Gå til innhold

Får du dårlig selvtillit av vakre mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har hendt flere gang her, og jeg føler meg som en dritt :) gleder meg til å dra hjem hver gang

Anonymkode: 7dcdf...14e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Vakre mennesker med dårlig personlighet blir ikke vakre i mine øyne lengre, og vakre mennesker med en fin personlighet synes jeg det er fint å tilbringe tid sammen med.

Anonymkode: e1aee...790

• Liker 2
Skrevet

Ingen får dårlig selvtillit av vakre mennesker. Den dårlige selvtilliten må være der i utgangspunktet for at du skal reagere.

Og nei.

• Liker 7
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det? Andre mennesker har ingen påvirkning på hvordan jeg føler meg / har det med meg selv utseendemessing.

Anonymkode: 1e234...744

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Vakre mennesker med dårlig personlighet blir ikke vakre i mine øyne lengre, og vakre mennesker med en fin personlighet synes jeg det er fint å tilbringe tid sammen med.

Anonymkode: e1aee...790

Tenker det samme som deg. 

Anonymkode: 2f6f3...f77

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hvorfor min selvtillit skal påvirkes av hvordan jeg ser ut relativt til andre, eller hvorfor selvtillit i det hele tatt skal være knyttet til hvordan jeg ser ut, skjønner jeg ikke.

Skrevet (endret)

Ja vel? 
:roll:

Endret av fuglekvinnen__
Skrevet

Nei, jeg blir heller litt glad inni meg for de er jo så vakre å se på.

Anonymkode: 4d955...d56

• Liker 1
Skrevet

Nei, og ikke visaversa

Skrevet

Ja. Om jeg har en dårlig dag føler jeg meg skikkelig dritt når jeg ser jenter som er mye penere enn meg, men jeg viser det aldri til dem da, er ikke deres feil at jeg har dårlig selvbilde. 

Anonymkode: f68d9...791

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker det... De fleste er så stygge å se på, godt med litt lyspunkter.

Anonymkode: 88b89...4ba

Skrevet (endret)
Den 18. august 2016 at 22.54, AnonymBruker skrev:

det har hendt flere gang her, og jeg føler meg som en dritt :) gleder meg til å dra hjem hver gang

Anonymkode: 7dcdf...14e

Nå kjenner jeg det blir litt vanskelig for meg å sette meg inn i din situasjon da jeg ofte får kommentarer på hvor fin, vakker og elegant jeg er. Men mitt tips til deg er kanskje å finne noen nye venner, en ny omgangskrets med andre mennesker som ikke er så spesielt vakre selv. Er nok lettere for deg å føle deg bra med deg selv om du kan være løvetannen i ugresset, så helst finn noen venner som er litt mer uheldige med utseende enn deg selv. Jeg forstår godt at man kan bli knekt psykisk av å være ugresset i blomsterbuketten ;) 

Endret av QQbaby
Skrevet

Haha, nei, det gjør eg ikkje, eg lar ikkje andre ha noen innvirkning på hva eg føler eller tenker om meg selv. Flere av disse såkalte vakre menneskene er enten dritt under overflaten, eller så har de 2 kilo sminke som dekker over hvordan de egentlig ser ut.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, NordTroll skrev:

Haha, nei, det gjør eg ikkje, eg lar ikkje andre ha noen innvirkning på hva eg føler eller tenker om meg selv. Flere av disse såkalte vakre menneskene er enten dritt under overflaten, eller så har de 2 kilo sminke som dekker over hvordan de egentlig ser ut.

Nei, du høres ikke misunnelig ut i det hele tatt :ironi: 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, QQbaby skrev:

Nå kjenner jeg det blir litt vanskelig for meg å sette meg inn i din situasjon da jeg ofte får kommentarer på hvor fin, vakker og elegant jeg er. Men mitt tips til deg er kanskje å finne noen nye venner, en ny omgangskrets med andre mennesker som ikke er så spesielt vakre selv. Er nok lettere for deg å føle deg bra med deg selv om du kan være løvetannen i ugresset, så helst finn noen venner som er litt mer uheldige med utseende enn deg selv. Jeg forstår godt at man kan bli knekt psykisk av å være ugresset i blomsterbuketten ;) 

:huh:

Anonymkode: 2f6f3...f77

Skrevet
1 time siden, NordTroll skrev:

oi, seriøst skikkelig sjalu du. 

Anonymkode: 67bfb...618

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du høres ikke misunnelig ut i det hele tatt :ironi: 

Ja, guri malla, kjempemisunnelig :sarkasme:

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

oi, seriøst skikkelig sjalu du. 

Anonymkode: 67bfb...618

Ja, klart det, eg brenner av sjalusi :sinna:

Skrevet

Nei, ikke dårlig selvtillit, men jeg blir litt misunnelig. Alt virker så lett for de virkelig vakre. 

Skrevet

Ser ikke vakre mennesker i rl ? da mener jeg billedvakre, ser dem på film da.

Nei, blir ikke sjalu-glad for dem jeg.

Anonymkode: 57628...1b0

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg har dårlig selvtillit fra før, og når jeg ser vakre mennesker kjenner jeg misunnelsen bobler. Det er ingen god følelse. Og så får jeg dermed dårlig samvittighet for at jeg føler misunnelse, og tenker enda verre om meg selv, som ikke kan glede meg på andres vegne. At andre er heldige med utseendet burde ikke gjøre meg sjalu, men det gjør det. Og jeg hater meg selv for det. 

Anonymkode: 6f153...8a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...