Gå til innhold

Kunne du bodd i et hus med 60/70-tallsstil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Type ville gardiner, merkelige farger og blanding av tidsriktige og tidløse møbler. Som et hus som ble innredet og bygget i 1967 uten at noen har endret hverken møbler eller malt en eneste vegg. Selvsagt uten slitasje og synlige tegn på elde.

Ville du syntes det var rart om noen andre bodde sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerne :D

Anonymkode: 98c07...9b4

• Liker 3
Skrevet

Kunne fint ha bodd slik men tviler på at jeg hadde likt hvordan det så ut. Ser for meg den gul/oransje/brun/spygrønn/hvit/sort stripete tapeten og det brune og oransje vegg til vegg teppet med blomstermønster.. Den turkise tøysofaen og teeakmøblene. :fnise:

Skrevet

Personlig ville jeg ikke bodd sånn, men hadde ikke syntes det var rart om noen andre gjorde det. :)

Skrevet

Hadde ikke valgt det selv, men siden jeg aldri har hatt mye penger og har bodd i diverse leiligheter, så har jeg lært at jeg kan bli vant til det meste.

Anonymkode: 57f87...295

Skrevet

Jeg ville syntes det var veldig kult om noen jeg kjente bodde sånn :) gøy at folk har så forskjellig smak på stil og interiør i hjemmene sine. Det kan jo være stilig selv om man ikke nødvendigvis ville valgt å gjøre det selv :)

• Liker 1
Gjest Frodo Baggins
Skrevet

Nei ikke 1960\1970 tallet men 1860\1870 tallet derimot det kunne jeg.

Skrevet

Ja, jeg ville elsket det 😄 Sounds like a dream ✌🏼️

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville ha innredet mitt hjem i 60/70 talls stil selv. Men jeg kjenner noen som bor i et slikt hjem, og det er faktisk utrolig hjemmekoselig der! Det føles som om man er på en tidsreise når man er der. Det er en litt underlig følelse. Riktignok er mye av innredningen fra 70, 80 og 90 tallet, og ikke så mye fra 60 tallet. Men likevel, hjemmet deres er hundre ganger hyggeligere enn mange av de sterile trendhjemmene som folk har i dag. Det finnes vel knapt en kaldere og ukoseligere stil, enn den vi har hatt de siste ti årene. Kaldt, minimalistisk og grått. Hvordan orker folk å bo i slike kalde omgivelser? Selv har jeg en stil som kan minne litt om 1800 tallet, selv om mange av tingene mine er av nyere dato enn dette. Kunne ikke falle meg inn å ha et minimalistisk trendhjem i alle fall.

Anonymkode: d266d...67e

• Liker 3
Skrevet

Nei, slik kunne jeg ikke ha bodd. Men hadde ikke syntes det var rart om neon jeg kjente bodde slik.

Skrevet

Bodde slik i et år (hus fra tidlig 70-tall med tilhørende møbler som ble pusset skikkelig opp for første gang etter jeg flyttet ut). Med blant annet vegg-til-veggteppe i de fleste rom (mareritt å gjøre rent), brunmalt kjøkkeninnredning og tidstypisk respatexbord med tilhørende røde stoler. Jeg trivdes godt, men vet ikke om jeg kunne bodd slik i alt evighet, kanskje mest på grunn av vegg-til-veggteppene og ukomfortable sofaer.

Anonymkode: d3a34...86c

Skrevet

Nei.  Men jeg så et svensk tv-program om interiør og hus hvor en familie bodde i interiør fra 60-tallet.  Det var gjennomført, og med mange ting som i dag er design.  Veldig fint.  

Skrevet

Jeg synes det er kjempekult at noen klarer å gjennomføre en interiørstil fra en annen tid, uansett hvilken.

Jeg hadde nok ikke valgt det selv.Men ettersom jeg liker eklektisk stil har jeg nok et hint av det i hjemmet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...