Gå til innhold

Stønner jeg for mye?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er jente, og begynte å tenke på om jeg kanskje stønner for mye? Det er ikke høyt eller fake, men lave "mhh", nesten ved hvert støt. Har ikke tenkt på det før, det kommer av seg selv. Men er dette irriterende for menn å høre? Blir jo selvfølgelig litt høyere stønning når det er ekstra godt. 

Anonymkode: d1d07...682

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er bare herlig så lenge du ikke fake det :)

Anonymkode: bcb23...6f1

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente, og begynte å tenke på om jeg kanskje stønner for mye? Det er ikke høyt eller fake, men lave "mhh", nesten ved hvert støt. Har ikke tenkt på det før, det kommer av seg selv. Men er dette irriterende for menn å høre? Blir jo selvfølgelig litt høyere stønning når det er ekstra godt. 

Anonymkode: d1d07...682

Hei! Du stønner ikke for mye. Alle stønning, høyt eller lavt eller lenge å mye er bare deilig så lenge det er ekte å naturlig:) Derimot fake å tilgjort kan bli kleint. Guttene digger stønning, stillhet er turn-off. Selv sparker å spreller jeg å stønner veldig mye. Jeg hyler når jeg får orgasme, det er så deilig å klarer ikke være rolig:)

Anonymkode: c10ca...bdb

• Liker 2
Skrevet

Så lenge man ikke ender opp med å ha hørselvern på slutten så går det nok bra ;)

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

stønn i veg du,det er bare deilig så lenge det er naturlig,null stønning er turnoff😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...