AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #1 Del Skrevet 19. august 2016 Sist jeg var gravid hadde jeg utslag på graviditetstesten 8 DPO. Prøver igjen nå, men er det sånn at jeg kan forvente at jeg ved en evt. neste graviditet får utslag samme dag? Er alltid så utålmodig etter å teste! Anonymkode: 0673a...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #2 Del Skrevet 19. august 2016 Ingen som vet dette kanskje? Men du som har vært gravid ett par ganger. Har du testet positivt samme DPO hver gang? Anonymkode: 0673a...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #3 Del Skrevet 19. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som vet dette kanskje? Men du som har vært gravid ett par ganger. Har du testet positivt samme DPO hver gang? Anonymkode: 0673a...18b Jeg har testet 5 dager før IKM en gang og senere 2 andre ganger:-) Anonymkode: 41f45...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #4 Del Skrevet 20. august 2016 Testet positivt 7 dpo sist. Vet ikke hvordan det blir neste gang, men følger med her. Anonymkode: 64843...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå