Gå til innhold

BDSM

Superlammet

Liker du BDSM?  

5 stemmer

1. 1. Liker du BDSM?

• Ja.
      25
    • Nei.
      19
    • Kanskje, kunne tenke meg å prøve.
      10

Fremhevede innlegg

Gjest Tispa ii
Skrevet

Det var forresten Explorer som anbefalte boka, ikke jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I ditt tilfelle er det som kommer mellom minst like interessant.

For øvrig har den to alternative avslutninger.

Oooh.. oh... ehm.... :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror ganske mange mennesker er SMere. Men det er ikke det første man forteller andre liksom, så mange tror kanskje de er veldig annerledes og veldig rare.

Men det er de ikke. Tvert imot kan det godt hende et flertall synes en eller annen form for SM-relatert aktivitet er litt kinky. Noen liker å bli holdt litt hardt, andre å bli bundet slik at de ikke kan røre seg. Noen liker menn og kvinner i lakk og lær med pisk mellom tennene (hvem liker ikke det egentlig?) mens andre foretrekker strenge autoritetspersoner med pekestokk og ris.

Det som er litt dumt med å leve i et protestantisk samfunn med ubehagelig klima er at folk blir lukkete og ikke tør å leve ut de fantasiene de ønsker og drømmer om.

Heldigvis er det flere og flere SMere som forteller om hva de tenker og føler. Internett er glimrende for disse fordi man kan snakke med andre og likevel bevare full anonymitet.

Men hver gang noen forteller om sine spennende fantasier og sære preferanser i det offentlige rom så oppnår de at veldig mange andre mennesker føler seg litt mindre rare og utstøtte og litt mer som en del av en veldig stor gruppe som er veldig normale, men normale på en litt annerledes måte.

Derfor blir jeg veldig glad når noen tør å si hva de tenker og føler på forum som dette!

vennlig hilsen "sjenert mann"

Skrevet
Men hver gang noen forteller om sine spennende fantasier og sære preferanser i det offentlige rom så oppnår de at veldig mange andre mennesker føler seg litt mindre rare og utstøtte og litt mer som en del av en veldig stor gruppe som er veldig normale, men normale på en litt annerledes måte.  

Nøyaktig det jeg ville med denne tråden. Virkeliggjøre temaet for de som kanskje er nysgjerrige, men ikke helt tørr åpne seg om sine intr. fordi de kanskje tror dette er usunne tanker. Og for å forklare de som er kritiske til dette om hvorfor det finnes mennesker som har disse intr. og hvilke tanker man har om det. Personlig synes jeg BDSM er et tema som bør komme ut av mørket og bli godkjent av folk flest. Det betyr nødvendigvis ikke at folk flest skal LIKE det, men heller akseptere at dette er noe som andre liker.

Privat kan jeg prate om dette like åpent og naturlig som om jeg skulle pratet om været. Jeg har akseptert at dette er en stor del av meg, derfor forventer jeg også at de som vil bli kjent med meg på privat basis aksepterer dette. Jeg er stolt av den jeg er og føler meg mye bedre etter å ha blitt åpen om BDSM. Det var som et tabuemne man ikke kunne prate om, men etter å ha pratet med et par stk i miljøet begynte jeg å åpne meg mer og mer. Dette var plutselig ikke noe jeg følte meg flau over, dette var ikke noe noen kunne mobbe meg for.

Mine opplevelser har vært at andre har syntes BDSM er fryktelig spennende, og vil gjerne vite mer om dette istedefor å ha sagt "Æsj" og avvist temaet. Tror og håper at det kommer (evnt. har kommet godt på vei) en bredere aksept generelt for BDSM.

Skrevet

*Løper og henter en hatt som jeg tar av meg for wodan..*

Sjenert mann: :kysse:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk, det var hyggelig sagt :) *rødme* :oops:

mvh Endameresjenert mann

Gjest Anonymous
Skrevet

Sm er kjempegøy! Tror mange oppfatter SM som seriøse eller skumle greier, men det er det overhodet ikke. Egentlig er det bare en måte å ha mer morsom og interessant sex på.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det virkelig et flertall som liker BDSM. Det er jo fint. Håper virkelig dere som stemmer ja virkelig lever ut lyster og ulyster og at dere har partnere som er med på greiene.

• 3 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeps, det har vi!

Moro har vi også :)

Prøv selv!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...