Gå til innhold

BDSM

Superlammet

Liker du BDSM?  

5 stemmer

1. 1. Liker du BDSM?

• Ja.
      25
    • Nei.
      19
    • Kanskje, kunne tenke meg å prøve.
      10

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Hmm.... ydmyket blir man kanskje' date=' men man ønsker det jo selv (om man skal tro novellen), og man har jo kontroll ved at man kan si stopp ved bruk av "kodeordet". Så selv om man blir straffet, bundet og hjelpesløs, så har man fortsatt valgt smerte ved å "tillate" at man blir pisket av en annen. Det er dette ønsket om å bli påført smerte jeg ikke skjønner altså.[/quote']

Jeg og mannen min har et helt normalt forhold, men utøver BDSM som en del av et variert sexliv. Det var jeg som brakte BDSM inn i livet vårt, forresten. Etter mange år sammen, mens vi fortsatt hadde deilig sex sammen, tok jeg mot til meg og beskrev hvordan jeg opplever forskjellige sanseinntrykk, og hva de gjør med meg.

Han er verdens snilleste mann, og hadde aldri sett for seg at han noen gang skulle ha glede av hverken å bestemme over meg seksuelt eller piske meg. Men han har et åpent sinn, og når han så hvordan jeg reagerte på forskjellig type berøring, at dette faktisk var svært gode opplevelser, at jeg har det veldig godt lenge etter en BDSM-lek, -da skjønte han at han ikke skulle gjøre meg vondt men godt. Han tenner ikke på det å piske meg per ce, men sammen tenner vi voldsomt. Vi, begge to, tenner på samspillet vårt, både når vi har myk sex og når vi utøver (vår form for) BDSM.

Ingen, absolutt ingen, får lov til å gjøre meg vondt.

For meg er det nemlig ikke vondt å motta pisk. Jeg synes det er deilig, på samme måte som det er deilig når han stryker meg veldig varsomt over det følsomme punktet på ryggraden, helt nederst i korsryggen.

Det er veldig annerledes, men begge delene er godt.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men "skrekkblandet fryd" kan være et godt begrep. (Sånn bortsett fra at jeg aldri føler det aller minste skrekk.) Liker du å kjøre karusell? Eller Berg- og dalbane? Sett følelsen av ikke å ha kontrollen men ha gitt den til noen andre, følelsen av å like og ikke like på samme tid, sett følelsen av å vite at du gjør noe "farlig" men likevel trygg inn i en seksuell sammenheng.

Da skjønner du kasnkje litt mer.

Det er forresten jeg som har skrevet novella, og jeg er veldig glad for at du ønsker å forstå.

PS.

Kodeordet memorerer jeg alltid, sånn i tilfelle, men jeg har aldri behøvd å bruke det.

DS.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, så morsomt at skribenten selv kommer innom! :-)

Jeg har selv en novelle, men får ikke til å linke til den.

MODERATOR: Er det greit å legge ut novellen i sin helhet?

Gjest GreenSky
Skrevet

På snikk snakk er det vel greit, i alle fall.

Skrevet
På snikk snakk er det vel greit' date= i alle fall.

God ide! Takk,GreenSky!

Skrevet

Da er novellen lagt på snikk-snakk, med tittelen BDSM-novelle, for at det skal være lettere å finne den, evt unngå den for de som ikke tåler det.....

Skrevet

Hehe, fin novelle det også Explorer.

Spent fast til en benk i parken ja, da hadde jeg dødd.... :oops:

Men en ting reagerer jeg på i novellen deres og det er innledningen i begge historiene:

"Jeg tar av alt,til og med smykkene,drar fingrene fort gjennom håret i det jeg synker ned på kne. Rett i ryggen,med vidt skrevende ben,puppene skutt frem og senket blikk venter jeg på en berøring eller en anerkjennelse fra min Master. "

"Tre minutter på seks. Hun står klar i gangen. Venter. Bredbent, med hendene låst på ryggen. Klar for inspeksjon. Kroppen lever allerede sitt eget liv. Han er der alt. Venter utenfor. Hun har hørt ham i trappa. Han venter. Gleder seg. Danner seg bilder av hva han vil finne innenfor. Går stille inn."

Hva er det med dette ritualet? hvorfor?

Skrevet
Hehe, fin novelle det også Explorer.

Spent fast til en benk i parken ja, da hadde jeg dødd.... :oops:

Men en ting reagerer jeg på i novellen deres og det er innledningen i begge historiene:

Det er en måte å hilse sin Herre og Mester på. Master kommer til sin slavinne når det passer ham. Om han henter meg med en gang eller velger å la meg stå og vente er hans valg. Man maser ikke på en Dom...

Det er å vise sin ydmykhet og respekt overfor sin eier.

Skrevet
Det er en måte å hilse sin Herre og Mester på. Master kommer til sin slavinne når det passer ham. Om han henter meg med en gang eller velger å la meg stå og vente er hans valg. Man maser ikke på en Dom...

Det er å vise sin ydmykhet og respekt overfor sin eier.

Ja da, den delen skjønner jeg. Men en skriver at hun står bredbent, og den andre sitter på kne, også bredbent liksom? Man på en måte stiller seg opp for inspeksjon eller noe?
Skrevet
Har lest novellene dine på HS' date= jeg. :wink:

:oops: Og.....?

Hva lyder "dommen"?

Gjest Anonymous
Skrevet

For de fleste av oss SMere er det kanskje fantasier og ritualer som er viktig, ikke nødvendigvis smerte eller ydmykelse. Derfor lager vi ofte "rollespill" som ligner på ting vi har opplevd eller fantasert om.

Da jeg var liten hørte (eller leste ?) jeg om historier hvor jenter og gutter fikk bjerkeris på blanke messingen av en voksen. Jeg hadde sett et ris på bilder men ikke i virkeligheten. Om dette var noe som faktisk foregikk rundt i de tusen hjem visste jeg ikke. Hvis man fikk ris var det neppe noe man fortalte høyt i klassen liksom. Men det man ikke vet noe om kan man jo fantasere om...

Bjerkeris har jo tradisjoner og ritualer knyttet til seg. Den som skal rises må selv plukke riset sitt fra et bjerketre. Hvordan føles egentlig det ? Jeg fantaserte ofte om det. Man tenker sikkert på at man om noen minutter kommer til å ligge i en ydmykende stilling over knærne til mamma mens rompa svir og riser suser taktfast gjennom luften. Jeg håpet intenst på å få oppleve det, om så bare en gang, men foreldrene mine var helt umulige på det området. Kunne de ikke vært litt mere gammeldagse en gang iblant i hvert fall da.

Man måtte trekke ned sine egne bukser og underbukser når man skulle rises fant jeg ut. Hvordan var det å gjøre det nærmest på kommando. Hva om man nektet ? slapp man ris da ? neppe. Antagelig ble man kledd av med makt. Det var sikkert enda flauere.

Det var mye jeg lurte på og ingen å spørre. Hvordan kunne jeg spurt noen om noe av dette ? Litt fikk jeg vite her og der. Barn som skulle rises,ble jeg engang fortalt, skulle ikke protestere. De skulle hente riset selv, kneppe ned buksene og ligge stille på magen mens de fikk juling helst uten å ytre et ord til protest. Men hvorfor skulle de det? Hva hadde de å oppnå, juling fikk de jo uansett?

Om dette virkelig foregikk på denne måten en gang i tiden, eller bare var en fantasi basert på bruddstykker av sannheten vet jeg ikke. En gang hørte jeg en historie om en jente på en gård som fikk ris. Hun måtte plukke riset sitt tidlig om morgenen og deretter utføre alle pliktene sine på gården hele dagen. Når alt var i orden fikk hun ris og ble sent i seng uten kveldsmat. Jeg tviler på at dette er virkelig, men som fantasi funket det jo glimrende!

Gjest Anonymous
Skrevet

Spenningsoppbygging. Stemningsskaping.

Skrevet

Spenningsoppbygging. Stemningsskaping.

Glemte noe vesentlig i går; det viser at man er åpen og tilgjengelig for sin Master. Man skal aldri holde bena sammen eller krysse dem i hans nærhet.

Les "Historien om O"...

Skrevet
Glemte noe vesentlig i går; det viser at man er åpen og tilgjengelig for sin Master. Man skal aldri holde bena sammen eller krysse dem i hans nærhet.
Så man skal alltid være truseløs, og holde bena fra hverandre så han ser og har tilgang til godsakene? Hvordan klarer man det da, blir ikke det fryktelig slitsomt liksom?

Les "Historien om O"...

Hvor finner jeg den historien?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei.

Man skal ikke alltid være truseløs og tilgjengelig, men det kan hende partene har avtaler som sier at det skal være slik i gitte situasjoner. (I Explorers tilfelle kan det være hele tia, hva vet jeg?)

No offence, Explorer, men jeg synes du generaliserer i overkant mye nå.

Historien om O finnes i bokhandelen, evt på www.mao.no

Velg sex og erotikk, og du finner boka i høyre stolpe.

Boka må for all del leses som en fantasi, og ikke tas som et bilde på hva BDSM er og ikke er.

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei.

Man skal ikke alltid være truseløs og tilgjengelig, men det kan hende partene har avtaler som sier at det skal være slik i gitte situasjoner. (I Explorers tilfelle kan det være hele tia, hva vet jeg?) .

Kommer vel ann på hvor sterkt man praktiserer dette master/slavinneforholdet det, men ut i fra det jeg har lest, så skal slavinnen alltid være glattbarbert, gå uten truse, bruke skjørt/eller andre plagg som gir masteren fri tilgang til fitta hennes. Dette gjelder enten han vil sjekke om barberingen er i orden, om hun er blitt kåt uten lov, eller at han vil bruke henne seksuelt.

Historien om O finnes i bokhandelen, evt på www.mao.no

Velg sex og erotikk, og du finner boka i høyre stolpe.

Boka må for all del leses som en fantasi, og ikke tas som et bilde på hva BDSM er og ikke er.

Du skriver at boken må sees på som en fantasi, og ikke tas som et bilde på hva BDSM er og ikke er. For meg, ut i fra anmeldelsene så ser det da ut som om innholdet gjenspeiler BDSM i hele sitt spekter. Altså helt ut til yttergrensene. Og selv om de færreste nok lever i et parforhold som slave, som går så langt som denne fortellingen, så vil det helt sikkert finnes noen som gjør dette. Tror du ikke?
Gjest Anonymous
Skrevet

Nå generaliserer vi videre.

Ja, jeg har også lest her og der at subene (som faktisk oftere er menn enn kvinner) skal være tilgjengelige til en hver tid osv. Jeg har også lest noe helt annet.

Det du leser er som regel utslag av fantasi og dikting, og som kjent er seksuelle fantasier som regel minst to hakk heftigere enn det fantasienes eier reellt sett ønsker å sette ut i livet.

Ja, det finnes nok mennesker som lever i forhold som ligner på det du finner i Historien om O. Men dette er sjeldne og marginale tilfeller. Dette er langt sjeldnere enn forhold type "Sex-har-vi-i-misjonærstilling-under-dyna-i-et-mørkt-rom-annenhver-fredag-og-kun-for-å-lage-barn-og-gud-hjelpe-om-kvinnen-opplever-noen-form-for-nytelse".

Om du hadde lest boka ville du forresten skjønt hva jeg mente med fantasi. Den er også en smule kritisk til ekstrem BDSM. Den ender nemlig med at O tar livet av seg fordi hun ikke klarte å fortsette livet hun levde.

Skrevet
Nå generaliserer vi videre.

Ja, jeg har også lest her og der at subene (som faktisk oftere er menn enn kvinner) skal være tilgjengelige til en hver tid osv. Jeg har også lest noe helt annet.

Det du leser er som regel utslag av fantasi og dikting, og som kjent er seksuelle fantasier som regel minst to hakk heftigere enn det fantasienes eier reellt sett ønsker å sette ut i livet.

Ja, det finnes nok mennesker som lever i forhold som ligner på det du finner i Historien om O. Men dette er sjeldne og marginale tilfeller. Dette er langt sjeldnere enn forhold type "Sex-har-vi-i-misjonærstilling-under-dyna-i-et-mørkt-rom-annenhver-fredag-og-kun-for-å-lage-barn-og-gud-hjelpe-om-kvinnen-opplever-noen-form-for-nytelse".

Om du hadde lest boka ville du forresten skjønt hva jeg mente med fantasi. Den er også en smule kritisk til ekstrem BDSM. Den ender nemlig med at O tar livet av seg fordi hun ikke klarte å fortsette livet hun levde.

Tispa, kjære?

Ikke oppfordre folk til å lese en bok, for så å røpe SLUTTEN!!!!!! :sinna::kjempesinna: Jaja, hadde sikkert ikke hatt tid til å lese den uansett...

Gjest Tispa ii
Skrevet

I ditt tilfelle er det som kommer mellom minst like interessant.

For øvrig har den to alternative avslutninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...