AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #1 Skrevet 19. august 2016 Jeg er jente, og begynte å tenke på om jeg kanskje stønner for mye? Det er ikke høyt eller fake, men lave "mhh", nesten ved hvert støt. Har ikke tenkt på det før, det kommer av seg selv. Men er dette irriterende for menn å høre? Blir jo selvfølgelig litt høyere stønning når det er ekstra godt. Anonymkode: d1d07...682
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 Nei, det er bare herlig så lenge du ikke fake det Anonymkode: bcb23...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jente, og begynte å tenke på om jeg kanskje stønner for mye? Det er ikke høyt eller fake, men lave "mhh", nesten ved hvert støt. Har ikke tenkt på det før, det kommer av seg selv. Men er dette irriterende for menn å høre? Blir jo selvfølgelig litt høyere stønning når det er ekstra godt. Anonymkode: d1d07...682 Hei! Du stønner ikke for mye. Alle stønning, høyt eller lavt eller lenge å mye er bare deilig så lenge det er ekte å naturlig Derimot fake å tilgjort kan bli kleint. Guttene digger stønning, stillhet er turn-off. Selv sparker å spreller jeg å stønner veldig mye. Jeg hyler når jeg får orgasme, det er så deilig å klarer ikke være rolig Anonymkode: c10ca...bdb 2
Ardenus Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Så lenge man ikke ender opp med å ha hørselvern på slutten så går det nok bra 2
Gjest lipgloss Skrevet 19. august 2016 #5 Skrevet 19. august 2016 stønn i veg du,det er bare deilig så lenge det er naturlig,null stønning er turnoff😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå