skummet melk om en kan si det sånn. Skal ha mens om 1 uke. Men Har aldri hatt sånn type utflod før nå. Samtidig har jeg veldig ømme bryster. Føler meg og kvalm etter mat inntak. Kan dette være tidlige tegn på graviditet ??? Noen synspunkter ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har melkeaktig utflod før EL. Har det ikke etter at jeg har blitt gravid, men folk er forskjellige.

Anonymkode: d7189...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditet, sopp, hormonforandringer, kjønnssykdommer eller helt vanlig utflod.

Den eneste måten du får et svar på er å ta en GRAVIDITETSTEST.

Anonymkode: 67296...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så inderlig at det er klaff nå 😀 ømme bryster har jeg hatt før mens. Men  ikke følt meg kvalm eller fått økt utflod. Så håper då inderlig 😀😀😀 følt og no stikking i nedre del av magen. 

Anonymkode: 17b36...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Håper så inderlig at det er klaff nå 😀 ømme bryster har jeg hatt før mens. Men  ikke følt meg kvalm eller fått økt utflod. Så håper då inderlig 😀😀😀 følt og no stikking i nedre del av magen. 

Anonymkode: 17b36...6fa

Nå skjedde det noe rart at jeg kom opp som anonym. Men er jeg som skrev det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er med tanke på å føle på alle mulige sypmtomer når ønske om å bli gravid er så stort. Av erfaring så forandrer syklusene seg hele tiden med ulile symptomer hver gang. De gangene jeg har vært gravid (4) har jeg hatt minmalt/ingen med symptomer, men masse symptomer når jeg prøver og TR dukker opp! Vet at det ikke er enkelt, men prøv å vær tolmodig å vent med å ta en test rundt IKM. Når du minst venter det skjer det☺️ Lykke til. Jeg er selv i 5 PP og begynner å bli bekymret.

Anonymkode: 56083...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å si at det er helt vanlig med både melkeaktig utflod og stikninger i løpet av syklusen uten at man er/blir gravid, men håper det er et positiv tegn for deg.

Anonymkode: 56083...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for innspill. Har prøvd og slappe mer av nå denne mnd me tanke på at det da kanskje klaffer. Er egentlig ikke før i går jeg begynte og "kave" litt. Så er jo lov og håpe. Tenker jeg venter med test til dagen jeg forventer mens så er jeg sikker hvertfall om den er positiv eller blir negativ enn at jeg skal ta nå og så kanskje den blir negativ for at det er for tidlig og teste

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...