Gå til innhold

BDSM

Superlammet

Liker du BDSM?  

5 stemmer

1. 1. Liker du BDSM?

• Ja.
      25
    • Nei.
      19
    • Kanskje, kunne tenke meg å prøve.
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stemmer for bondage og ganske røff behandling, men er ingen fan av smerte som sådan. Kommer nok aldri til å ta den helt ut i det ekstreme... :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Ikke prøvd, men det er en av tingene jeg vil prøve før jeg dør. :P

Skrevet

Vi liker den "milde" varianten med binding, litt rumpeklasking og dominans (hun adlyder meg). Har kjøpt henne brystklyper og hun påstår at det er kjempeopphissende. Vi kommer nok til å utforske dette mer med tiden. :kul:

Skrevet

Har ikke prøvd i virkeligheta, men fantasien e bra! Bare litt, absolutt bare litt! Vil overhode ikke ha de ondt når æ har sex!!! Men en mann som tørr å vær litt hardhendt, DE e rå sexy, eller bli satt fast m håndjern, høres ekstatisk ut. Men æ feige nok fort ut om han vil at æ skal ha de ondt, spes om æ skal f eks trampe på rompa hannes med syl spisse hæla å sånn der :hoho:

Skrevet

BDSM handler vel ikke akkurat om at noen ønsker at noen skal ha det vondt. Dessuten endrer vel smerteterskelen seg noe pga adrenalin og ...er det endorfiner det heter...?

Bondage? Ja takk. Ellers; det meste må prøves, men innen visse grenser. Så lenge alt er gjensidig og frivillig, så er jeg med.NESTEN hva som helst,hvor som helst og når som helst, så lenge det ikke er med hvem som helst... :wow::kline::hjerter:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg kan til tider like noe innenfor det, men det er veldig mye jeg ikke kunne tenke meg å prøve. Å begynne å sammenligne det med potetgull er kanskje dumt, men skal en først gjøre det, så bør en da forklare hva en mener med potetgull.

For selv potetgull har mange ulike varianter, noen prøver man, men andre ønsker man ikke å prøve.

Skrevet

Synes sammenligningen med potetgull er hysterisk morsom. men ellers er jeg enig i fremstillingen....

Skrevet

BDSM....potetgull.....???

Joa, sprøtt og godt.....! :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan forstå dette med undertrykkelse, at en jente ønsker at partneren skal ta kontroll og dominere henne, for slike fantasier har jeg også :oops: At han binder meg og bruker mer tenner meg voldsomt.

Men, så kommer man til dette med fysisk avstraffelse, blandt annet ris og bruk av pisk. Da faller jeg totalt utenfor og har veldig vanskelig for å forstå dette. En ting er at jeg ikke skjønner at jenta vil bli pisket, det må jo gjøre fryktelig vondt? Eller brystklemmer eller klemmer på kjønnsleppene *auuuuu*. Jeg skjønner altså ikke dette med smerten, at man kan tenne på den, eller synes det er godt.

Dessuten har jeg vondt for å forstå mannen, at han er i stand til å piske sin kjære, påføre henne smerte liksom? Jeg kunne aldri ha klart det på min mann, selv om han måtte ønske det selv. Tenke seg til at jeg skulle slått han til han ble rød og blå :-( Også vil sikkert enkelte si at han gjør det for min skyld fordi jeg vil det selv, at det er slavinnen som setter grensene til slutt.... ok, jeg forstår det, men alikvel ikke. For en mann som i utgangspunktet er snill og øm, men som klarer å piske jenta si, han må vel innerst inne like å gjøre dette? *muligens sterke fordommer ute og går her* Men om han ikke er voldelig fra bunnen av, hvordan kan han da bli opphisset av å piske jenta si? Han må jo få noen glede ut av dette han også liksom?

Nå vet jeg at ikke alle driver med pisking også videre, og at det like gjerne kan være jenta som er den dominerende, men syns uansett denne delen er vanskelig å forstå.

Kanskje noen her inne som enten er en slave eller den dominante kan forklare dette?

Gjest no pain, no gain..
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg dette selv, er ikke noe for smerter. Det er sikkert grader i dette også som jeg kunne prøvd. Leste om sytråd-bondage som hørtes veldig spennende ut men lenger hadde jeg nok ikke gått.

BDSM handler vel om tillit og jeg med mine dårlige barndomsopplevelser klarer ikke få så stor tillit til en person at jeg klarer dette. Kan strekke meg til sytråden for da kommer jeg meg løs selv.

Men i forhold hvor BDSM har en sentral del så regner jeg med at begge parter er innstilt på dette og fant hverandre i sin felles interesse. Og hvorfor skulle jeg ha noe imot hva som skjer frivillig mellom to/flere oppegående voksne personer.

Skrevet
Jeg kan forstå dette med undertrykkelse, at en jente ønsker at partneren skal ta kontroll og dominere henne, for slike fantasier har jeg også :oops: At han binder meg og bruker mer tenner meg voldsomt.

Men, så kommer man til dette med fysisk avstraffelse, blandt annet ris og bruk av pisk. Da faller jeg totalt utenfor og har veldig vanskelig for å forstå dette. En ting er at jeg ikke skjønner at jenta vil bli pisket, det må jo gjøre fryktelig vondt? Eller brystklemmer eller klemmer på kjønnsleppene *auuuuu*. Jeg skjønner altså ikke dette med smerten, at man kan tenne på den, eller synes det er godt.

Dessuten har jeg vondt for å forstå mannen, at han er i stand til å piske sin kjære, påføre henne smerte liksom? Jeg kunne aldri ha klart det på min mann, selv om han måtte ønske det selv. Tenke seg til at jeg skulle slått han til han ble rød og blå :-( Også vil sikkert enkelte si at han gjør det for min skyld fordi jeg vil det selv, at det er slavinnen som setter grensene til slutt.... ok, jeg forstår det, men alikvel ikke. For en mann som i utgangspunktet er snill og øm, men som klarer å piske jenta si, han må vel innerst inne like å gjøre dette? *muligens sterke fordommer ute og går her* Men om han ikke er voldelig fra bunnen av, hvordan kan han da bli opphisset av å piske jenta si? Han må jo få noen glede ut av dette han også liksom?

Nå vet jeg at ikke alle driver med pisking også videre, og at det like gjerne kan være jenta som er den dominerende, men syns uansett denne delen er vanskelig å forstå.

Kanskje noen her inne som enten er en slave eller den dominante kan forklare dette?

Ett veldig viktig ord innenfor BDSM er TILLIT. BDSM er ikke noe man holder på med på en one-night-stand. Man må kunne stole på partneren sin 100% samt at man burde kunne prate åpent om det. Man burde for all del snakke om hva man liker og har lyst til å prøve på forhånd. Dette for at det ikke skal komme noen ubehagelige opplevelser underveis. En annen ting som er viktig er å ha passord som regulerer eller stopper en session. "Rosa" er fin å bruke om man vil regulere litt, som f.eks at håndjerna er for stramme eller at Dom går over sub'en sin grense på en eller annen måte og burde ta det litt roligere. "Rød" kan brukes for å stoppe en session totalt. Da avsluttes alt og man burde da prate om hva som gikk galt.

Stoler du ikke på partneren din burde du heller ikke holde på med BDSM. Det handler om gjensidig respekt fra Dom til sub og fra sub til Dom. En Dom skal alltid vite hvor sub'ens grenser går og en sub skal alltid vite når en selv har fått nok.

Det er selvsagt ikke alle som tenner på SM'en, og det skal man igrunn ikke forvente.

Dessuten har jeg vondt for å forstå mannen, at han er i stand til å piske sin kjære, påføre henne smerte liksom?

Tenk deg heller at din kjære blir opphisset av å bli straffet. At dette er noe h*n faktisk tennes av. Hadde det blitt anderledes da? Og om man skal gå omvendt, om du f.eks hadde tent på å bli pisket kunne det holdt for partneren din å se at du blir utrolig tent av dette. Du lar h*n piske deg og h*n pisker deg fordi du tennes av det. Bare det at du tennes av det kan være nok for at h*n tennes også.

Nå sier ikke jeg at dette er en fasit av noen slag, men håper noen ble litt klokere.. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

For å oppklare en liten greie: Det er ikke alltid slik at det er mannen som pisker damen. Like ofte er det omvendt.

Synes det beste er at vi som liker slike ting kan holde på med det, mens de som ikke liker det er hjertelig velkomne til å la vær. Det ser ut som om mange som ikke liker det, likevel godtar at andre mennesker har andre preferanser, og det er jo bra!

Dersom BDSM blir en form for undertrykkelse blir det jo helt feil. I likhet med andre former for seksualitet bør det jo være en nytelsesgreie for begge parter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja,

Men jeg synes mange her omtaler pisking på en veldig "lettvint" måte.

Pisking er svært krevende.

Det skal uhyre lite til for å gå "for langt", og ødelegge det hele.

Å bli en god pisker krever masse, masse trening. Det er en kunst, som å spille fiolin.

Skrevet
Wodan: :klappe::klappe::klappe:

:Nikke: :enig_animasjon:

De nærmeste jeg kom *bukke dypt* :ler:

Skrevet

:Nikke: :enig_animasjon:

De nærmeste jeg kom *bukke dypt* :ler:

:blomst_opp:

Noe av det bedre jeg har lest...

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvordan blir man "en god pisker" da? *grøsser av ordet* Man må jo nødvendigvis øve seg på noen?
Gjest Anonymous
Skrevet

En gjest påsto:

Hvordan blir man "en god pisker" da? *grøsser av ordet* Man må jo nødvendigvis øve seg på noen?

Hæ? Hvorfor det?

Man kan øve seg på mange ting, f.eks. puter.

Det er nok like mange måter å piske på som det er par som gjør det. Jeg tenker på pisking der det gis en snert uten at huden sprekker.

Skrevet
wodan skrev:

Sitat:

Dessuten har jeg vondt for å forstå mannen, at han er i stand til å piske sin kjære, påføre henne smerte liksom?

Tenk deg heller at din kjære blir opphisset av å bli straffet. At dette er noe h*n faktisk tennes av. Hadde det blitt anderledes da? Og om man skal gå omvendt, om du f.eks hadde tent på å bli pisket kunne det holdt for partneren din å se at du blir utrolig tent av dette. Du lar h*n piske deg og h*n pisker deg fordi du tennes av det. Bare det at du tennes av det kan være nok for at h*n tennes også.

Nja, jeg vet ikke om jeg kjøper den helt. Det er nok riktig som du sier at man kan bli tent av å vite at den andre tenner på å bli pisket, men dersom man selv i utgangspunktet har en sperre mot å slå noen, så tror jeg det er en lang vei å gå det å gripe til pisken fordi den andre ønsker det. Det er mye man er villig til å prøve dersom man vet at den andre blir kåt av det, men jeg har rett og slett vondt for å forstå at noen er i stand til å piske sin kjære, og blir skremt av tanken på at enkelte faktisk også blir kåte av å piske andre eller stikke nåler i de. At noen kan tenne på å påføre andre smerte.

Og så tar vi med resten av innlegget ;)

Nå sier ikke jeg at dette er en fasit av noen slag, men håper noen ble litt klokere..

Og jeg kan garantere deg at man kan tenne på å piske en man er veldig glad i..;) Men det må være et gjensidig forhold spørr du meg, hvis ikke blir det usunt. Tenk på det at din kjære vrir seg under deg av glede. Det tenner vel deg? Fordi du gjør ting med din kjære som gjør h*n glad og lykkelig..? Og når da en dominant pisker en submissiv og ser sin kjære vri seg av smerte/glede under seg, blir da personen tent på samme grunnlag. Sånn veldig kort forklart.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...