Gå til innhold

BDSM

Superlammet

Liker du BDSM?  

5 stemmer

1. 1. Liker du BDSM?

• Ja.
      25
    • Nei.
      19
    • Kanskje, kunne tenke meg å prøve.
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet

:-) Skjønner. Men er ikke rart en blir nysgjerrig da, når tispa synes det er skremmende....!;-) (No offence, tispa...)

Er litt nysgjerrig på en del ting innen området...

Vel, er bare å sende meg en PM hvis du lurer på ting! Jeg svarer uansett, men om det er de svarene du håper på er en annen ting. Er ikke sikkert jeg deler alt med alle vet du.. ;) Om jeg forskjellsbehandler? Ja :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det varierer en del fra person til person, men jeg mener bestemt at dette er noe som ligger latent i et menneske.

For min del, hadde jeg vanlig sex før jeg begynte å praktisere BDSM, men lysten til å dominere var på plass før jeg hadde sex for å si det slik. Men det har vel noe med å gjøre at det ikke er så enkelt å finne seg en slavinne, altså en som vil blir dominert, som det er å finne seg en å ha sex med.

Det finnes sikkert mange som avanserer og prøver ut forskjellige ting på sex fronten, de fleste begynner vel med bondage i en eller annen form og finner ut at de liker det og vil prøve ut enda mer. Men de som virkelig har BDSM som en del av sin livsstil, tror jeg ikke begynner slik. Der tror jeg som sagt at det må være noe som ligger latent i kropp og sinn, noe man fantaserer om også blir fantasien så sterk at man virkelig vil sette det ut i live.

Ok :) Du svare fint! Men kunne du tenke dæ å bli dominert, eller e de en vei?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ser at noen blir skremt av ord som pisk og pisking.

Det er altså ikke tre meter lange oksepisker man snakker om her. Heller myke forsiktige greier som ikke lager striper eller merker. Litt rødflekkete kan det jo bli, men ikke verre enn at det er borte i løpet av et par dager.

Man bør ikke piske på ryggen, for mye nerver og greier der. Rompa, derimot egner seg ypperlig. Den tåler en god del. Blanke rompa selvsagt! Det er faktisk ganske kinky å bli kommandert til å kneppe ned buksene... dessuten er det letter å ha kontroll når man ser hva man gjør :)

Trening er viktig, og derfor må man være forsiktig, særlig de første gangene. Ikke lurt å treffe halebeinet eller på siden av lårene. Man har ALDRI lov til å ta sjansen på å skade partneren.

Alle seksuell aktivitet skal være frivillig. Derfor bør man avtale et kodeord som avbryter situasjonen direkte. Nei eller "stopp" egner seg ikke, for det sier man jo hele tiden.

Skrevet

Mye kloke ord her.

BDSM er hverken skummelt eller farlig eller sykt.

SOm med all annen sex er det enkelt sagt kardemommeloven som gjelder. (Den burde vi egentlig huske i alle aspekter av livet....)

Litt lettvint, men greit nok.

ALL GOD SEX ER FRIVILLIG,SIKKER OG SAMTYKKENDE!

Gjensidig TILLIT og RESPEKT er nøkkelord her, som det dessverre ikke alltid er, heller ikke i " vanlig" sex.....

Ei heller er det snakk om at noen blir undertrykket på den ene eller andre måte.

Faktisk har jeg aldri følt meg så feminin,så flott eller sexy som jeg gjør nå.

jeg har en profil på blink, som kajira. Der har jeg skrevet følgende...;

Jeg har tidvis fått spørsmål om hva som tenner meg ved å være sub .....;egentlig ALT. Men jeg liker det å for en gangs skyld være underlagt en sterkere vilje enn min egen, en som jeg kan ha så mye tillit til og respekt for at jeg kan ta i mot en ordre.Det å la ham bruke meg slik han vil,noe han gjør med så utspekulert dyktighet at jeg nesten mister pusten av kåthet av og til.

Å være bundet,bindfolded og hjelpeløs under hans øyne og hender, totalt prisgitt hans vilje.

Det å være liten og sart og feminin, og gi jamt faen i hvor politisk ukorrekt det måtte være. Å kunne innrømme at jeg tenner vanvittig på den rå styrken han besitter, både fysisk og psykisk.

Å gjøre ting som gleder og tenner ham, kjenne den store kroppen gi seg over til nytelsen JEG kan gi ham.....Det er det råeste kicket jeg noengang har opplevd!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis man ikke liker det, så lar man rett og slett vær.

Jeg liker det :)

Skrevet

Det som er så morro er at det er helt frivillig! :wink: Selv om det ikke alltid virker sånn da..... :oops:

Skrevet
Det som er så morro er at det er helt frivillig! :wink: Selv om det ikke alltid virker sånn da..... :oops:

Det lyder kjent ja...Noe av det beste som finnes er å slåss og kjempe i mot litt, hvis man har lyst til å bli tatt litt ekstra røft en dag.... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Skrevet
Det lyder kjent ja...Noe av det beste som finnes er å slåss og kjempe i mot litt' date=' hvis man har lyst til å bli tatt litt ekstra røft en dag.... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:[/quote']Hva skjer da? Tar han deg bare hardt, eller blir du bundet fast og straffet på andre måter før han tar deg?

Savner egentlig litt at dere som bedriver BDSM forklarer litt mer hva det er som skjer, hvordan det foregår jeg :-(

Skrevet

Hehe, da blir det reine cupido her! :tunge1:

Mye som kan skje.. kommer helt ann på hva som er greia ;) Noen liker kanskje å bli bundet fast og tatt hardt i stumpen, andre liker å straffe slaven så mye som mulig og ferdig med det.. Er så mye rart som kan skje igrunn.. :wink:

Skrevet
Såpass får man tåle på et diskusjonsforum om seksualitet mener jeg da....
Skrevet

Var litt morsomt ment og da.. ;P Jeg er ikke dønn seriøs hele tida, for å si det på den måten ;)

Skrevet

Novelle

En liten pippip kom flaksende til meg med denne linken! En historie som de som er intr. kan lese :wink: Enjoy!

Gjest Anonymous
Skrevet
http://www.lysfontenen.no/index.php?id=articles&action=view&aid=447

En liten pippip kom flaksende til meg med denne linken! En historie som de som er intr. kan lese :wink: Enjoy!

Flott novelle, men jeg er fortsatt overrasket over dette med piskingen. Jeg kan liksom ikke forstå hvordan det skal være godt, noe man ønsker. I novellen gis det jo også intrykk av at det gjør vondt, så vondt at hun faktisk tenker på "kodeordet". Da kan jeg ikke forstå hvordan noen faktisk ønsker å bli pisket.
Skrevet
Flott novelle, men jeg er fortsatt overrasket over dette med piskingen. Jeg kan liksom ikke forstå hvordan det skal være godt, noe man ønsker. I novellen gis det jo også intrykk av at det gjør vondt, så vondt at hun faktisk tenker på "kodeordet". Da kan jeg ikke forstå hvordan noen faktisk ønsker å bli pisket.

Følelsen av å bli ydmyket, ikke ha noe valg, hjelpesløshet osv osv ;) Er selvsagt en individuell ting..

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjære gjest.

Jeg tror ikke det er så viktig å forstå hvorfor noen liker ting som andre ikke liker, hverken seksuelt eller på andre måter.

Greia er at vi liker forskjellige ting. Noen elsker å bli pisket selv om det gjør vondt. Andre liker fiskepudding til middag selv om jeg synes det er pyton.

Så istedet for å riste på hodet av hverandres sære preferanser kan vi være glade for at vi holder på med det vi liker.

Gjest Anonymous
Skrevet
Følelsen av å bli ydmyket' date=' ikke ha noe valg, hjelpesløshet osv osv ;) Er selvsagt en individuell ting..[/quote']Hmm.... ydmyket blir man kanskje, men man ønsker det jo selv (om man skal tro novellen), og man har jo kontroll ved at man kan si stopp ved bruk av "kodeordet". Så selv om man blir straffet, bundet og hjelpesløs, så har man fortsatt valgt smerte ved å "tillate" at man blir pisket av en annen. Det er dette ønsket om å bli påført smerte jeg ikke skjønner altså.

Beklager wodan, men jeg har litt trangt for det jeg :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Så istedet for å riste på hodet av hverandres sære preferanser kan vi være glade for at vi holder på med det vi liker.
Jeg rister slettes ikke på hodet, jeg forsøker bare å forstå jeg :wink:
Skrevet
Jeg rister slettes ikke på hodet, jeg forsøker bare å forstå jeg :wink:

Synes det er koselig at noen vil prøve å forstå :)

Hvordan jeg skal forklare det vet jeg igrunn ikke.. Det er vel en kjemi som starter i kroppen når man mottar smerte, frivillig eller ufrivillig. Og det er ikke kun det å bli pisket som evnt. er deilig, det er også hele settingen, en kombinasjon av diverse ting som tilsammen blir dynamitt :wink: Å kun bli pisket gir meg lite. Men om det kommer i en sammensetting av forskjellige ting blir det noe annet. Så sånnsett blir det ikke kun smerten man tenner på, men helheten av situasjonen. Sånn er det i hvertfall for meg :wink:

Skrevet

Jeg har selv skrevet et par noveller som kanskje kan virke oppklarende, men vet ikke om det er ok å poste de her. men DETTE kan kanskkje virke noe oppklarende for enkelte av de som er nysgjerrige?

Hadde det med i et innlegg tidligere i denne tråden, orker ikke lete det frem igjen nå...

Jeg har tidvis fått spørsmål om hva som tenner meg ved å være sub .....;egentlig ALT. Men jeg liker det å for en gangs skyld være underlagt en sterkere vilje enn min egen, en som jeg kan ha så mye tillit til og respekt for at jeg kan ta i mot en ordre.Det å la ham bruke meg slik han vil,noe han gjør med så utspekulert dyktighet at jeg nesten mister pusten av kåthet av og til.

Å være bundet,bindfolded og hjelpeløs under hans øyne og hender, totalt prisgitt hans vilje.

Det å være liten og sart og feminin, og gi jamt faen i hvor politisk ukorrekt det måtte være. Å kunne innrømme at jeg tenner vanvittig på den rå styrken han besitter, både fysisk og psykisk.

Å gjøre ting som gleder og tenner ham, kjenne den store kroppen gi seg over til nytelsen JEG kan gi ham.....Det er det råeste kicket jeg noengang har opplevd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...