Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
  • Jeg lurer på om man kan angre, når man har takket nei til studieplass.  Finne på en bra unnskyldning eller noe. 
Endret av Nike10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Eller tror du at de som fikk plassen din blir kastet ut igjen?

Anonymkode: 27364...131

• Liker 2
Gjest SuperSonic
Skrevet

Nope. Det burde man ha tenket på før man takket nei. Forhåpentligvis har du sjans igjen neste år!

Skrevet

Hvis det er plass da? Burde det være mulig å takke ja, spesielt hvis man har bedre karaktersnitt? 

Skrevet

Hvis det er plass finner du det på restetorget. 

Anonymkode: da4d1...262

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Nike10 skrev:

Hvis det er plass da? Burde det være mulig å takke ja, spesielt hvis man har bedre karaktersnitt? 

Men du har jo allerede takket nei. Da har du forsvunnet fra listen. Tenk dersom alle som har takket nei skulle ombestemt seg. 

Anonymkode: 1aa6c...b6b

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du har jo allerede takket nei. Da har du forsvunnet fra listen. Tenk dersom alle som har takket nei skulle ombestemt seg. 

Lol man kan alltid være usikker, hvorfor tror du at det gjelder meg? Har ikke skrevet i jeg- person om hvem det gjelder .. 

Skrevet
2 minutter siden, Nike10 skrev:

Lol man kan alltid være usikker, hvorfor tror du at det gjelder meg? Har ikke skrevet i jeg- person om hvem det gjelder .. 

Å ja, ok. Du kunne sikkert aldri funnet på å lure på noe så "dumt" eller? :ironi:

Anonymkode: d2b27...f68

• Liker 7
Skrevet
41 minutter siden, Nike10 skrev:

Hvis det er plasser, så ligger de på resttorget. Ellers, nei. Man har en frist fordi man har andre som vil på listen og de skal ikke bli kastet ut fordi noen ikke gidder å bestemme seg for hva dem vil.

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Nike10 skrev:

Lol, ja, hvordan kan jeg tenke meg til at det er deg det er snakk om... :sprettoy:

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt kan du angre. Du må bare finne ut hvem den personen som fikk din plass er, og si til personen at du har angret deg, så det blir ingen studie på h*n som var så dum å takke ja til DIN plass :klo::fnise:

Anonymkode: 82c7f...d32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...