Cocogirl Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Hei lurte på om noen har tid til å spå meg?
Cocogirl Skrevet 18. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2016 Et øyeblikk siden, WubWub skrev: Du kommer til å leve til du dør. Noe mer?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 16 minutter siden, Cocogirl skrev: Hei lurte på om noen har tid til å spå meg? Kan prøve å legge et kort på deg. Hva er spørsmålet? Anonymkode: 614a2...412
Cocogirl Skrevet 18. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan prøve å legge et kort på deg. Hva er spørsmålet? Anonymkode: 614a2...412 Vel har en del... men viktigste er, kommer jeg og typen til å være sammen heile livet? Og spørsmål om livet
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 Er han sånn lysebrun ish i hårfargen? Og liker å gå i joggebukse ? Anonymkode: ee3b6...290
linsejesus Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 7 minutter siden, Cocogirl skrev: Vel har en del... men viktigste er, kommer jeg og typen til å være sammen heile livet? Og spørsmål om livet Uff, du må ikke la en anonym person med kortstokk på et forum være med på å bestemme noe i kjærlighetslivet ditt. Tenk deg om!
Cocogirl Skrevet 18. august 2016 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er han sånn lysebrun ish i hårfargen? Og liker å gå i joggebukse ? Anonymkode: ee3b6...290 Nei....
Cocogirl Skrevet 18. august 2016 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2016 Et øyeblikk siden, linsejesus skrev: Uff, du må ikke la en anonym person med kortstokk på et forum være med på å bestemme noe i kjærlighetslivet ditt. Tenk deg om! Oj..Så ikke det var en anonym bruker.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #10 Skrevet 18. august 2016 6 minutter siden, Cocogirl skrev: Vel har en del... men viktigste er, kommer jeg og typen til å være sammen heile livet? Og spørsmål om livet Kommer cocogirl og typen til å være sammen hele livet? fikk kortet adskillelse. Kortet låg rett vei. Kortet adskillelse er et signal om at det er på tide å sette punktum for det som ikke lenger fungerer for deg. Er rn forpliktelse blitt brutt? Kansje er du nødt til å bryte et løfte, eller skifte kurs fordi du påtok deg mer enn du klarer å håndtere. Dette er et perfekt tidspunkt til å revurdere målsettinger og verdiene dine.Harmonerer handlingene dine med det du tror på? har du skapt et partnerskap som ikke er til gjensidig nytte og glede? Adskillelse, oppløsning og spredning står i sentrum nå. Hvis noen ønsker å løsrive seg fra deg, skal du ikke tviholde på forholdet fordi du er engstelig. Det kommer til å koste deg langt mer enn det er verdt. Adskillelse fører bare godt med seg. Det er bare du som kan tolke hva dette innebærer. Lykke til. Anonymkode: 614a2...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå