Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte i et prosjekt i mars, varighet ett år. Nyutdannet, tilnærmet ingen inntekt før det. Har en årslønn på 500 000. Når prosjektet ender ser det dårlig ut med videre jobb.  Skal selvsagt søke andre jobber, men hvis jeg er så uheldig og ikke få noe, får jeg støtte fra nav? Arbeidsledighetstrygd?  Hvor mye blir den på?  Hvor lenge får jeg den? 

Anonymkode: 7ce59...95b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en årslønn på 500 K burde du vel klare å lese på nav.no selv? Hva gjør du egentlig for pengene du tjener?

Anonymkode: cb58f...faa

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil tippe du får 250.000 i årslønn dersom du havner på dagpenger.

Anonymkode: b2a85...525

• Liker 1
Skrevet

All den infoen står på nav sine sier hvis du bare orker å bruke 10 min av tiden din der

Anonymkode: 7c89e...d7f

• Liker 4
Skrevet

Du får 62,4% av de 500 000 i 2 år maks i arbeidsledighetspenger

Anonymkode: 444e2...8c6

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får 62,4% av de 500 000 i 2 år maks i arbeidsledighetspenger

Anonymkode: 444e2...8c6

Ikke om TS begynte i jobb i mars. 

Dersom man kan anta at første lønnsutbetaling var i april og lønn ble utbetalt hver måned fra og med da, vil dagpengegrunnlaget bli 375.000. 62,4% av dette blir 234.000 i dagpenger per år i maks to år.

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har en årslønn på 500 K burde du vel klare å lese på nav.no selv? Hva gjør du egentlig for pengene du tjener?

Anonymkode: cb58f...faa

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

All den infoen står på nav sine sier hvis du bare orker å bruke 10 min av tiden din der

Anonymkode: 7c89e...d7f

Jeg må jo oppta tiden deres, hallo. Jeg har jo hobbyer og jobb, sitter ikke på internett hele tiden.

Anonymkode: 7ce59...95b

Skrevet

Dersom man blir arbeidsledig får man 62,4% av forrige års inntekt som dagpenger. Dvs blir du arbeidsledig i år (2016) er det inntekten fra 2015 man beregner dagpengene ut fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...